Salut, La modelele mai vechi existau niste bujii care incalzeau antigelul si se ajungea mai repede la temperatura de regim. Am auxiliary heater, dar ala afecteaza doar temperatura din habitaclu, nu ma intereseaza. Bujiile acelea mai exista pe versiunea A3 8V ? si daca nu mai exista se pot adapta ?
Nu exista pe A3 8V si nu mai exista acele bujii din anul 2000 pe toate modelele VAG. S-a trecut la calorifer electric asa cum ai tu. Si nu se pot adapta acele bujii la masina ta. Bafta.
Ok, m am mai documentat, vorbesti de modulul Z-35, sa înțeleg, da ? Ok, din câte am citit acest Z35 are niste rezistențe care însumeaza cam 1000 w. Iar, ca principiu funcționează cam la fel, și acele rezistențe dinainte tot aia fac doar că încălzesc antigelul, nu aerul, controlul ECU e identic, nu găsesc că ar fi o problemă înlocuirea acelui Z35 cu un grup de rezistențe care ar încălzi antigelul. Are Ford un model f frumos care sta f bine pe furtune, nu pe chiulasă. Intreb pt că încălzirea asta prin PTC mi se pare cam fix pix și mult mai eficientă cred că ar fi încălzirea rapida a motorului.