1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire stationara - Webasto - Eberspacher la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdanboob, 18 Mar 2009.

  1. Adrian_M 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salutare.
    Stie cineva de unde pot achizitiona 3 baterii pentru telecomanda de la incalzirea auxiliara ?
    Am cautat toata Constanta, iar la Cardinal Motors imi aduc la comanda pentru "modica" suma de 130 de lei :)).
    Bateriile vechi sunt Varta si au pe ele doar acest cod: LR61. Nu scrie altceva ca la celelalte cum ar fi AAA sau AA.

    Din ce am cautat pe google LR61 sunt echivalente cu marimea 4A (AAAA). De lucrul asta nu sunt sigur sa nu fac comanda degeaba. Sunt mai mici si mai subtiri decat 3A si cert e ca pe baterie atat scrie LR 61 -1.5 V.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mar 2014
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 11 Mar 2014
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Salut,

    Uite varianta ieftina pentru baterii, eu nu dau banii pe tampeni cu pret exorbitant.

    Cumperi 3 baterii AAAA, iei un ciocan si le lovesti la capatul cu + . Maxim doua lovituri sunt suficiente pentru al le face sa intre in telecomanda. Intra putin fortat dar cu capacul pus nu sunt probleme.

    Succes sau da bani aiurea.
     
  4. Adrian_M 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B7
    Pai asta e ideea ca nu scrie decat LR 61. 1.5 V Sunt de tipul celor AAA iar cele care imi trebuie sunt mai subtiri si mai mici,
    cred ca sunt AAAA din ce am cautat pe google - LR 61 ar fi echivalent cu AAAA, asta nu stiu exact
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian ai incercat sa cumperi de unde ti-am dat eu link-urile ? Degeaba stai pe forum daca nu si faci ceva in consecinta. Bafta.
     
  6. Adrian_M 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B7
    Ms de raspunsuri
     
  7. Adrian_M 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B7
    Ai dreptate Hilfiger !!! Bateriile AAAA sunt cu 1.5 mm mai mari ca cele originale, iar metoda ta rezolva problema !
    Cine s-a mai confruntat cu problema cunoaste ! :)
    Mersi inca o data !!! :salute:
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2014
  8. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cu placere!

    Exemplu cu poze pentru doritori, desi bateriile expira in curand, merg sa pornesti masina de la 300m fara probleme.
     
    Ultima editare: 12 Mar 2014
  9. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    se gasesc la flanco online, varta, 13 ron 2 bucati, parca...
     
  10. Adrian_M 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salutare. Am avut recent o discutie contradictorie cu un coleg si vreau sa va cer parerea in legatura cu functionarea incalzirii auxiliare de pe b7 (dotare din fabrica). Ce sursa de energie este folosita dupa aprinderea sistemului de incalzire ?
    - foloseste bateria autoturismului pe toata durata incalzirii autoturismului ? sau
    - foloseste o parte din energia rezultata din arderea motorinei pentru incalzirea habitaclului ?
    Discutia a plecat de la faptul ca sistemul are nevoie de o sursa de energie pe toata durata de functionare pentru a trage combustibil din rezervor, incalzirea aerului, pomparea acestuia in interior, etc..
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Foloseste bateria masinii pentru foarte putin timp maxim 5-10 minute pana cand temperatura sistemului de racire a ajuns la 70 grade si se decupleaza tot sistemul. Bafta.
     
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Stie cineva procedurile de resetare in VagCom a incalzirii auxiliare?

    Din cate am inteles, daca incerci sa pornesti incalzirea de trei ori cu motorina sub un sfert de rezervor, se blocheaza din soft. Daca e adevarat...
    Eventual care sunt pasii de a face test pe vagcom.

    codul 8E0265081AP
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu iti mai porneste ? Iti da eroare Locked pe VCDS ?
     
  14. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Sal

    Sa ars bujia, am schimbat si de atunci nu mai porneste. Imi da Flame Extinguished in vcds.

    Pompa merge (o aud), motorina baga ca miroase dupa mai multe incercari, iar ventilatorul porneste. Pe exhaust scoate aer cand incearca sa aprinda flacara.
    Nu am cum sa umblu fizic acolo sa vad sita, cred ca stii ce pozitie aiurea este pus. Si in TM nu vrea nimeni sa se bage la reparat asa ceva.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aia e singura eroare sau ai si 02251 - Heater Unit Locked ?

    Incearca sa faci un Output Test, Basic Settings.
     
    Ultima editare: 31 Oct 2015
  16. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Nu am locked, doar flama stinsa. O sterg si repare la prima incercare.

    Ti-am trimis un PM, sa nu lungim threadul.
     
  17. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Salutare!

    Am si eu o intrebare referitor la telecomanda webasto:

    eu am telecomanda mare, cu antena mare, modelul 8e0909507 si as vrea sa stiu daca se poate sa o inlocuiesc cu modelul mai nou, mai mic, sa o pot agata la chei si anume 8K0 963 511 ?

    multumesc!
     
  18. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    chiar nu stie nimeni daca se poate inlocui telecomanda webasto la audi a4 b7 cu cea de b8 (8e0909507) sau de a3 (4L0909507A), modelul mai mic T90, sa o putem agata la cheia de contact?
    sau daca se poate ce presupune aceasta inlocuire? doar se schimba telecomanda si merge, sau trebuie schimbat si calculatorul sau trebuiesc facute niste setari de imperechere sau alt gen de setari?

    multumesc!
     
  19. ChristianDE 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Singen
    Masina:
    Audi A4 B6 8E 1.9 2002
    mishu_ Salut

    Eu am încercat sa pun o telecomanda T90 dar nu a functionat, posibil sa functioneze daca ii schimbi si calculatorul.
     
  20. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    ok, ms, ma gandeam la t90 ca e mai frumoasa, mai mica si o poti atasa la cheia masinii.... dar daca trebuie schimbat si calculatorul nu prea merita....
     

Distribuie pagina asta