1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata din telecomanda After Market si Alarma After Market la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de TTs, 14 Feb 2009.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ce vrei tu e cheie briceag originala care sa si incuie masina (din telecomanda aceleiasi chei) si eventual (optional) sa aibe si alarma.
    Iti trebuie mai multe lucruri si nu stiu daca din punct de vedere financiar esti dispus sa cumperi intreg sistemul de pe o masina din dezmembrari care evident are asa ceva:
    - cheie (min 1 bucata)
    - reimperechere sau mutare cip
    - taiere lama
    - alt modul confort
    - antena central
    - senzori prezenta
    - claxon
    - cablaj
    - totul montat pe masina ta
     
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Merge orice alarma aftermarket cu cheie briceag si nu are nevoie decat de taierea lamei la un centru specializat de confectionare chei auto si mutarea cip-ului in cheia briceag pe care o poate face la acelasi centru de copiat chei.
     
  3. ciprian21 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B5 motor 1,6 Benzina AHL An 1997
    Stiu eu unde pori sa iti clonezi cipul si sa iti tai chei costurile sant 70 de lei taiat 2 buc chei briceag si clonare cip 150 de lei buc doar ca este in Arad si are si de vanzare modul de inchidere cu chei briceag cu montat cu tot la 180 de lei
    Daca te pot ajuta scriem si vorbim
     
  4. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Aseară a trebuit să scot borna de la baterie pentru o perioadă, iar azi dimineață am observat că nu se mai deschide mașina din telecomandă. Au vreo legătura între ele treburile astea sau este o coincidență ?
    Mă gândesc să nu fi făcut ceva greșit și să se fi ars vreo siguranță.
     
    Ultima editare: 12 Feb 2014
  5. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Uita-te si la sigurante, dar tind sa cred ca s-a desperecheat telecomanda. Fa o scanare si vezi daca ai erori.
     
  6. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Dacă se desperechea telecomanda, nu trebuia să nu mai meargă de nici un fel ? De încuiat se încuie, invers nu.
     
  7. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Ai spus ca nu se mai deschide din telecomanda, de unde sa stiu ca se inchide? Imperecheaza totusi din nou, telecomanda si fa-i o scanare la masina. Schimba si bateria la telecomanda mai inainte, ca daca schimbi direct bateria, oricum trebuie sa reimperechezi telecomanda.
     
  8. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    S-a desperecheat telecomanda, mai mult ca sigur. Și cum este vorba despre o alarmă aftermarket Viper (350HV cred), habar nu am cum să repar treaba asta.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai George, de ce nu spui asa? Intamplarea face ca eu am avut montat 350HV-ul pe o masina prin anii 2006.
    Pentru a intra in programare trebuie sa identifici locatia valetului. Valetul e un buton ascuns undeva in zona panoul de sigurante (depinde de cel care a montat alarma).
    Ce trebuie sa faci, odata ce ai localizat butonul valet:
    1. pui contactul, insa nu pornesti motorul
    2. usa de la sofer sa fie deschisa pe toata durata operatiunii
    3. apesi 1 data scurt si eliberezi valetul
    4. apesi 1 data lung si tii apasat
    5. cand auzi un beep scurt inseamna ca esti in programare.
    6. acum apesi pe butonul INCUIAT de la telecomanda
    7. si abia acum dai drumul la butonul valet ce il tineai apasat.
    Iei contactul si telecomanda ar trebui sa functioneze.
    ATENTIE, daca la pasul 5 auzi alarma ca incepe sa dea mai multe beepuri sau chiar sa sune inseamna ca nu ai facut ceva bine, caz in care iei contactul si o iei de la inceput.
     
    Ultima editare: 14 Feb 2014
  10. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Voi căuta mâine acel buton valet, pentru că am mai căutat informații între timp și am găsit ceva asemănător cu ceea ce mi-ai spus. Sper doar să-i depistez locația, deoarece am cumpărat mașina cu alarma montată și nu știu în ce loc s-a făcut montajul. Am auzit despre diferite locuri: panou de siguranțe, sub volan, sub suportul de odihnă picior, etc. Voi reveni cu date concrete, când le voi avea (sau, și mai bine, cu rezolvarea).

    Mulțumesc pentru informații.
     
    Ultima editare: 14 Feb 2014
  11. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Am găsit acel buton, am făcut operațiunea pe care ai descris-o mai sus, dar tot nu merge. Adică armează și încuie ușile, dar invers doar dezarmează, ușile rămânând încuiate.
    Însă, am observat o chestie: dacă apăs de mai multe ori într-un interval scurt butonul lock/unlock (este telecomanda cu 3 butoane), dupa 2-3 operatiuni de genul se descuie. Dacă o încui, o las câteva secunde și încerc să o descui, iar nu mai merge.
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Incearca sa inlocuiesti bateriile. Apoi, daca zici ca dezarmeaza insa nu descuie eu cred ca pompa ta de vacuum are o problema, fie pe partea electronica fie pe partea mecanica la rotita.
    Sa stii ca alarma ta are garantie pe viata, asadar daca mai ai factura si se constata ca unitatea e de vina, se inlocuieste gratuit.
     
  13. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Până la urmă am ajuns la un electrician/electronist (nu știu sigur ce este :D) să facă niște verificări. Alarma era în regulă, problema este la modulul de închidere centralizată, mai exact la partea electronică (deci ai avut dreptate, Ovidiu). Ia comanda de închidere doar la al 2-lea impuls. De aceea se descuiau ușile după acționări repetate ale telecomenzii. Probabil că în viitor va trebui schimbată, dar pentru moment merge. Să vedem cât ține. Mulțumesc pentru sfaturi și idei.

    PS: Cred că posturile ar trebui mutate în celălalt thread, cel cu ”Inchidere centralizata cu pompa vacuum - la A4 B5 - probleme si rezolvari”.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2014
  14. dj_florin2006 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2013
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    audi a4 ,1800,1996
    salut am urmat pasii tai si ce crezi cand apas pe inchis se deschide iar pe deschis se inchide ce sfat imi dai
     
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Schimba intre ele firele de comanda inchidere deschidere.
     
  16. lucitu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI `96
    Salut.
    Am si eu o intrebare. Pentru masina mea un A4 din`96 cu inchidere centralizata fara telecomanda adica cu cheie normala, este posibil sa montez un modul de inchidere si cheie tip briceag luata de pe un alt audi care a fost dotat candva cu asa ceva, din dezmembrari?


    si daca se poate cam ce ar trebui facut, adica merge ceva de genu plug&play, schimbat lama, facut copie si mutat chip-ul din cheie, sau mai sunt si altele de facut...

    Multumesc.
     
  17. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Mai sunt si altele, cum ar fi antena receptor pentru telecomanda. In plus, modulul tau are doar doua mufe, pe cand cel cu telecomanda, are trei.
     
  18. lucitu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI `96
    Deci imposibil nu se pare ca e dar probabil mai costisitor decat una after market.
    Aveti idee la cat as ajunge daca as cumpara din dezmembrari asa cu aproximatie un pret?
     
  19. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Mai Luci, daca nici la Sibiu nu ai centre de dezmembrari...Nush, vezi pe forum, la vanzari, sunt baieti care dezmembreaza.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Piesele costa undeva in 100 euro. Eu am cumparat si am facut o astefl de operatie la fostul meu B5 din 1998 care avea cheie normala fara telecomanda.
     

Distribuie pagina asta