1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicatoare ceasuri bord - turometru - vitezometru - becuri si lumini bord - la audi 80 - 90 - 100 -

Discuție în 'Modele clasice' creată de Zake, 18 Ian 2008.

  1. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Solutia la mine a fost sa-mi iau un vitezometru de B4 :)) . Am demontat o data vechiul vitezometru , si i-am lipit dinti cu grija si muuuuulta rabdare , dar dupa o perioada nu prea lunga iar se rupsese , si mi-am luat alt vitezometru ca sa nu-l mai demontez pe cel vechi .
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Saut ma poate ajuta cineva cu un raspuns? Care e firul sau pinul ce duce la martorul de la bujii . Nu mi se aprinde in bord martorul, releul de la bujii functioneaza dar nu se aprinde marorul , becul nu e ars ca lam verificat .
     
  3. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Salut . Pinul pentru becul de bujii este cel cu nr. 26 de sus-stânga, la mufa galbenă . Am o mufă pe aici prin casă, de la un B3 benzină, și la pinul 26 firul este unul maro cu o dungă verde . Bănuiesc că și la diesel , culorile firului sunt aceleași .
     
    Ultima editare: 12 Feb 2014
  4. iora

    iora 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AUDI B4 1992 ABK 2.0E cutie CFW
    zilele trecute m-am decis sa demontez panoul cu indicatoare din bordul masinii B4 2.0E din 93.nu functionau ceasul digital si cateva becuri de iluminare fundal. totodata am fost curios daca a fost umblat la kilometraj (199185km afisa cand am cumparat-o). spre placuta mea surprindere am descoperit sigiliul peste ceasul de viteza intact. as fi interesat sa stiu daca motorul meu are ECU cu semnal de injectie pentru a monta computer de bord, motorizarea e benzina +GPL STAG 200, cod motor ABK 85KW.

    la ceas problema a fost rezistenta de alimentare devalorizata spre 7kohmi!?. am montat una de 560 ohmi si totul a revenit la normal , plus becul de backlight.alimentarea ceasului e la 12V si consuma 17mA

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    Salut
    am si eu o intrebare legata de afisajul care indica ora
    nu functioneaza becul pt iluminat, am schimbat unul, care cred eu ca ilumina afisajul, dar nimic - imi poti indica unde/care e acel bec?
    merci
     
  6. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Salut

    @ iora - Cel mai simplu, desfaci panoul de plastic de sub volan / deasupra pedalelor (unde vei găsi releele) și cauți un fir galben care nu este conectat la nimic. Acela e firul de consum (Dacă există, atunci se poate monta computer) . Pot recomanda acest tutorial (cu observația că e pt. model american , dar în principiu nu sunt diferențe mari) : http://www.quattro.ca/Trip Computer.pdf . La pag.6 din tutorial găsești mai multe info.

    @ devils - Uită-te la poza a 2-a din postul lui iora , iluminarea la ceas e dată de becul acela cu fasung portocaliu din dreapta mufei galbene .
     
    Ultima editare: 25 Apr 2014
  7. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    Multumesc!
    o sa desfac sa vedem daca reusesc, desi asa imi aduc aminte ca Acela l-am schimbat - verific
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Iora,mai inainte fa-ti rost de cele necesare,adica:IC cu computer de bord,daca reusesti sa aiba si mufele aferente,maneta cu butoanele pentru computer de bord,un buzzer care este ca un releu si se monteaza in panoul de relee de sub bord,asta pentru ca ceasurile cu computer de bord nu au acest buzzer incorporat,asta pentru inceput.Din propria experienta i-ti spun ca se gasesc extrem de greu(asta in cazul in care esti dispus sa cumperi de pe ebay unul cu 250-300 euro),dupa care ai nevoie de documentatia necesara plus,ce este mai important,un mester priceput care a mai facut asta.Cred ca buzzerul ala se gaseste cel mai greu.I-ti atasez o poza cu ceasurile sa vezi ca nu-l are.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2015
  9. shaolin78 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2014
    Locație:
    hirlau
    Masina:
    audi 80 b4 2000cm abt 1993
    detin un audi 80 b4 2000benzina cod abt din 93
    am o problema cu contoarul la kilometri...cand merge... cand nu merge
    am schimbat ceasurile si am aceeasi problema...totul indica bine in bord,viteza,turometru,mai putin kilometri parcursi. merge cind vrea el
    ma poate cineva ajuta?
    multumesc
     
  10. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Aceiasi problema am avut-o si eu. Cel mai probabil, problema este acea rotita dintata. Daca rasfoiesti acest topic, vei vedea chiar si un tutorial cum sa-ti desfaci bordul.....pana la acea rotita dintata. Daca intradevar rotita este problema, poti sa o cumperi de pe Ebay. Eu am dat pe ea in jur de 30 re euro cu tot cu transport.
     
  11. shaolin78 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2014
    Locație:
    hirlau
    Masina:
    audi 80 b4 2000cm abt 1993
    Multumesc Mult.am Sa Caut Tutorialul
     
  12. shaolin78 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2014
    Locație:
    hirlau
    Masina:
    audi 80 b4 2000cm abt 1993
    in urma rasfoirii acestui topic am rezolvat problema cu inregistrarea km.
    rotita era intacta dar in schimb am gasit 2 lipituri reci la motorasul care invarte contoarul la km
    multumesc
     
  13. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Ai scapat ieftin, si ca timp, dar mai ales ca si costuri.
     
  14. BV94CAS

    BV94CAS 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    Salutare. Am și eu două probleme:
    1. Cum fac să îmi lumineze din nou ceasul din bord de sub turometru? Sunt niște beculețe la care am acces ușor dacă dau acel sertar de sub volan sau e o operație mai complicată de schimbare a beculețelor?
    2. Cum pot repara sau măcar desface acel butonaș ce reglează electri farurile (acela de deasupra casetofonului)? Menționez că beculețul din el nu se mai aprinde când aprind poziția.
     
  15. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Salut !

    1. Desfaci cochilia de deasupra volanului, apoi ai 2 șuruburi care țin ceasurile de bord . Tragi ușor de ceasuri și desfaci cu mare grijă mufele din spate . ( Întâi ridici siguranțele alea negre și apoi scoți mufele ) . În postul #614 (și #616) sunt poze și care e becul pentru ceas . ( E și un tutorial unde e descrisă operațiunea de scoatere a ceasurilor : http://www.clubaudi.ro/modele-clasice/823-tutorial-1-schimbare-contact-audi-80-b3-b4.html )

    2. Teoretic la B4 butonul e iluminat cu LED roșu din fabrică, cel puțin așa a fost la mine. Oricum am modificat unul de B3 (montat led puternic) și l-am pus pe mașină .
    Toate butoanele se aprind la contact , nu la poziție.

    Uite câteva poze cu vechiul meu buton , am pus săgeți de unde începi (sunt 4 urechiușe d-alea) . Sper să se ințeleagă ceva :)
     
  16. BV94CAS

    BV94CAS 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    Mulțimesc pentru ajutor, CristiCosti. Am sa incerc aa imi fac ceva timp acum, daca nu dupa bac sa rezolv problemele astea. Cu iluminare ceasului din bord cred ca am sa ma descurc. Cu reglajul farurilor o sa imi fie mai greu. Problema e ca el nu merge, nu doar ca nu se aprinde, deci s-ar putea, adica nu s-ar putea...sigur problema e de undeva de la motoras. Am sa ma uit. Sper sa ii dau de cap.
     
  17. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Salut
    am si eu o problema cu turometrul , la relantai sta acuma undeva la 2000 de ture chiar daca motorul merge lin , normal , neturat , deci doar acul de la turometru sta mai sus si la acceleratie se deplaseaza sacadat ( ca si cum ar fi inghetat ) , unde trebuie sa ma uit sau ce ar trebui sa fac sa si revina ? Are vreo rezistenta / siguranta , ceva care il face sa mearga aiurea ?
     
  18. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Nimeni nici o parere ? Problema apare si dispare in sensul ca , are momente cand merge bine si are momente cand indica tot aiurea . ( masina a stat in garaj pe perioada verii ca am circulat pe 2 roti - poate s a " belit " ceva ? )
     
    Ultima editare: 28 Aug 2014
  19. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Stie cineva daca Audi 80 B4 an 1993 are buzzer in bord pentru atentionarea soferului cand uita luminile aprinse? As vrea sa stiu daca al meu ii stricat sau......nu exista!

    Multumesc.
     
  20. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Toate au . La variantele fără computer de bord și autocheck e situat sub pătrățelul de sus cu martorii de ulei, temperatură si lichid frână (cele care clipesc când pui contactul), unde sunt găurele alea mici și multe . La cele cu autocheck și/sau computer + autocheck parcă se găsește sub volan, ca la B3, pe lângă relee .
    E posibil să nu funcționeze din mai multe cauze, cum ar fi switch-uri defecte la uși, contactul, buzzer ars (mai rar), mufele din spatele ceasurilor..
     

Distribuie pagina asta