1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

HHO - instalatie Hidrogen montata pe motoare pentru Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Cservice000, 31 Ian 2011.

  1. strumfyspm Guest

    HHO - renteaza?

    Salutare,

    Eu unul, m-am documentat destul de mult despre sistemul HHO. Dar sincer nu stiu pe nimeni care sa fi montat, daca e rentabil si daca afecteaza motorul. Tot ce citesc, sunt pareri bune.

    Sunt printre noi oameni care au deja montat acest sistem pe masina?
    Sunt printr noi oameni care cunosc alte persoane care si-au montat acest sistem pe masina?

    Am lasat si un link: http://www.instalatiihidrogen.ro/


    Voi ce paprere aveti? Merita sau nu?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    strumfyspm inainte sa deschizi topicuri noi, foloseste functia Cauta a forumului si citeste mai bine topicurie din forum. Am mutat topicul deschis de tine aici pe care te sfatuiesc sa-l citesti de la inceput. Data viitoare fii mai atent. Bafta.
     
  3. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    foarte tare site-ul ăsta.
    sunt curios dacă cineva a instalat.
     
  4. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Instalatie Hidrogen

    Am avut astazi ocazia sa intalnesc pe cineva care reprezenta o asemenea instalatie,spunand ca:
    -instalatia este foarte usor de montat,fiind formata din 2 piese si cateva furtune(cutia ce transforma apa in hidrogen si un vas de 1.5l)
    -reduce consumul carburantului(se poate monta si pe diesel si pe benzina)intre 20%si 40%(minim si maxim,cu toate ca spunea omu ca sau inregistrat si reduceri mai mari)
    -ofera putere si viata mai mare a motorului prin faptul ca:
    hidrogenul mareste cifra octanica de ardere a combustibilului
    temperaturi mai joase a motorului in sarcina
    reduce pana la elimina depunerea de calamina
    Din cate am inteles, furtunul cu hidrogeenul rezultat din instalatie se inteapa la galeria de admisie, dupa debitmetru de aer.
    SI BINENTELES DEVENIM ECO
    Rog pe origine a mai auzit de instalatia asta sa spuna exista si parti rele,daunatoare motorului, ca omul nu avea nimic rau de zis despre "ea", chiar reduce consumul si daca da, cu cat reduce. sigur nu are efecte secundare ?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2011
  5. gabriel2012 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4,1.6,adp,1995
    si cat ar costa instalatia asta?
     
  6. lucian.1950 Guest

  7. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Depinde de la un producator la altu asta era in jur de 800 ron
    Sa va mai spun ceva, am auzit ca cineva de la noi din oras (Timisoara) se joaca cu asa ceva si am fost sa intreb Am vorbit cu omul si instalatia e creata de el pentru ca nu a vrut sa cumpere una completa, instalatia lui are o singura problema si aia e sonda lambda. Din cauza hidrogenului sonda lambda vede prea mult oxigen si atungi mareste consum de conbustibil.
    el spune ca cele din comert ar trebui sa fie complete.
    Si mai un lucru aflat recent tot de la el. BMW seria 7 vine cu o asemenea instalatie din fabrica din cauza consumului enorm, oameni nu mai cumparau masina. Concluzie ca instalatia este buna de folosit pe orice masina, daca este buna pentru cei de la BMW este buna si pentru mine zic eu.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2011
  8. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Stau si ma intreb in dobitocia mea....oare acel Hidrogen in urma arderii nu cumva degaja o temeratura de vreo 10 ori mai mare ca un combustibil fosil? Nu cumva acel BMW are chiuloasele special concepute sa reziste la asemenea temperaturi? Asa cum s-a intamplat cu instalatiile de GPL daca aceste "minunatii" cu HHO erau asa de minunate nu cumva erau instalate pe toate masinile? Eu unul nu cred in miracole mai ales ca avem totusi o sonda lambda care rezista si ea la o temperatura de evacuare, avem niste supape care sunt facute sa reziste la anumite temperaturi. Oare in campionatele de rally nu se puteau folosi aceste instalatii? Mai oameni buni , haideti sa gandim logic. Se poate sa ma insel, chiar se poate sa ma insel. Mi-as dori sa nu am dreptate.Eu mi-as dori foarte mult sa-mi montez asa ceva pe masina dar sincer am retineri in privinta efectului pe care o astfel de instalatie o are supra motorului.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2011
  9. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Din cate am inteles eu arderea pe hidrogen ca temperatura e cu mult mai mica decat cea pe benzina, plus ca e omul acesta care are pe masina lui nu i-a explodat nimic si n-a topit nimic. Numai consumul sa fie redus dar este marit din cauza problemei cu sonda.
    Deci logica ta cam se incurca cu realitatea. Toata treaba este sa gasim pe cineva sa zica daca chip-urile ce vin in kiturile astea, rezolva problema cu sonda sau nu.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2011
  10. 03geo 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B7 avant, 2.0 TDI, blb, 140 CP, S-line, 2005
    BMW testeaza de cativa ani seria 7 cu alimentare pe hidrogen.
    Avantaje: emisii poluante 0 - pe esapament nu iese decat abur (H2O);
    Dezavantaje: statii de alimentare foarte scumpe; diminuarea puterii motorului cu aproximativ 20%, din cate imi aduc aminte
    In concluzie hidrogenul arde la temperaturi mai scazute decat benzina, avand in vedere randamentul mai redus al motorului.
     
  11. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    costi88, spui ca realitatea este ca hidrogenul arde la temperatura mai mica. Eu te cred, evident, daca asa ti-a spus vecinul tau, dar imi spui, te rog, cum a masurat omul temperatura de ardere?
     
  12. strumfyspm Guest

    Proprietăți fizice hidrogen

    Fază ordinară gaz
    Punct de topire -259,1 °C ; 14,025 K
    Punct de fierbere -252,9 °C ; 20,268 K
    Energie de fuziune 0,05868 kJ/mol
    Energie de evaporare 0,44936 kJ/mol
    Volum molar 22,42×10-3 m³/kmol
    Presiune de vapori —
    Viteza sunetului 1270 m/s la 20 °C

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Hidrogen
     
  13. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Mda ironic, vecinul meu e expertul in hidrogen .cum ai prins tu asta????
    si bmw merge pe benzina si motorina instalatia de hidrogen il ajuta sa consume mai putin asta face.
    Deci ptr cei ce nu au inteles ce ardere frate ca nu mere numai pe hidrogen,hidrogenul ajuta la arderea jegului de conbustibil gasit la noi in comert,ridicandui cifra octanica de ardere.
    nu stiu cati ati fost pe dincolo dar cu un plin cu benzina din austria faci mai multi km decat cu benzina din tara nastra frumoasa,si motorul merge mai bine se aude mai frumos etc.astea se datoreaza doar calitati combustibilului care arde tot ;adica mult mai eficient nu ca la noi care are mai multa apa decat benzina
     
  14. fantotzyy 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    grecia
    Masina:
    vw passat 1800 T 2003
    buna

    Am facut si eu un generator care in sfarsit l-am terminat. De fapt am facut multe dar asta am reusit sa il fac sa traga doar 4,5 amp deci nu este nevoie de pwm.
    Problema este ca acum nu stiu de ce mai am nevoie sa dea randament pe masina, ca din cate am auzit eu nu merge fara nu stiu ce cip, ba chiar consuma mai mult fara un cip. Deci ma puteti ajuta ?

    Am un filmulet:

    http://www.youtube.com/watch?v=s3_bc5s3KZo


    id-ul meu ... fantotzyy ..... in caz ca vreti sa vorbim sau aveti sfaturi
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Dec 2011
  15. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    1.iti trebuie mai mult hidrogen: mai multi amperi/ generator mai eficient
    2.pentru reglaje: trebuie avansul la aprindere retardat, vorbeste cu un tuner (vad ca esti in grecia)
    3.pentru a nu te incurca in reglajele amestecului, mai ales ca e turbo, iti recomand sa bagi hidrogen doar pana la un sfert de pedala - 4 motive:
    -acolo stai majoritatea timpului
    -lucreaza senzorul original de o2 (sonda lamda)
    -motrorul nu este foarte stresat
    -nu ai nevoie de un debit foarte mare de hidrogen
     
    Ultima editare: 16 Feb 2012
  16. fantotzyy 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    grecia
    Masina:
    vw passat 1800 T 2003
    Nu am inteles, cum adica sa bag hidrogen doar pana la un sfert de pedala ?
    Am pus pana al urma instalatia pe masina, am cumparat si un cip efie dar consumul tot nu mi-a scazut. Ma-m intepat cu hidrogenul exact in furtunul care iese din filtru de aer. Oare sa ma intep inainte de clapeta ? adica de chestia aia care se ridica si da voie la aer sa intre in motor, exact inainte de a se bifurca pentru fiecare piston. Lasa id-ul tau RevHard sau baga-l pe al meu "fantotzyy".
    Daca vrei maine o sa fac un filmulet sa il postez.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2012
  17. fantotzyy 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    grecia
    Masina:
    vw passat 1800 T 2003
  18. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Bafta in continuare. Eu am inteles ca furtunul de hidrogen se pune direct pe galeria de admisie.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Feb 2012
  19. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    da, ca sa ai un amestec bun, inainte de clapeta de aceleratie, acolo pui cam orice vrei sa bagi in motor, de la gaze de carter pana la apa/metanol, oxid si alte chestii

    "un sfert de pedala"= pedala de acelerarie apasata 25% din cursa

    eu in continuare cred ca ai foarte putin hidrogen: un 1.8 la 2500rpm cu aceleratia la maxim trage peste 2000l de aer pe minut, iar eu cred ca generatorul tau nu produce mai mult de 1l/min, adica 0,5%, e infim. poti masura debitul de hidrogen cu o sticla de 1-2l scufundata intr-o galeata cu apa, dar nu stiu de ce proportii e nevoie pentru ca nu am studiat asa ceva.

    am observat ca ai legat generatorul la baterie => ai debit constant indiferent de turatie sau acceleratie. eu zic ca mai bine il legi la alternator.

    ce face mai exact acel efie? regajele sunt cea mai importanta parte din acest proiect. daca nu ai grija sunt sanse mari sa iti distrugi motorul.
     
  20. fantotzyy 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    grecia
    Masina:
    vw passat 1800 T 2003
    Cica acel cip modifica ceva la sonda Lambda sau ceva de genul asta cu aer, treburi. Este stetat pentru masina mea pentru hidrogen.
    Acum lucrez la un alt generator mai puternic. Sper sa merga. Da cu toate astea a reusit cineva dintre voi o eficienta la consum ? sau a vazut cu ochii lor la altcineva, nu pe net.
    Daca as lega generatorul la alterrnator ar putea fierbe apa. Cam cati litri pe minut ar trebui sa produca sa se simpta ceva la benzina ? Maine o sa masor generatorul nou cati ampeeri trage si cat produce si anunt.
     

Distribuie pagina asta