1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

IAA Frankfurt Septembrie 2009

Discuție în 'Evenimente din lumea auto / Curse legale' creată de teg, 3 Sep 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    VW Golf R - 270CP si tractiune integrala

    Volkswagen a prezentat Frankfurt unul dintre cele mai asteptate modele ale anului, noul Golf R. Cel mai puternic Golf din toate timpurile inlocuieste vechiul R32 si produce 270 CP si 320 Nm de cuplu. In plus, are si tractiune integrala.

    Noul VW Golf R este propulsat de un motor turbo cu 4 cilindri de 2,0 litri care dezvolta 270 CP, cu 15 "cai" mai mult decat Golf R32, care ascundea sub capota un propulsor V6 3.2 FSI de 250 CP.

    Cuplat la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, Golf R sprinteaza de la 0-100 km/h in doar 5,7 secunde, cu 1,2 secunde mai rapid comparativ cu modelul pe care il inlocuieste (varianta echipata cu transmisie DSG cu dublu ambreiaj si sapte trepte atinge "suta" in 5,5 secunde). In ambele cazuri, viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Comparativ, noul Golf GTI de 210 CP cu transmisie DSG accelereaza de la 0-100 km/h in 7,2 secunde si atinge o viteza de top de 239 km/h.

    Versiunea standard cu transmisie manuala este creditata cu un consum mediu de 8,5 l/100 km, in timp ce emisiile de gaze au scazut de la 255 g CO2/km, la 199 grame.

    Din punct de vedere estetic, noul Golf R vine cu un look schimbat fata de versiunea de serie sau chiar de Golf GTI. Astfel, masina a primit o noua grila frontala, care acum integreaza lumini de zi cu LED-uri si trei prize de aer largi pentru o mai buna racire a motorului, apoi noi spoilere, praguri laterale, noi jante din aliaj cu 5 spite, blocuri optice fata/spate cu design schimbat si nu in ultimul rand oglinzi laterale cu carcasa metalizata, un eleron spate montat pe acoperis si un difuzor posterior care gazduieste in centru evacuarea dubla cromata. La spate se remarca si logo-ul R din partea stanga a haionului.

    Si la interior au fost aduse unele imbunatatiri, care constau intr-un set nou de scaune sport de tip scoica tapitate cu piele in doua culori, un volan sport tesit in partea inferioara pe care troneaza sigla R, un nou schimbator de viteze, clante si pedalier din aluminiu si instrumentar de bord personalizat cu acelasi logo R.

    Noul membru al familiei Golf va fi oferit atat in versiune cu 5 usi, cat si cu 3 usi si va ajunge in showoom-urile europene spre sfarsitul acestui an.
    golf r 1.jpg golf r 2.jpg golf r 3.jpg golf r 4.jpg golf r 5.jpg golf r 6.jpg golf r 7.jpg golf r 8.jpg
    sursa:auto.ro
     
  2. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Rolls Royce Ghost

    Fantomele (ghosts) nu se pot vedea in mod normal, cu ochiul liber. Insa in cazul lui Rolls-Royce Ghost lucrurile se prezinta cu totul diferit. Cu o caroserie de otel ce poate fi vazuta si atinsa, chiar si cel mai ieftin model al marcii britanice este un mandru purtator al insignei Rolls Royce pe scena de la Frankfurt.

    Cea mai mica, dar cea mai puternica masina din istoria Rolls Royce ofera, printre altele, o selectie de 12 culori exterioare care pot fi combinate cu capota in culoarea Argintiu Satinat ( Satin Silver), scaune individuale pentru pasagerii din spate si functii de masaj pentru scaune.

    Masina cu o lungime de 5,39 m, o latime de 3,29m si 1,55 m in inaltime este echipata cu un V12 Twin-Turbo, de 6,6 litri, ce dezvolta 571 CP si un cuplu de 780 Nm. Sprintul de la 0 la 100km/h este realizat in 4,9 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Producatorul spune ca emisiile de CO2 sunt de 317 g/km, iar consumul mediu mixt este 13,6 litri/100 km.

    Pentru Europa pretul de pornire pentru Rolls Royce Ghost va fi de 213.000 euro, pentru a ajunge pana la 250.000 in functie de optiuni.

    rolls_1.jpg rolls_2.jpg rolls_3.jpg rolls_4.jpg rolls_5.jpg rolls_7.jpg rolls_8.jpg

    sursa:auto.ro
     
  3. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Maybach Zeppelin

    Maybach reprezinta una din aparitiile de lux la Salonul Auto de la Frankfurt, dat fiind faptul ca producatorul a prezentat noul Zeppelin.

    Masina este propulsata de un motor V12 biturbo de 6.0 litri, special optimizat de Mercedes AMG pentru a livra o putere maxima de 640 cai putere si cuplu de 1000 Nm.

    Producatorul a mentionat ca Zeppelin ar putea elibera mai mult cuplu, insa din motive de siguranta pentru pasageri, a fost limitat electronic la doar 1000 Nm.

    Compartimentul motorului beneficiaza de o placa unica gravata cu inscriptia "MAYBACH ZEPPELIN - una din 100", de vreme ce productia este limitata la 100 de unitati.

    La exterior, limuzina luxoasa se remarca printr-un design elegant, cu vopseaua disponibila in doua nuante, alaturi de stopuri pe fundal intunecat.

    In ceea ce priveste interiorul, constructorul pune la dispozitia clientilor sai un dispozitiv de parfum asezat pe gurile de ventilatie posterioare, logo-uri cu numele editiei limitate si piele California Beige.

    Maybach Zeppelin va fi disponibil in doua versiuni, 57 si 62. Maybach 57 Zeppelin va avea un pret de 406.000 de euro, in timp ce Zeppelin 62 va fi comercializat la un pret de 473.200 de euro, TVA-ul nefiind inclus. Dispozitivul de parfum, disponibil exclusiv pe Maybach Zeppelin poate fi comandat pentru un extra de 3.950 euro.
    maybach.jpg maybach2.jpg maybach3.jpg maybach4.jpg
    sursa:auto.ro
     
  4. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Mercedes-Benz E63 AMG Estate

    Cu doua luni inainte ca versiunea Estate pentru noul Mercedes-Benz E-Klasse sa fie lansata, constructorul german a prezentat modelul E63 AMG Estate la Salonul Auto de la Frankfurt. Se pare ca aceasta este cea mai rapida si mai puternica versiune de E-Klasse Estate de pana acum.
    Prototipuri E63 au fost testate pana acum intensiv: chiar si Mika Häkkinen si pilotul de curse Klaus Ludwig au fost recrutati pentru acest lucru.
    Inspirata de E63 Sedan, masina dezvaluita la Frankfurt dezvolta 525 CP si are o capacitate a portbagajului de 1.950 litri.
    Dupa lansarea pe piata, E-Klasse Estate va dispune de o gama variata de motorizari ce vor dezvolta intre 170 si 388 CP, iar preturile, in functie de motorizare, vor arata in felul urmator:

    Diesel:
    E 220 CDI BlueEFFICIENCY cutie manuala cu 6 trepte de viteza - 170 CP – 44.803 Euro
    E 250 CDI BlueEFFICIENCY cutie manuala cu 6 trepte de viteza – 204 CP – 47.719 Euro
    E 350 CDI BlueEFFICIENCY cutie automata cu 7 trepte de viteza – 231 CP – 54.204 Euro

    Benzina:
    E 350 CGI BlueEFFICIENCY cutie automata cu 7 trepte de viteza – 292 CP – 55.156 Euro
    E 500 cutie automata cu 7 trepte de viteza – 388 CP – 70.150 Euro

    In primul trimestru al lui 2010, Mercedes va mai adauga gamei Estate inca cinci motoare, doua Diesel si trei pe benzina: E 200 CDI BlueEFFICIENCY, E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY, E 200 CGI BlueEFFICIENCY, E 250 CGI BlueEFFICIENCY si E 350 4MATIC.

    mercedes-benz_3.jpg mercedes-benz_e63_1.jpg mercedes-benz_e63_2.jpg mercedes-benz_e63_3.jpg mercedes-benz_e63_4.jpg mercedes-benz_e63_6.jpg

    sursa:auto.ro
     
  5. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    CONCEPT: BMW Vision Efficient Dynamics

    BMW a dezvelit oficial conceptul Efficient Dynamics Vision hybrid. Presedintele si CEO-ul companiei, Dr. Norbert Reithofer, a luat cuvantul si a spus lucruri foarte interesante in ceea ce priveste solutiile de motorizari pentru viitor preferate de compania sa.
    "Masina trebuie sa evolueze prin inovatie", a declarat Reithofer. "Tehnologia hibrida este, pentru noi, o solutie temporara. Mai ales pentru zonele metropolitane, o masina are nevoie de o baza electrica. Vom continua munca de cercetare, care in vedere hidrogenul.
    Desi se pare ca Vision EfficientDynamics este extrem de avansat din punct de vedere al motorului si al tehnologiei de constructie a caroseriei, aceasta nu este solutia finala pentru un viitor previzibil si durabil.”
    Conceptul este propulsat de un motor turbo-diesel hibrid cu 3 cilindri, de 1.5 litri, ce dezvolta o putere totala de 262kW (356 CP) si un cuplu maxim de 800Nm. Puterea se transmite la toate cele patru roti prin intermediul a doua motoare electrice amplasate pe ambele axe, fata si spate. Sprintul de la 0 la100 km/h se realizeaza in 4,8 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.
    Acest automobil cu 2+2 locuri este capabil sa combine performantele unui model BMW M cu un standard al economiei de combustibil si al gestiunii emisiilor fara precedent: consumul mediu este de 3,76 litri/100 km si emisiile de CO2 de 99 g/km. Gestiunea emisiilor CO2 este si mai remarcabila atunci cand se conduce in modul complet electric, dupa incarcarea acumulatorului de la o sursa de conectare la curent. Daca se iau in considerare toate emisiile pentru generarea electricitatii, nivelul emisiilor masinii este de numai 50 g/km.

    bmw_1.jpg bmw_2.jpg bmw_3.jpg bmw_4.jpg bmw_5.jpg bmw_6.jpg

    sursa:auto.ro
     
  6. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Audi R8 V10 - CROMAT La Frankfurt

    In standul Audi de la Frankfurt s-a putut observa o versiune R8 V10 ceva mai speciala. Si nu pentru ca era tunata, ci din cauza aspectului de oglinda, intreaga masina fiind acoperita cu crom!

    Nu este de mirare faptul ca brand-ul german a ales sa-si arate astfel disponibilitatea spre... kitsch, ar spune unii, spre culori speciale, spunem noi, avand in vedere trendul mondial. Probabil va mai amintiti de Mercedes-ul SLR, Audi S8 sau Bugatti Veyron cromate pe care le-am prezentat de-a lungul timpului in paginile site-ului nostru.

    Din pacate - sunt sigur ca multi dintre voi si-ar duce acum masina in service pentru o astfel de vopsea -, Audi nu a facut public nici costul R8-ului cromat, nici suma necesara pentru a capata un asemenea aspect. Dar poate in viitorul apropiat vom regasi aceasta culoare in cataloagele disponibile in orice showroom Audi, trecuta la rubrica "optionale".
    audi_r8_v10_cromat_1.jpg audi_r8_v10_cromat_2.jpg audi_r8_v10_cromat_3.jpg audi_r8_v10_cromat_4.jpg audi_r8_v10_cromat_5.jpg audi_r8_v10_cromat_6.jpg audi_r8_v10_cromat_7.jpg audi_r8_v10_cromat_8.jpg
    sursa:auto.ro
     
  7. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Bmw X1

    BMW a prezentat la Frankfurt cel mai mic SUV al companiei, mult asteptatul X1.

    BMW X1 poate fi dotat atat cu tractiune pe puntea spate, cat si integrala, in funtie de cerere, iar pretul de plecare in Marea Britanie, prima piata pe care micul SUV va intra, va fi de circa 28.000 euro.

    Noul model bavarez masoara 4.454 m lungime, 1.798 m latime si 1.545 m inaltime, fiind foarte apropiat de dimensiunile fratiorului mai mare X3, model sub care, de altfel, se si regaseste pozitionat in gama producatorului german.

    SUV-ul X1 va fi comercializat in cinci variante de motorizare, cel mai mic agregat pe benzina, impreuna cu primele doua diesel-uri, urmand a fi disponibile atat cu tractiune, spate, cat si 4X4, in timp ce restul propulsoarelor livreaza puterea exclusiv catre toate cele patru roti.

    Asadar, motoarele pe benzina sunt un 2.0 litri de 141 CP si un 3.0 litri ce dezvolta 258 CP si "impinge" masina pana la 100 km/h cu start de pe loc in 6.2 secunde. Fanii diesel, in schimb, pot opta pentru un 2.0 litri in variantele de putere de 143 sau 175 CP, sau versiunea dotata cu turbocompresor, care dezvolta 204 CP.
    BMW X1 va fi pus in vanzare abia in primul trimestru din 2010.
    bmw_x1_1.jpg bmw_x1_2.jpg bmw_x1_4.jpg bmw_x1_5.jpg
    sursa:auto.ro
     
  8. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    La Frankfurt, Audi si-a continuat ofensiva prin prezentarea noului S5 Sportback, un automobil cu cinci usi dar cu alura de coupe.

    S5 Sportbck beneficiaza de pachetul S, are carcasa oglinzilor retrovizoare din aluminiu, blocuri optice cu xenon, evacuare cu patru tevi si jante de 18 inch dotate cu pneuri uriase, de 245/40.

    Prin conceptia sa, Audi S5 Sportback inglobeaza doua lumi relativ diferite: interiorul inspira agresivitate si performanta, in timp ce in habitaclul domneste linistea si confortul. Scaunele din piele Silk Nappa, insertiile de aluminiu si volanul sport, cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza, dau un aer modern si luxos noului membru din gama producatorului german.

    Sub capota se afla V6-le de 3.0 litri care dezvolta 333 CP si 440 Nm, acelasi propulsor pe care il gasim si pe Audi S4. Motorul este cuplat la o cutie de viteze S-tronic cu sapte rapoarte, care transmite puterea la toate cele patru roti prin intermediul sistemului de tractiune integrala quattro.

    Intregul pachet il ajuta pe Audi S5 Sportback sa sprinteze de la 0 la 100 km/h in 5.4 secunde si sa atinga viteza maxima de 250 km/h. Nu oftati, masina poate mai mult, viteza fiind limitata electronic!

    In Germania, pretul de baza pentru Audi S5 Sportback va fi de 57.900 euro, debutul pe piata urmand sa se produca undeva in primavara lui 2010.

    audi_s5_sportback_1.jpg audi_s5_sportback_2.jpg audi_s5_sportback_4.jpg audi_s5_sportback_5.jpg audi_s5_sportback_6.jpg audi_s5_sportback_7.jpg audi_s5_sportback_10.jpg

    sursa:auto.ro
     
  9. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
  10. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
  11. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
     
  12. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    AUDI la IAA 2099

    :)Mda... si eu aveam alte asteptari... A8-ul si RS5-ul era anuntate...
    Totusi sa nu uitam ca suntem in plina recesiune, iar AUDI a promis ca se tine de programul lansarior de noi modele. Departamentul Marketing nu doarme, nici concurenta nu a venit cu ceva nou, asa ca pastreaza armele pentru urmatoarele saloane... sper totusi ca in acest caz nu vom avea parte din nou de concepte ci de lansari...
     
  13. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Megane ReanaultSport 250

    Megane Renaultsport 250 va iesi pe piata europeana in luna noiembrie a acestui an. Insa pana atunci, rivalul lui Ford Focus RS s-a prezentat la Frankfurt.

    Sportivul RS 250 este prevazut cu un monitor in mijlocul plansei de bord, menit sa indice performanta motorului in timp real. Acesta indica, de asemenea, acceleratia laterala, timpul necesar accelerarii de la 0 la 100km/h, precum si timpii pe tur. Conducatorului auto i se permite chiar sa “ciupeasca” pedala de acceleraţie. De asemenea, la interior, masina este prevazuta cu bec de avertizare in momentul in care este necesara schimbarea vitezei. Puterea vine de la un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, care produce 250 CP si un cuplu de 340 Nm, iar cutia de viteze este manuala cu sase trepte.

    Chiar daca vanzarile ultimei generatii R26R au fost reduse, Renault nu exclude construirea unei versiuni hardcore a noului Megane Renaultsport 250 si da vina interesului scazut pe climatul economic actual.

    Compania spune ca RS 250 ar putea primi o parte din caracteristicile lui R26R si anume: ferestre din plastic si roll cage.

    Renaultsport Megane 250 are la baza versiunea in trei usi a hatchbackului Megane si a preluat de la acesta, printre altele, climatizarea dual-zone, acces in interior si pornire fara cheie, sistem audio 3D Sound by Arkmays si doua sisteme de navigatie la alegere: Carminat Bluetooth DVD si Carminat TomTom.

    Noul Megane RS 250 dispune si de “PerfoHub”, un sistem ce face independente directia fata de axa fata, separand astfel total suspensia si functiile de directie.

    Masina poate fi comandata in doua variante de sasiu: cel standard-Sport sau Cup, mai dur, ce poate fi combinat cu un diferential cu alunecare limitata, special pentru circuit.
    renault_1.jpg renault_2.jpg renault_3.jpg renault_4.jpg renault_5.jpg

    sursa:auto.ro
     
  14. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta