1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Import masini USA

Discuție în 'Probleme inmatriculare' creată de Kata-A4, 31 Ian 2008.

  1. Kata-A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 8P, 2.0TDI,2009
    De ceva vreme ma bate gandul sa aduc o masina din USA.Am observat ca preturile sunt f.f.f bune (diferente de pana la 15000 € fata de Germania).Am cautat ceva informatii legate de transport,vama,etc. si am aflat ca te costa undeva la max 2000$ transport si undeva la 10% din val facturii vama.
    A facut cineva lucrul asta sau poate cineva sa-mi confirme sigur ca astea ar fi costurile?
    Multumesc!
     
  2. xender_bass

    xender_bass 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    București / Constanța
    Masina:
    Rieger & MTM Audi A5
    Tatal meu si-a adus un Mercedes ML 350 full option cu 4000 de mile si l-a ajuns 50 000 $ ceea ce dupa parerea mea e putin . Trasnportul l-a costat 1.500 $ dar problema e ca sa-ar putea sa-ti vina destul de greu el a asteptat 3 luni !
     
  3. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    diferenta asta de 15000euro este pentru masinile noi sau cele mai vechi de 3-4 ani???sincer prea multa bataie de cap ca sa scutesti poate 1000euro,depinde de motorizare,echipare,an de fabricarie si nu in ultimul rind cite MILE ARE masina pentru ca americani fac in medie pe an 25-30mii mile (48000km) SINCER SA FIU EU UNUL NU AS INCERCA ori cum tu ai ultima decizie bafta.:icon_thumright:
     
  4. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    ce an de fabricatie are masina???
     
  5. Kata-A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 8P, 2.0TDI,2009
    In primul rand mentionez ca masina este benzina intrucat diesel la americani nu stiu sa existe.Vorbesc de diferente de pret in general la orice tip de masina,dar pe mine in mod special ma intereseaza un Q7 si ca sa-ti dau un exemplu:Q7,3.6 FSI,280 HP,fab 11.2006,35000km,29000€.Daca costurile reprezinta doar vama 10% din val facturii si transport 2000$,mi se pare o afacere buna,avand in vedere ca model similar in Germania pleaca de undeva de la 40000€ (fara sa iau in considerare si dotarile,tot ce e in USA sunt full).
    Va multumesc pentru raspunsuri si idei.
    Bafta!
     
  6. xender_bass

    xender_bass 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    București / Constanța
    Masina:
    Rieger & MTM Audi A5
    E modelul nou cred ca 2007 !
     
  7. xender_bass

    xender_bass 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    București / Constanța
    Masina:
    Rieger & MTM Audi A5
    Sa sti ca Ml-urile si Q7 sunt cele mai importate din America .... eu cand am fost sa dea masina jos din container in acelasi mai dadeau jos 2 Audi Q7 . E o senzatie super marfa sa vezi cand deschide containerul si iti vezi masina acolo ! ;)
     
  8. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Mi-am adus Subaru Tribeca anul trecut in mai.
    Masina avea 8000 mile la bord si m-a costat 24.000 $ la care s-a adaugat 10% taxe vamale, 2000 EURO transport Germania-Romania, 11 milioane taxa de omologare + 64 milioane cred taxa de prima inmatriculare.
    Problema este ca nu se poate face diagnoza si nu are garantie.
    Masina a mers ireprosabil si nu am avt probleme cu ea. Am facut 45.000 km in 4 luni.
     
  9. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Pai ML-urile acolo se fac. Iar Q7 a fost conceput pentru piata americana, unde SUV-urile sunt la mare cautare. Insa s-ar putea sa ai ceva probleme la omologare, ca nu totdeauna normele americane corespund celor din Romania;)
     
    Ultima editare: 31 Ian 2008
  10. Bogdan Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    a6,3.0tdi,2005
    ?

    Am si eu o mica intrebare:Daca eu ca persoana fizica vreau sa imi fac o firma pentru a importa masini din USA,pentru inceput sa aduc 1-2 masini 60-70000$(40-50000?) ce sanse am sa imi fie aprobata Viza?
     
  11. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    OFFTOPIC: viza la americani

    Impresia mea ca la viza de US criteriile sunt mai irationale decat putem sa ne inchipuim. Stiu pe unii care au luat viza cu intrari multiple pentru 10 ani fara nici o problema si altii care pentru un curs de limba (cazare, masa, curs platite si confirmate) au trebuit sa vina cu un teanc gros de hartii.
    Eu zic ca in 2-3 ani nu o sa mai trebuiasca viza ci vom fi si noi la Visa Waiver Program adica o sa fie suficient sa lasam amprentele la aeroport, sa ne scormoneasca in intestinu gros inainte de decolare si sa ne ceara lista cu tarile unde am fost un ultimii 70 de ani.
     
  12. adipit 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    am si eu o mica intrebare ptr cei mai in tema, din cate cunosc eu taxa de 10% se aplica importurilor din afara UE la produsele MADE IN ... de ex A4 din sua poate fii facut in Germania? in cazul asta nu cred ca se mai platesc cei 10%.

    Taxa se pune ptr produsele fabricate in afara UE, de ex o imprimanta din Germania dar made in koreea are taxe vamale.
     
  13. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    scutite de vama (nu de tva) sunt produsele insotite de un certificat EUR1. Daca o masina vine din afara UE, adica din US, CH, Norvegia, Turcia etc, cel care o vinde poate cere de la organele vamale emiterea unui certificat EUR1 (la Turcia se numeste A.TR parca). Pentru aceasta el are nevoie ori de certificatul EUR1 cu care a fost adusa masina aceea in tara lui sau de documente care sa dovedeasca ca masina indeplineste conditiile pentru emiterea acestui certificat (de obicei minim 40% din valoarea materialului trebue sa provina din UE, detalii in tarifu vamal la codul 8702).

    Adica daca aduci din afara un A4 produs in Germania (si nu in China sau Brazilia) poti sa ceri acest certificat. Cred ca mai trebuie sa existe acorduri bilaterale intre tarile prin care trece masina asta ca sa mearga treaba cu EUR1.
     
  14. adipit 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    dupa VIN nu merge aflat unde a fost fabricat? ar fii mai simplu.
     
  15. postoaca dragos 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    bucuresti
    de la ce firma ai cumparat subaru? cum ai platit? exista siguranta tranzactiei?
     
  16. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    Audi A6 dn USA - avantaje si dezavantaje

    Salut. As vrea sa-mi iau un A6 nou, din USA. Merita? Am vazut ca pe site-ul Audi american masina ajunge cu aprope 20 000 mai ieftina ca in europa. Ce taxe trebuie sa platesc daca o iau asa? Ce alte modificari trebuie aduse masinii ca sa corespunda standardelor europene?
     
  17. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Asigura-te ca o sa ai garantie.
    La SUBARU de ex garantia nu este valabila decat pe teritoriul USA.
    Mai sunt tot felul de zvonuri cum ca motoarele pt State sun concepute pt o benzina cu alta cifra octanica decat cea gasita prin Europa ...
     
  18. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    au oare catalizator ca sa corespunda normelor europene? Am inteles ca mai e o problema cu farurile si ca de fapt au un semnalizator pus in bara iar becul care eset pt semnalizare in momentul de fatza este folosit pt pozitie. Ce inseamna omologare?
     
  19. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Probleme cu farurile intalnesti numai la masinile din tarile in care se circula pe stanga (UK, Australia, Japonia etc.). Ce se poate intampla in SUA este ca semnalizarile la ei sunt tot rosii pe spate, ca franele si pozitiile si de fapt se foloseste acelasi bec pentru toate 3, desi la Audi nu cred ca e asa. Ca sa lamuresti toate aceste intrebari, cel mai bine le pui pe toate pe o hartie si o trimiti la Audi la Ingolstadt, la Relatii Clienti. Iti garantez ca vei primi raspuns (si cel mai autorizat) la toate intrebarile tale legate de aceasta problema.
     
  20. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    Multumesc frumos bro!
     

Distribuie pagina asta