1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata cu pompa vacuum si alarma din fabrica OE cu inchidere centralizata la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 28 Apr 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te-ai ajuta singur daca ai citi tot topicul asta.
     
  2. Sorinacio89 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi A4 1.8 benzina 1996
    Acum ma apuc sa il citesc. Multumesc
     
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salutari,

    Am nevoie de schema electrica cu mufele ce intra in pompa de vacuum. In Autodata nu gasesc o schema care sa se potriveasca la mine, iar daca caut pentru an mai vechi, 1996, schemele sunt pentru modulele cu 2 mufe.
    Codul este 8L0 862 257 L, adica fara comanda radio, fara alarma, si schemele din Autodata pentru 1998 sunt minim cu comanda radio.

    Mersi.
     
  4. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Am rezolvat problema cu inchiderea centralizata, respectiv descuiatul portbagajului. Mai departe voi descrie un pic simptomele si solutia, poate ajuta: de ceva vreme pompa de vacum lucra mai mult de 2-3 secunde cand descuiam masina, deci pierdea presiunea, mi se descuiau toate usile, mai putin portbagajul. Am tot facut teste cu pompa si mi-am dat seama ca pierdea aer pe una din usile spate sau pe la usa pasagerului, fata dreapta; am desfacut burduful pe unde trec firele electrice si furtunul de vacum in usa, l-am scos din mufa si am suflat pe el. Concluzia a fost ca pe usa spate stanga parca pierdeam usor presiunea la suflat puternic. Am desfacut fata de usa, am dat rama care tine geamul jos, am ajuns la incuietoare, am schimbat-o cu una sh (pret 100lei), am pus totul la loc si acum inchiderea functioneaza perfect. Deci, daca descuiatul portbagajului este problema la masina voastra, posibil sa fie un actuator din usi, nu neaparat electroventilul din portbagaj. Ce nu inteleg totusi, da, incuiatul/descuiatul portbagajului este electric, dar ce legatura are cu pompa de vacuum? Faptul ca functioneaza mai mult decat cele 2-3sec, mananca curent incat nu mai ajunge tensiunea necesara la elecroventilul din portbagaj?
     
  5. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    paul14 Nu prea exista diferente intre schemele cu telecomanda si cele cu comanda directa. Ia de buna schema pe care ai gasit-o.

    Offf, fratilor cititi ce v-am spus mai sus, altfel umplem forumul cu fel si fel de presupuneri si cand cineva vrea sa se informeze da peste sute de postari de prisos !!
    Colegule @Gosmo , legatura descuiatului portbagajului cu modulul de inchidere este urmatoarea: circuitul inchiderii, pierzand presiune/depresiune, nu mai are putere sa actioneze electroventilul pentru comanda electrica a portbagajului. Electroventilul se afla chiar in modulul de inchidere centralizata si de acolo trimite semnal de alimentare(+/-) la motorasul incuietorii portbagajului.
    Daca se facea proba cu opturarea ambelor stuturi ale modulului se observa, ca fara pierderi, electroventilul cu pricina inchidea si deschidea portbadajul fara nicio problema !
     
    Gosmo apreciază asta.
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Tocmai, ca am fost la masina si am probat cu schema intr-o mana si cele 3 mufe in cealalta, si nu prea potriveau culorile. Am incercat ceva metode empirice de identificare a firelor, dar m-am lasat pagubas de inchis / deschis usi. Am gasit ceva scheme din Elsa pe topicul cu inchidere AM care sunt mai aproape de adevar, maine verific mai exact.
    Vreau sa refac schema originala pentru ca "electronistul" care a legat inchiderea AM a anulat comanda pompei de vacuum din modulul de inchidere si eram mereu nedumerit de ce nu pot sa inchid/deschid usile din butuci sau butonul interior si am eroarea aia cu "likely leak". Montez apoi modulul AM sub bord, adaptez o schema pentru faruri si eventual pentru geamuri sa le pot ridica din telecomanda doar daca vreau. Dar aceasta etapa face subiectul topicul cu inchiderea AM.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O sa iti scot eu tot ce tine de inchidere din ELSA. Fabricatie 97 sau 98 ? Avant sau sedan ?

    EDIT : E prea mare arhiva sa o incarc aici. Ti-am atasat link, vezi daca te ajuta ceva. Daca nu, zi-mi sa iti scot schemele pentru 1997.
    Sunt toate schemele din ELSA pentru A4 B5 Sedan din 1998+.

    http://www.filedropper.com/centrallockinga4b5sedanfrom1998elsa
     
    Ultima editare: 8 Iun 2016
    paul14 apreciază asta.
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Multumesc mult, acum le rasfoiesc. Ai banuit bine, Sedan din 98`.

    Momentan am scapat de dracul si am dat de ta-su.
    Am eliminat modulul AM, am refacut totul sa fie original (maine o sa compar cu schemele) si dupa doua incercari nu a mai mers.
    Daca inainte de revenirea la original, la cald (dimineata sau seara nu erau probleme) nu inchidea usa la sofer si/sau pasager dreapta, acum nu mai inchide/deschide nicio usa. Comenzile din butuci si interior le primeste.
    Am observat doua cazuri:
    1. primeste comanda, se aude releul, dar pompa nu cupleaza, nu se aude "bazaitul" specific.
    2. primeste comanda, se aude releul, cupleaza pompa si merge cam 10-15s fara niciun efect sau foarte greu inchide / deschide.

    Primul caz o sa-l rezolv mai usor, mai mult ca sigur e ceva de contact. Deja am refacut lipiturile la relee, maine continui cu ce mai mare pe placa.
    Pentru ce-l de-al doilea caz am incercat asa:
    - am scos furtunele din pompa, unul iese cu totul din adaptorul de cauciuc, si am inceput sa suflu/trag.
    - pe furtunul subtire, cel care merge spre inchizatoare buson, raspunde de fiecare data si nu sunt pierderi.
    - pe furtunul mai gros, la gura, am inchis / deschis totul de fiecare data si nu scapa vacuum daca tineam cu buza/degetul.
    -ultima data nu a mai vrut inchis/deschis din gura, dar parea sa nu aiba pierderi.
    -am observat ca pompa pe una din iesiri aspira/sufla mai tare. Am desfacut si piesele din grafit sunt in stare buna. Poate sa piarda aer pe la etansare, se etanseaza cu ceva sau ajunge strangerea celor 3 suruburi?
    -ultima data la inchiderea din cheie, un prieten a trantit mai tare portbagajul si in momentul acela toate usile s-au inchis in maxim 2 secunde. Dimineata desfac si la portbagaj.

    Am cautat distribuitorul de aer sub bancheta in partea dreapta. Am gasit un furtun verde si unul negru ce merg inspre fata. Am dat jos si bucata de material ce vine intre bancheta si stalpul din spate, nici acolo nu se vede. Unde il gasesc mai exact?

    Multumesc inca o data pentru ajutor!
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am rezolvat inchiderea, cel putin partial. Mai exact o sa vad la o diagnoza.

    Eram pe punctul de a incepe cautarile dupa alta pompa cand am observat ca pe cele doua iesiri difera debitul de aer pompat/tras. Cele doua cuple rapide sunt de dimensiuni diferite tocmai pentru a nu fi incurcate, dar furtunul se poate scoate din stutul acela mai gros. Dupa ce am identificat traseul furtunelor, am pus inchiderea busonului pe iesirea cu debit scazut deoarece este singura actionare per furtun. Restul masinii am trecut-o pe cealalta iesire.
    Din acel moment inchide si deschide de fiecare data, aproape instant, dar pompa mai merge dupa inchiderea/deschiderea tuturor usilor undeva la 20s. Nu stiu cat de corect e acest timp sau daca se poate regla.
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Pompa ta merge enorm de mult timp. Timpul normal este de 3 secunde, nu 20. Ai pierderi de vacuum.
     
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sau sa fie un switch care nu confirma si astfel modulul nu stie starea contactelor? Repet, usile sunt deschise si inchise sub cele 3 secunde.
    Am incercat sa fac test de vacuum/presiune "la gura", nu se simt pierderi. In mod normal, pompa cu ce presiuni lucreaza?
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Poate fi si un switch care nu confirma.
     
  13. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Salutare din nou baieti si fete :)....La mine problema functionarii de 10 - 20 de secunde a pompei s-a rezolvat in felul urmator:
    Am desfacut frumos partea dint portbagaj si furtunul care merge catre usi am luat-o si am suflat in ea... nu sesizam pierderi deci ramanea pompa.
    Am luat jos capacul de la pompa si am procedat in felul urmator:
    Am cautat niste coliere din plastic si le-am pus pe fiecare capat de furtun si le-am strans bine dar cu grija sa nu rup ceva. Dupa ce am montat totul la loc s-a eliminat si problema :)
    Sa aveti atentie cand umblati pe acolo sa nu rupeti ceva si in plus NU recomand sa atingeti cu mana lipiturile de pe placa electronica...e riscul sa faceti descarcari si sa ardeti componente electronice deci va sfatuiesc ca prindeti placa pe margine.
    Sper ca v-am fost de folos. Va salut.
    _MG_0384-1.JPG _MG_0385-2.JPG
     
    Ultima editare: 20 Iun 2016
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ai avut noroc, s-a rezolvat usor.

    La modulul meu, constructia interna e putin diferita, iesirea din pompa merge intr-un distribuitor din plastic format (sau asezat) pe fundul carcasei. Nu am furtune in interior.
    Am verificat contactele usilor cu vag-com, le vede cand sunt inchise/deschise :(
     
  15. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Atunci trebuie sa ai pierderi prin traseu...scoate scaunul din spate dute pe traseu sa vezi daca nu s-a fisurat furtunul :)
     
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am verificat de mult, nu are pierderi. Inchide si deschide sub 3 secunde, dar pompa tot merge.
     
  17. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Atunci eu cred ca o sa ai un defect electric..ori ceva ic din pompa ori ceva lipituri reci....rezolvare trebuie sa fie....
     
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Atunci cand am montat pompa in configuratia originala am refacut lipiturile de forta, in speta releele. La restul de lipituri n-am insistat pentru ca-mi trebuia alt varf sau aer cald.
    Mai am o varianta de suspectat, si anume contactul de la butucul stanga fata, cele doua switch-uri. A fost rupta urechea de prindere a tijei ce merge in broasca si cand am umblat prin fata de usa a plecat geamul in jos cu cabluri dupa el. Am schimbat butucul cu switch-uri si cablu, am verificat cu aparatul continuitatea la rotire, dar n-am mai verificat din mufa intermediara din fata de usa pana in mufa din stalp jos.:3sadwalk:
     
  19. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Atunci fa instalatia aia cu switchuri sa fie OK iar lipiturile la pompa de vacuum ar trebui refacute toate care sunt defecte :)
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    "Ochiometric" nu poti sa-ti dai seama de o lipitura daca este rece sau nu doar in cazul in care fisura este vizibila, deci foarte mare.
    Momentan am altceva in plan, stiu ca nu e e bine pentru motor. Incerc sa fac rost de alta, chiar si de proba, gratis.
     

Distribuie pagina asta