1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata din telecomanda After Market si Alarma After Market la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de TTs, 14 Feb 2009.

  1. sarpente 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 2.4 2002
    Cum se sparge un Audi?

    Salut,
    Am zis sa nu deschid alt topic, asa ca intreb aici si las moderatorii sa decida: cum naiba se deschide atat de usor un portbagaj de Audi? (eu am un A6 sedan din 2003) Stiu ca incuietorile si lacatele sunt pentru oameni cinstiti, nu pentru hoti, dar mi s-a intamplat ceva care m-a mirat. In parcarea subterana a unui mall din Bratislava am ramas fara cele cateva plase pe care le aveam in portbagaj. Nu am avut timp sa depun plangere, paguba oricum era rezonabil de mica, de circa 50 de euro, dar m-au mirat cateva lucruri: unu, ca hotii au preferat portbagajul, desi ar fi iesit mai castigati daca atacau habitaclul si doi, ca nu se vedea absolut niciun semn de efractie. M-am gandit si va intreb si pe voi: exista cumva dispozitive radio care sa se sincronizeze cu centralizata masinii sau se apeleaza tot la vechile speracluri? E yala de la portbagaj mai vulnerabila sau au preferat portbagajul din considerente "strategice"?
    Mersi.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exista acele dispozitive radio care sa se sincronizeze dar, daca ai o alarma cu cod saritor nu o sa ai niciodata problema asta.
    Apoi, daca ai deschis portbagajul din centralina deschideau si toate usile si furau si din interior, nu? Usile erau descuiate sau nu?
    Lipsa urmelor de efractie denota faptul ca oamenii aveau o oarecare experienta si nu erau hoti amatori. Insa raman surprins sa aud ca si in Bratislava se fura in parcari subterane unde, banuiesc ca existau camere video. Sau poate aveau eu o parere prea buna despre capitala Slovaciei.
     
  3. sarpente 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 2.4 2002
    @ovidiutm

    Si pentru mine a fost o surpriza neplacuta, singura de altfel din Bratislava. Sigur era supravegheata parcarea, probabil ca si acolo hotii sunt pe mana cu paznicii, au vazut prostul de Romania si au presupus (corect) ca n-o sa am eu timp si chef de plangeri la politie in concediu. Eu m-am gandit ca au preferat portbagajul tocmai fiindca daca luau ceva din masina as fi observat mult mai repede si n-as mai fi iesit din parcare fara sa caut paza. Pe cand asa, am sesizat lipsa lucrurilor din portbagaj cand eram deja departe de mall... Sau poate pentru ca pareau mai naturali umbland in portbagaj decat in masina, ar fi dat de banuit scotocind inauntru?... Pe cand asa, de cate ori nu se intampla sa te duci sa iei ceva din portbagajul masinii pe care ai lasat-o in parcare? Ma rog. Alarma, apropo, nu am. Mi s-a parut mereu ca e doar o tiuitoare care nu foloseste practic la nimic... Am avut un golf V cu alarma din fabrica si era cvasi-inutila. Acum, in noua lumina a lucrurilor, cred ca imi schimb parerea...
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Montare alarma / reparatie pe A4 B5 - discutii diverse

    ...am inceput anul si o mica problema.

    In mod normal la alarma mea Cobra functioneaza asa:
    -un bip pentru deschidere
    -2 bipuri pentru inchidere

    Astazi a inceput sa tiuie desi era armata de vre-o o ora ,am coborat problema este ca la:
    -inchidere face de 5 ori
    -la deschidere de 4 ori

    O observatie la armare si dezarmare senzorul de stare ramane aprins licare,nu stiu de ce face asa.

    La dezarmare in mod normal ar trebui sa se stinga,ei bine nu "vrea" ramane aprins acel senzor
    clipeste in continuare.

    Astept cateva idei de la priceputi in ale alarmelor.
    Unde ar fi situata alarma:sub volan?
    Din senzorul de stare porneste care e un buton in bord porneste un fir negru si rosu .
    Daca merg pe urma as gasi alarma ?!:sos:

    Momentan am deconectat bateria :hi:
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sa dedicam acest topic celor care au probleme cu alarma
    de pe masina.

    In cazul meu treaba sta cam in felul urmator:
    -am deconectat bateria masinii apoi am reconectat dupa
    10 ore si se pare ca isi revenise
    -nu a fost asa tocmai ce iesisem dintr-un magazin a inceput sa "tipe"
    -acelasi simptom la inchidere de 5 ori ,la deschidere de 4 ori.
    -senzorul de stare ramane aprins si clipeste chiar daca masina este deschisa.

    Am inchis masina doar din inchiderea centralizata,cand revin senzorul de stare stins,alarma "muta".
    Nu mai inchide,nu mai deschide din telecomanda.
    _______________________________________________

    Astfel ca m-am apucat de treaba,partea de sub volan jos
    am gasit alarma mergand pe "urma" senzorului de stare.

    Am deconectat alarma se cheama Cobra 3195.

    Acum intrebari peste intrebari:

    -sa montez o alta alarma sau sa incerc sa vad ce are asta ? Ce alarme recomandati?
    -firele sunt deja trase senzorii volumetrici,senzorul de stare

    Atasez pozele facute in timp ce am demontat-o.

    -Poza 1,2,3 alarma demontata
    -Poza 4 senzorul de stare
    -Poza 5,6,7 firele ce intra separat R,T si firul de la senzorul de stare
    -Poza 8 cu manunchi de fire gen "euroscart" ce par a veni de la modulul comfort intra in chestia mare cu multi pini din alarma.


    Inchiderea centralizata merge impecabil cu cheia in broasca desigur.
    Daca pun alta alarma cum o sincronizez sa se inchida masina ?!

    Inca ceva am observat un papuc rupt si firul se observa rupt (cel de culoare maro) in zona unde firele duc spre modulul comfort cred, in colt aprox. in zona tijei de deschidere a capotei.
    Firul acela ce rol are deca stie cineva?
    Cand se incalzeste o sa dau si partea de plastic din colt.
    Ultima poza.




    Sper sa ma lumineze cineva.:)
    Momentan nu am alarma pe masina :think:
     
    Ultima editare: 10 Ian 2011
  6. fr3nkyb0y 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0TDI, 2009
    Salut!
    Mi-am cumparat alarma pentru masina mea Audi A4 B5 95 1.8 ADR si am gasit firele pe care trebuie sa leg.
    Problema mea ii ca atuncea cand inchid de la buton, se inchide dar cand apas sa deschida, nu se deschide doar se aprinde becul de pe plafon, si daca apas din nou sa deschida, doar atuncea se deschide, iar dupa cateva secunde se inchide singur. Am auzit ca suna un releu sub bord undeva, si ala inchide singur.

    Cine ma poate ajuta ce sa mai fac ca nu mai stiu :(
     
  7. fr3nkyb0y 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0TDI, 2009
    Salut!
    Mi-am cumparat alarma pentru masina mea Audi A4 B5 95 1.8 ADR si am gasit firele pe care trebuie sa leg.
    Problema mea ii ca atuncea cand inchid de la buton, se inchide dar cand apas sa deschida, nu se deschide doar se aprinde becul de pe plafon, si daca apas din nou sa deschida, doar atuncea se deschide, iar dupa cateva secunde se inchide singur. Am auzit ca suna un releu sub bord undeva, si ala inchide singur.

    Cine ma poate ajuta ce sa mai fac ca nu mai stiu
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu nu te pot ajuta cu schema dar iti spun sigur ca nu ai legat bine.
     
  9. fr3nkyb0y 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0TDI, 2009
    hmm da la asta m-am gandit si eu :( ... acuma am legat putin altfel si intr-un alt loc, si acuma nu se mai inchide singur dupa ce am deschis, dar tot asa face ca traba de doua ori sa apas deschidere pe telecomanda ca sa deschida.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca ai drum la Timisoara, vorbesc cu un prieten de-al meu care asta faca toata ziua (monteaza alarme) si va intelegeti voi.
     
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    vezi poate alarma ta nu e compatibila cu inchiderea pe vacuum si nu da impuls destul
     
  12. fr3nkyb0y 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0TDI, 2009
    Este compatibil ca are mai multe schite pentru diferite feluri de inchidere ... si este si pentru vaacum si trebuie legata pe un fir comun de la pompa dar nu stiu care ii acela.
    Deja ma enerveaza tare mult, am mai legat inchidere cu telecomanda si alarma la alte masini cu inchidere electrica, dar pe vacum asta nu stiu, nu vrea sa mearga nici cum. Cred ca la urma o sa ma duc la cineva sa-mi faca
    stiu pe unu care se pricepe foarte bine, doar ca nu am vrut sa-i dau 130 lei pentru montarea alarmei, si am zis mai bine incerc eu
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Ian 2013
  13. fr3nkyb0y 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0TDI, 2009
    Salut! Astazi am fost si eu la un baiat care mi-o facut toata treaba in jumate de ora :D ... un fir nu era legat unde traba, si in plus trebuia reglat din alarma ceva ca sa deie semnal mai lung pentru inchidere si deschidere si acuma merge perfect :D
     
  14. cipy_kao 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2011
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B5 1996
    salut.stiu ca par un pik pisalog dar din pozele prezentate nu prea se intelege mare lucru.poate are civa ceva si mai clar,specific inca o data ca inchderea de pe masina este tip vacuum nu electrica????multumesc

    --------------------------------------------------------------------------------
    Salut.Sunt si eu de curand inscris pe acest forum si am si eu tot aceas problema ca si ce pe care i-am gasit pe aici,adica as dori si eu o schita detaliata cum pot lega un modul de inchidere centralizata tip briceag,adica daca as gasit o schita cat mai exacta si asupra mufelelor pe care cei de pe forum le numeroteaza.eu nu am nici o schita asupra panoului de sub bord asa poate imi fac o idee caci afon nu sunt doar ca am de curand aces audi A4 B5 din 96 si are inchiderea tip vacum din fabrica.Va multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2011
  15. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993
    Alarma

    La Audi si VW,inchiderea se face cu comanda,polarizare diferita,adica odata cu + si apoi -,adica inchis/deschis si se leaga firela la butucul cheii,din usa

    Se pare ca telecomanda din poza are,aceasta functzie,dar itzi recomand sa mergi la un profesionist in montaj,pt ca merita banii,deoare montarea incorecta poate duce la probleme mari!!

    Telecomenzile mai noi au un jumper,buton,care se comuta pt a activa,functzia cu comanda +/- sau altele au un fir separat care se taie,ca sa comute

    Revin: mergi la un specialist,depanator electronice,care se pricepe,nu umbla singur!!

    Inainte de a cumpara o telecomanda citeste sa aiba optziune de inchidere pe vacum,adika Audi sau VW,pt ca nu toate au,de expl pt Opel

    uite aici una buna care merita banii,expediaza curier

    http://romcorex.bizoo.ro/vanzare/383092/Alarma-auto-Discovery
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2011
  16. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Buna

    Am si eu o problema daca ma puteti ajuta, mai precis mi-am cumparat un a5 b5 din anul 2000, 1.9 tdi si am decat o cheie tip briceag si una de plastic care mi-a zis vanzatorul ca nu o pot folosi mult pt ca o sa mi se opreasca masina, am de la masina cealalta tot un a4 b5 din anul 2000,1.9 tdi, cheia tot tip briceag, intrebarea este daca o pot adapta la masina si cum se face (binenteles ca partea metalica care intra in contact trebuie facuta la un atelier de facut chei , ma intereseaza mai mult partea electronica). Va multumesc
     
  17. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993
    sfat

    Partea electronica se face acum tot unde itzi taie cheia noua. Este un aparat de citire..a cipului..care va da un cod specific, care e citit de butucul cheii
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2011
  18. djcatamix

    djcatamix 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 ADR 125 CP 1996
     
  19. alex_benny2009 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4 B5, 1.6 ,1998
    sall all...detin un audi A4 B5 1998 si mi-am loat o inchidere centralizata cu cheie tip briceag..(are 2xchei,modul,cabluri) cine ma poata ajuta zicandu-mi cum sa o montez?:D...si unde gasesc toate firele (inchiderea are si functie de deschidere/inchidere geamuri,aprindere/stingere faruri...cu farurile nu vreau neaparat..dar faza cu geamurile e interesanta) eu am inchidere centralizata dar de la cheie (cand inchid o usa se inchid toate)...am citit la cineva mai inainte ca este sub bord sau asa ceva..imi poate spune cineva mai explicit?:D...multumesc anticipat!
     
  20. danysxx

    danysxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    tecuci
    Masina:
    audi a 4 b5 1997 ADR 125 cai
    sal

    daca citeai atent topicul sigur era montata deja .. eu l-am citit,am scris firele ce trebuiesc legate pe o hartie m-am dus la masina si am legat-o ! deci studiaza paginile anterioare :yes::yes::yes:
     

Distribuie pagina asta