1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata din telecomanda After Market si Alarma After Market la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de TTs, 14 Feb 2009.

  1. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    LDC alarma ta e cu pornire din telecomanda ? Functioneaza pornirea?
    Sunt curios daca sa bagat cineva sa o faca sa mearga .
    Aceeas alarma am avut si eu la un golf 3 si aceeas buba se inchidea dupa 15 minute si nu iam dat de cap cred ca asa e setarea iei sa se inchida daca nu pui contactul
    Iar cu pornirea o rezolvasem erea foarte buna iarna cnd erea frig porneam masina
    de la balcon si cnd ajungeam jos erea calda
     
  2. tdnicu

    tdnicu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 1.9 TDi, 1998
    Alarma Maat

    Salutare! Detin un A4 diesel din '98, achizitionat in 2008. Am pe ea o alarma Maat, cred ca 7500, si de cand am masina a functionat perfect. In decembrie am avut un incident in trafic, un nene m-a lovit in spate indoindu-mi haionul, spoilerul si masca. Am umblat cu ea lovita circa o luna apoi am dus-o in service autorizat Opel ca acolo m-a trimis de la asigurare. Dupa repararea masini, la aprox. o saptamana a inceput sa-mi porneasca alarma din senin. Am oprit senzorul de soc din telecomanda si tot degeaba. Am fost cu ea la un amic care mi-a desfacut incuietoarea de la porbagaj crezand ca acolo e problema. Portbagajul se inchide, se incuie si se stinge becul inauntru imediat dupa inchidere, deci nu m-i s-a parut a fi de la aia. Ieri dupa ce am venit de la el am reprogramat telecomenzile (pagerul si cea de rezerva), am incuiat-o si nu a mai pornit pana azi dimineata la 7:30. Ce as putea sa-i mai fac? Nu are un model anume la care porneste, adica gen 10 min dupa armare sau anumite socuri. E intr-o parcare mai departe de drum, nu sunt socuri acolo sau altceva ce ar putea sa o perturbe. :(
     
  3. mralecsw 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6 Benzina, 1999
    Problema inchidere din telecomanda

    Salut baieti,
    Sunt nou pe forum si detin un Audi A4 B5 din 1999 facelift. De vreo 2 zile m-am lovit de o problema: mi-am montat o statie si un subwoofer si ieri am observat ca daca incui si descui masina din telecomanda se aprind semnalizarile numai pe partea stanga iar pe dreapta nu se mai aprind. Avariile functioneaza si semnalizarea stanga dreapta fara probleme doar la inchidere si deschidere e problema. In bord la fel se aprinde doar sageata catre stanga iar cea de dreapta nu ca si cum stanga ar merge si dreapta nu, sper ca intelegeti ceva din ce am zis eu. Poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Ajutati-ma si pe mine va rog mult. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2015
  4. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca am sti ce model de alarma ai, ti-am spune sigur ce are. Altfel o luam pe ghicite. Unele alarme au iesiri (fire) separate pentru fiecare parte, unul pentru stanga, altul pentru dreapta si pe fire au sigurante fuzibile. Trebuie sa localizezi modulul alarmei si sa cauti firele care se leaga la semnalizare (de regula modulul se monteaza sub plasticul de la picioarele soferului, cel de deasupra pedalelor), ori ai rupt unul din fire, ori ai ars siguranta pe partea care nu mai merge (siguranta de pe firul alarmei, nu siguranta din tabloul de sigurante al masinii). Alte alarme au o singura iesire pentru semnalizari, un fir care se bifurca in doua fire, unul pentru stanga, altul pentru dreapta. La bifurcatie are cate o dioda de sens pentru fiecare parte. Una din diode poate fi arsa (in cazul tau cea de pe firul care merge pe partea dreapta). Daca niciuna din variante nu rezolva problema, modulul alarmei are ceva piesa defecta in interior.
     
  5. mralecsw 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6 Benzina, 1999
    O sa verific ce m-ai indrumat tu si ma uit si la modelul de alarma dupa care revin cu replay. Merci mult de tot pentru ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2015
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Dupa ce am deteriorat 2 chei in iarna asta m-am hotarat sa imi iau un modul de inchidere centralizata cu telecomanda aftermarchet.
    Am citit cap coada threadul asta dar ma jur ca nu reusesc sa o fac functionala. Cu un electrician langa mine , cu toate firele de alimentare montate corect , nu reusesc sa gasesc firele de la masina unde trebuie sa ma leg cu cele 2 fire de la modul. Mai pe la jumatatea topicului mentiona cineva de un fir rosu-albastru si unul gri-alb dar nu il gasesc pe cel gri-alb. :banghead:
    :sos:
     
  7. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Citeste postul 139 postat de mine. S-ar putea sa ai aceeasi problema (daca inchiderea aftermarket este compatibila cu inchiderea pe vacuum).
     
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Este compatibila, sau cel putina sa scrie pe ea. Am sa fac mai tarziu o poza cu schema si una cu modului in sine
     
  9. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Problema la unele tipuri este ca trebuie taiat un fir si "legate" capetele la 2 fire ale telecomenzii. Mie mi-a luat 2 zile sa pricep care fir si cum sa fac! Si, cred, degeaba pui schema, problema se rezolva prin incercari cu un aparat de masura.
     
  10. giradu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b6 1.9, 131cp, 2002, motor awx
    Inchidere centralizata din telecomanda

    Buna seara, sunt posesorul unui Audi A4 B5, 1997, si de curand mi-am montat o inchidere centralizata "After Market" si nu am reusit decat sa fac sa inchida din telecomanda si sa aprinda avariile. Rugamintea mea este, ca am mai ramas cu ceva fire si nu stiu pe ce culori mai trebuie sa le unesc pentru a putea avea toate functiile de care dispune modulul, "Inchiderea geamurilor electrice automat -cod saritor -comada pt inchidere centralizata electrica si pneumatica", Acesta este "ICC28".
    Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu cateva idei.
    Precizez ca are aceasta schema modulul de inchidere.
    link
    P.S.
    La inchiderea mea firele sunt asa:
    portocaliu--neconectat,
    alb--albastru-rosu,
    galben--masa,
    portocaliu-negru---neconectat,
    alb-negru---gri-alb,
    galben-negru---masa,
    negru---masa,---+12V,
    maro---LA SEMNALIZARE,
     
  11. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Daca este doar "inchidere" (fara alarma) si functioneaza, de ce te mai chinui cu geamurile? Sau vrei sa vezi ca,de fapt, modulul s-ar putea sa functioneze aiurea pe urma si sa iti dai palme cu piciorul pentru ca ti-ai facut de lucru!?
     
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Fac eu o poza in dupa amiaza asta cu montajul facut la mine acum 2 saptamani. Inchiderea este la fel chiar daca este alta marca. Si la mine s-au chinuit vreo 40 de minute pana au gasit legatura.
     
  13. dota boy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2015
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi a4b5 facelift avant ajm 2000
    Buna colegii! Mi am montat pe masina o inchidere centralizata cu cheie briceag si are si functia care inchide geamurile cand incui usile... e un fir violet problema e ca nu stiu unde sa il leg...ma poate ajuta cineva cu niste informatii va rog? Masina e un a4b5 avant din 2000 cod motor ajm. Multumesc anticipat!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta integral, unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Bafta.
     
  15. freemind 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 - 1,9 TDI / 66 kW - 1998
    Salut,

    Am incercat sa montez alarma dupa schema ta (mufele, culorile cablurilor sunt identice), insa la partea de inchidere/deschidere nu mi-a mers... esti sigur ca:

    portocaliu / potocaliu-negru - neconectat?
    galben / galben-negru - (masa)
    alb (de la inchidere) - la rosu-albastru
    alb-negru (de la inchidere) - la gri-rosu?

    De inchis mi se inchide, insa nu se deschide (din telecomanda), din cheie merge perfect...

    Pe topic, cineva spunea ca firul ALB la albastru-rosu, iar ALB-NEGRU la gri-alb, insa in mufa ROZ nu am asa ceva...

     
  16. freemind 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 - 1,9 TDI / 66 kW - 1998
    Salutare,

    Fiinca in mufa roz, sub relee nu am reusit sa leg modulul keyless, am cautat pe afara ceva informatii. Am gasit aici, aici o informatie care m-a ajutat.

    SPY unit ---> AUDI A-pillar
    --------------------------
    orange ---> cut
    white ---> POS-A brown (lock signal)
    yellow ---> POS-A yellow/blue (lock ground)
    orange/black ---> cut
    white/black ---> POS-A red/brown (lock signal)
    yellow/black ---> POS-A yellow/blue (lock ground same as third)
    black ---> ground connector screw above connectors panel
    red/black ---> *trunk opening (+12v) explained later
    red ---> find constant + at relay panel (+12V DC)
    small red ---> **not used (power window trigger (-))
    brown ---> POS-B black/green (flash lights one side)
    brown ---> POS-B black/white (flash lights other side)


    Chiar in dreptul manerului care deschide capota motor este o mufa maro, mufa pe care am ignorat-o, cu toate ca fostul proprietar legase acolo alarma masinii (alarma pe care eu am demontat-o)

    In aceasta mufa, printre altele se gasesc trei cabluri (care merg direct in butucul usii sofer): maro (masa inchiderii), alb/gri (deschidere) si maro/gri (inchidere)

    Ideea este ca am lasat setarea modului de inchidere pe "electric" nu pe vacuumatic" deoarece imi deschidea si inchidea geamurile pentru 3,5 secunde cat este timimgul pentru sistemul vacuumatic. Astfel, cablul alb din modul a mers la alb/gri, iar verdele din modul la maro/gri care imi da si comanda de inchidere si mentine 30 secunde comanda, astfel incat ridica si geamurile.

    Sub aceasta, doua randuri mai jos, este mufa maro cu "miez" roz, in care regasim firele negru/verde si negru/alb - semnalizatoare.

    Despre (+) si (-) nu cred ca are rost sa discutam,
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Felicitari pentru ce ai facut. Daca accepti un sfat, NU mai folosi la diferite lucrari pentru izolare fire banda aia galben/verde. Cumpara o banda speciala auto, ignifuga, din material textil. Nu e scumpa. Bafta.
     
  18. freemind 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 - 1,9 TDI / 66 kW - 1998
    De obicei folosesc termocontractil, insa am folosit zonele dezinzolate pentru alarma initiala si n-am mai vrut sa tai cablul. Aceasta banda imi place ca se strange bine pe fire, iar din cate stiu si aceasta este ignifugata. O sa tin in schimb cont de sfat. Merci!
     
  19. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Inca o dovada ca daca vrei poti!
    Si eu am patit la fel cu alarma (am si pus un post cu rezolvarea) si am cautat cu "prietenul" google pana am gasit rezolvarea (plus un aparat de masura). Insa multi incearca sa rezolve probleme tehnice fara sa fi frecventat orele de fizica, doar cu sfaturi ale noastre (care sunt in limita bunului simt, insa nu intotdeauna ce a functionat la unul, "merge" si la altul).
     
  20. Nickushor

    Nickushor 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Liteni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI QUATTRO 2010
    Salut,
    Am o problema la inchiderea centralizata (audi A4 B5 din 1995 1.9 tdi). De ceva timp nu se mai inchide din telecomanda, iar cand incerc cu cheia la sofer se inchide numai usa de la sofer si daca incui de la pasager se inchid tote usile. Dupa ce incui de la pasager apas butonul de inchis de pe telecomanda clipesc avariile, apoi apas pe deschis si se deschid toate usile. Daca cineva cunoaste cum se poate rezolva problema rog sa-mi dea un sfat. Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iun 2015

Distribuie pagina asta