1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere capac rezervor centralizata la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de calinbalan, 28 Dec 2010.

  1. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Pistonasul respectiv se schimba cu tot cu motorasul de inchidere.. Face parte din acesta si nu poate fi schimbat separat..

    Edit: Ti-am atasat si o poza ca sa iti faci idee despre ce e vorba..
     
    Ultima editare: 30 Mar 2012
  2. a4avant2.0

    a4avant2.0 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2010
    Locație:
    bt
    Masina:
    a6 2.0 2016
    Aceeasi problema am avut-o si eu: nu se mai incuia capacul rezervorului, dar cand inchideam din cheie se auzea motorasul ca functioneza.
    Am desfacut capitonajul pe dinauntru, am ajuns la el si era doar sarit suportul acela de plastic, care face cuiul sa se rasuceasca, de pe motoras. L-am pus la loc si functioneaza din nou perfect. :)
    Si eu, dupa ''mecanici'' trebuia sa cumpar ansamblul ala nou dar nu le-am facut pe plac. Bafta!
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Apr 2012
  3. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Daca poti pune o poza ca sa vedem unde trebuie umblat pe interior ar fi perfect :)
     
  4. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    sorel Salut,
    Aceeasi problema mi s-a intamplat si mie, m'am enervat si am dat tare cu capul de vreo cateva ori si si'a dat drumul. Acum merge :), doar ca am o problema cand inchid masina din cheie nu se inchide. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2012
  5. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    La voi incuie imediat usita de la rezervor, sau trebuie sa astepti putin timp dupa ce ai apasat pe cheie?
     
  6. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Se inchide odata cu usile. Se aude zgomotul de blocare la usi iar cel de la rezervor este un pic mai zgomotos. Acum il urmaresc sa se auda tot timpul, macar cand ajung acasa si e mai liniste.
     
  7. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Am schimbat si eu pana la urma modulul, a fost cam 100ron, original de la reprezentanta. Recomand sa il schimbati, pt ca este "boala de model", cam la 2 din 3 A4-uri B8 parcare si incuiate daca te duci si apesi de curiozitate, se deschide usita :)
     
  8. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Salut..
    Pentru cine e interesat de cum se schimba am sa postez niste poze cu ce si cum trebuie facut..
    Se desface singurul surub de acolo si apoi se se gaureste plasticul in cele 4 colturi marcate cu o surubelnita dreapta si se scoate usita cu tot cu plasticul acela afara. Pentru a se declipsa plasticul se apasa in jos pentru locasele de sus si respectiv in sus pe cele de jos. Motorasul respectiv gliseaza apoi inspre exterior si se schimba.
    Am sa atasez niste poze ca sa va faceti o idee despre ce e vb.
     
    Dan Daniel apreciază asta.
  9. lile

    lile 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2012
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2009
    am reusit sa il schimb si eu cu ajutorul explicatiilor lui vlad brb.
    imi aparea eroare pe tester, altfel nu as fi observat.
     
  10. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Primul motoras l-am schimbat pe garantie avand codul 8K0862153D; acum a cedat din nou (am 3 ani de cand a fost schimbat si nu mai e in garantie) si l-am schimbat tot pe original si are codul 8K0862153F. Ma gandesc ca poate acesta a fost reproiectat/imbunatatit ca este cu siguranta o problema generalizata.
     
  11. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Acum câteva zile l-am schimbat şi eu. De la reprezentanţa Audi mi-au dat 8K0862153H, iar pe maşină aveam piesa cu codul 8K0862153D. Manopera pentru motajul în service este 150 Ron în timp ce piesa nouă este 86 Ron. Prin urmare (chiar dacă nu o să am garanţie pentru piesa asta) am ales să îl înlocuiesc singur gândindu-mă că de manopera lor pot în viitor să-l mai înlocuiesc de două ori dacă se defectează
     
  12. Alekxxx

    Alekxxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2012
    Locație:
    București / Craiova
    Masina:
    Audi B8 (CAHA) S-Line
    Da, mi-a aratat si mie cineva cum se schimba si nu e foarte dificil.
    Trebuie sa-l rezolv si eu acum la revizie :)

    Dar exista diferente intre piese?
     
  13. kta79 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b8,2.0tdi,2009
    problema usa rezervor a4 b8

    Salut:unsure:
    Sunt nou pe acest forum,si vin si eu direct cu o intrebare.
    Am achizitionat de curand un audi a4 b8 din germania.
    Inca de la prima alimentare cu motorina am observat ca usa rezervorului nu se deschide,am consultat cel mai apropiat service audi si acolo un mecanic de treaba mi-a aratat un plastic rosu (deschidere de urgenta)in porbagaj in partea dreapta.Era tot ce putea sa faca pentru mine la momentul de fata.
    Problema este ca atunci cand tragi de acel plastic us rezervorului se deschide dar odata ce ai inchis centralizat masina ,aceasta se inchide si ramane inchisa urmand sa repet procesul de fiecare data.Este inconfortabil sa stai in peco sa deschizi porbagajul apoi usa laterala sa poti deschide rezervorul.
    Va rog daca ma puteti ajuta cu aceasta problema ,pentru ca ducandu-ma la service mi sau spus mai multe variante.
    Multumesc anticipat:)
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa schimbi motorasul de actionare al deschiderii centralizate a rezervorului.

    In al doilea rand mesajul a fost mutat unde trebuia sa scrii de la inceput. Data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite. Citeste acest topic de la inceput unde a fost mutat mesajul tau initial.
     
    Ultima editare: 31 Oct 2013
  15. borceluc 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi, CAGA, 143cp ,2009
    Cei care s-au mai intalnit cu problema semnalata de @kta79 o rezolvare de moment poate fi ( cel putin la mine a functionat si functioneaza): Cand opresc in benzinarie scot cheia din contact ma duc langa rezervor apas pe deschiderea usilor de la telecomanda (chiar daca masina este deschisa) si in accelas timp apas capacul rezervorului si porma deschid capacul... Am stat vreo 10 min in benzinarie prima data cand nu mi s-a deschis capacul rezervorului de mi-a venit sa-l sparg:) sper sa va ajute .
     
  16. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Si la mine a mers o perioada chestia cu telecomanda pe deschis si in acelasi timp lovind usor in capac. Din cateva incercari reuseam s-o deschid, insa de la un timp nu se mai incuia o data cu masina. Solutia: schimbare motoras. Costa maxim 100 de lei si 3 minute de munca. Succes!
     
  17. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Eu am avut situatia in care inchideam masina de la telecomanda si usita de la rezervor ramanea deschisa, niciodata nu sa intamplat sa fie blocata cand masina era deschisa! Am sters eroarea din VCDS cand am luat masina si inca o data cand am avut treaba prin reprezentanta, si o vreme ramanea inchisa cand inchideam masina, aprox 1-2 luni, dupaia ramanea la fel deschisa tot timpul. Clar, solutia e: schimbat motoras, prea ieftin sa nu se schimbe!
    Bafta!
    P.S: Nu mai stati prin benzinarii domnilor cu A4 B8 ca so deschidea ca nu, schimbati motorasul.
     
  18. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, cred ca problema asta mai nici nu merita de discutat, la mine se inchidea usita aia, chiar lucra absolut normal, doar ca imi dadea eroare la scanare. Am decis preventiv sa schimb motorasul, si odata ce l-am schimbat a disparut si eroarea.
     
  19. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Va salut, de doua saptamani sunt posesorul unui A4B8 am descoperit ca am probleme cu inchiderea capacului de la rezervor, in cazul meu se auzea motorasul ca functioneaza, nici o eroare la scanare, dar nu bloca capacul...
    l-am desfacut si am reusit sa-l repar cu ajutorul unui surub autofiletant (folosit la fixarea profilelor de rigips)
    am facut cateva poze si filmulete poate sunt de folos...

    din cauza ca s-a rupt un ghidaj mic de plastic(cel incercuit cu rosu) piesa se rasucea necontrolat astfel nu putea fi blocata de mecanismul actionat de motoras
    [​IMG]

    https://www.youtube.com/watch?v=H2wXC9oTt7E

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    https://www.youtube.com/watch?v=2dsq-yTg1qY
     
  20. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    adi_bm tot respectul pentru initiativa, dar nu cred ca se merita se te complici cu piesa data, e stiut foarte bine ca motorasu ala e cu probleme si cel mai usor il schimbi ca e vreo 20-30 euro. Ca solutie temporara cred ca e foarte ok ce ai facut, dar totusi e o solutie romaneasca :)

    Bafta!
     

Distribuie pagina asta