1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire stationara - Webasto - Eberspacher la Audi A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de nitubogdan111, 25 Iun 2008.

  1. T.Raul

    T.Raul 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A6 4F - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP 2008
    Salutare Domnilor,
    Vin si eu cu o rugăminte la voi , racordul flexibil dintre unitatea de încălzire si eșapament s-a rupt rau de tot fără posibilitatea de reparare.
    Ma puteti ajuta va rog cu un cod de comanda sau macar dimensiunile acestuia?
    Va mulțumesc .
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai unitate pentru incalzire stationara, montata din fabrica, pe masina si cand ceri ceva specifica obligatoriu toate datele masinii: serie sasiu, cod motor, an fabricatie, model auto si asa mai departe. Invatati sa cereti daca vreti sa primiti ajutor. Bafta

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Sau mai simplu pana iti raspunde cineva cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si sa afli singur codul.

    Invata sa te ajuti singur si invata sa citesti forumul fara sa pui prea multe intrebari pentru ca pe forum (in principiu) ai tot ce iti trebuie la dispozitie.
     
  3. Andreisss

    Andreisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Gaden - Moosburg
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI 2014 385 ps
    Scuzti-ma daca a mai fost pusă intrebarea asta.Am o telecomanda de incalzire stationara de la Audi A6 4G. Se poate adapta pe modelul A6 4F si daca da, cum se face adaptarea din VCDS sau obdeleven ? Precizez ca am telecomanda originală și funcționează. Va multumesc
     
  4. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Nu te costa nimic sa incerci, daca ai VCDS. Adaptarea se face din modulul de incalzire auxiliara (Aux. Heater), la Basic settings pe canalul 6 parca. On/Off/Next si urmezi passii...daca o va recunoaste, vei vedea mesajul Learned! in VCDS.

    Bafta!
     
  5. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Later edit: Am verificat și e canalul 4, nu 6.
     
    Andreisss apreciază asta.
  6. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut,
    Fumaraia asta inseamănă ca e pe ducă bujia ? Face asa doar la inceput, pana porneste clima în mașina.

    IMG_20191226_094740.jpg IMG_20191226_094952.jpg
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu doar bujia poate si camera de ardere. Oricum te paste un desfacut. Bafta
     
  8. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salutare,
    Am si eu probleme cu incalzirea stationara la masina din profil un Audi A6 C6 an 2010. Coduri defect:
    01606 - no flame 000
    02251 - heater unit locked
    03176 - temperature sensor 2 for aux heating 011 - open circuit - intermitent
    01414 - combustion air blower (v6) 003 - mechanical failure

    Multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima eroare e din cauza suflantei.
    Sper sa gasesti sa o repari pe undeva, ca una noua e in jur de 450-500 €uro.

    upload_2022-9-9_12-59-26.png
     
  10. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    02251 - heater unit locked a aparut pentru ca ti-a dat No Flame la 3 porniri consecutive. Se deblocheaza cu VCDS, trebuie mutat un bit pe 1, nu mai retin exact pe ce canal (Google it). Pana nu il deblochezi, calculatorul nu te va mai lasa sa pornesti incalzirea stationara.

    Later edit: "unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 042, then clear fault codes."

    La mine No Flame a fost din cauza evacuarii de la incalzirea stationara marca Webasto. Verifica in ce stare e, poate ai noroc si scapi cu o reparatie usoara, eu am luat una din dezmembrari in stare buna.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are mechanical failure pe suflanta, slabe sanse sa deblocheze ceva cu eroarea aia permanenta.
     
  12. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Stiu, dar cand e locked nu te lasa nici sa dai clear fault codes. Ca sa poti sa stergi erorile si sa incerci din nou, trebuie deblocat mai intai chiar daca dupa 3 fail-uri consecutive se va bloca la loc.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta inteleg.
    Nu inteleg de ce trebuie deblocat daca el are o piesa defecta mecanic.
    Pana nu repara/inlocuieste piesa respectiva, e inutil sa incerce orice altceva.
     
    seba18 apreciază asta.

Distribuie pagina asta