1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicatoare ceasuri bord - turometru - vitezometru - becuri si lumini bord - la audi 80 - 90 - 100 -

Discuție în 'Modele clasice' creată de Zake, 18 Ian 2008.

  1. MARIJAN

    MARIJAN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi 80, b4, 1994
    Salut,
    Am si eu un audi 80, b4 tdi. De curand ceasurile din bord nu mai indica nicio distanta (parca s-au intepenit), cu toate ca acul vitezometrului indica valoarea vitezei in timpul deplasarii. Cum pot face si eu rost de acea rotitat dintata, care se strica, cea din ceasuri ?

    As vea sa te intreb de unde pot procura rotita dintata care angreneaza contoarele pentru distanta
     
  2. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    MARIJAN Slabe sanse sa gasesti rotita aia, iar pe net e la niste preturi exorbitante. Am gasit la un moment dat ceva asemanator la un magazin de electronice, am montat rotita in ceasurile mele si functioneaza perfect.
     
    Iordache ion și MARIJAN apreciază asta.
  3. MARIJAN

    MARIJAN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi 80, b4, 1994
    Buna seara DraQuTzU. As vea sa te intreb de unde pot procura rotita dintata care angreneaza contoarele pentru distanta
    Salutare colega. Iti multumesc ca mi-ai raspuns. Indraznesc sa te intreb , aceasta rotita dintata se mai gaseste si la alte modele de audi, si care s-ar potrivi la mine, asta in ideea sa mai caut. Sau daca nu , la ce magazin ai gasit piesa?
     
  4. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Se potrivesc și de la alte modele, cum ar fi Audi 100/200/A6 C4, Volvo 850, Mercedes S/SL de prin anii '90, Porsche 911 (964, 993) etc. La Audi 80, în general au 15 dinți, dar unele sunt și cu 20. Întâi verifică câți dinți are, și după aceea caută. Uite câteva dimensiuni aproximative, care te pot ajuta să găsești prin magazine:
    z= 15 dinți : diametru 6,9mm , alezaj 2mm, înălțimea roții 3,4mm, lățimea danturii 1,7mm
    z= 20 dinți : diametru 8,6mm, alezaj 2mm, înălțimea roții 3,4mm, lățimea danturii 1,7mm
     
    MARIJAN apreciază asta.
  5. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    MARIJAN vad ca deja ai primit raspuns, toata problema este ca aceste rotite sunt extraordinar de fragile. Daca iti place sa mesteresti pe la fire, eu zic sa adopti niste ceasuri de b5, care ar functiona perfect pe b4, singura problema fiind indicatorul de motorina. Recomanda varianta 96-99 cea fara immo. Cea mai mare problema la ceasuri e faptul ca trebuie facut un "adaos" in partea de jos, acestea fiind cu vreo 2 cm mai inguste decat cele de b4.
     
  6. MARIJAN

    MARIJAN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi 80, b4, 1994
    CristiCosti Multumesc frumos pt raspuns
     
  7. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Sau poți lua ceasuri tip UN4 de pe alt B4. Astea nu se mai strică în veci, nici la B3 nici la B4. Dar mă mir, din câte văd mașina ta e din 1994 și astea deja au problema rezolvată cu acea rotiță la modelul VDO. Probabil ai ceasurile schimbate cu unele fabricate înainte de jumătatea lui '93, când încă aveau problema respectivă.
     
    Ultima editare: 25 Iul 2016
  8. szindobel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi 90 tdi intercooler 1.6 1990
    buna a intervenit o problema la kilometraj..
    arata viteza de deplasare dar nu arata distanta parcusa ( km )
    cum am inteles ar fii problema cu ceva roata dintata../
    dar problema cum se desface bordu?? in care sunt ceasurile??
    e prinsa cu surube sau cum ??
    mersi dc cineva ma poate ajuta..
     
  9. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
  10. szindobel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi 90 tdi intercooler 1.6 1990
    multumesc sper sa ma descurc...
     
  11. mariusgotca

    mariusgotca 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2011
    Locație:
    neamt
    Masina:
    audi 80.b4 2.0 1992
    Salutare,
    Azi am o noua problema la bord: becurile de temperatura apa si lichid frana nu se mai aprind cand pun contactul ,dar in momentul cand pornesc cel ce indica bateria nu se mai stinge de tot, ramane aprins (lumina slaba), iar in mers incep sa se aprinda cele de lichid frana si temperatura apa (palpaie).
    Am verificat nivel lichid frana, e ok, am curatat mufa cu spray, sonda la vas de apa nu am, am demontat ceasuri bord si am curatat mufele cu spray. In rest, functioneaza tot din bord (lumini, indicatoare, ace). Am incercat cu alte ceasuri de bord si aceeasi problema. De ce mi se aprind in mers becurile de temperatura apa si lichid frana, iar cel de la baterie sta aprins cu o lumina mai slaba si nu se stinge ? Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bateria in ce stare este ? Incrcare a fost verificata atat la alternator cat si la baterie ?
     
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Undeva, (posibil cablajul tabloului de bord să se fi exfoliat) sunt sigur însă, că la o parte din acel montaj lipsește masa. În acest fel, becurile se înseriază prin filament, primind doar 6 volți (aprindere cu intensitate redusă) după cum descrii.
    Verifică cu atenție traseele de cupru (sau de grafit) ale tabloului
     
  14. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Martorii de lichid frână și temperatură vor clipi mereu atât timp cât cel de baterie e aprins. Asta e funcționarea corectă, așa sunt construite ceasurile de bord. Faptul că nu clipesc când e becul de baterie aprins, înseamnă că există un contact imperfect la pinii aceia mari unde se cuplează minicheck-ul (sau e minicheck-ul în sine cu probleme, sau cum spune și Nelu, probabil există vreo zonă exfoliată a cablajului sau o masă lipsă. Există două mase, dar dacă ar lipsi una, s-ar aprinde doar jumătate din iluminarea cadranelor). Iar faptul că cel de baterie nu se stinge complet, înseamnă o încărcare defectoasă (chiar și la o intensitate redusă a becului, tot vor clipi celelalte)
     
    Ultima editare: 3 Noi 2016
  15. mariusgotca

    mariusgotca 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2011
    Locație:
    neamt
    Masina:
    audi 80.b4 2.0 1992
    Am curatat si pini la minicheck. In bord functioneaza toate becurile, am baterie noua care incarca bine. Problema e la cele 3 (baterie, temperatura apa, lichid frana). Pun contact, se aprinde doar ulei si baterie (slaba intensitate) iar cand pornesc se stinge becul de ulei iar becul de la baterie ramane aprins (cu slab intensitate). In cateva momente se aprinde becul (apa si frana) cateva secunde iar se sting, iar se aprind. Am incercat si alte ceasuri (de coupe) si au aceeasi problema. Multumesc.
    Am reusit sa fac si un video:

     
  16. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Verifică papucul la firul subțire albastru care intră în alternator, să nu fie oxidat. Acela îți aprinde martorul de baterie. Dacă tot așa face, ai o problemă la alternator. Împrumută unul pentru probă și vezi cum se comportă becul. La tine, din câte văd, se aprinde prea slab, de aia nici nu-ți clipesc celelalte.
     
  17. mariusgotca

    mariusgotca 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2011
    Locație:
    neamt
    Masina:
    audi 80.b4 2.0 1992
    Da, firul albastru de pe alternator era problema. Era rupt la prinderea firului cu papuc si mascat de izolatie. Multumesc mult CristiCosti, sunt dator cu o sticla de vin.
     
  18. bebetanase 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi80 1.8S ;SF 1781cc;1988
    Contorul de pe vitezometrul existent pe Audi 80 B3 s-a blocat. Inca nu l-am desfacut dar sunt sigur ca rotitele din poliamida s-au uzat si ca singura solutie de reparatie este schimbarea lor. Ma poate ajuta cineva cu asemenea rotite ? Multumesc mult!
     
  19. laurentiu_wolf 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80,2.0 ABT,1994
    Va salut! Am un Audi 80 b4 2.0 din 1994 benzina abt.de vreo 2 saptamani numai indica ceasul la bord viteza de deplasare si distanta parcursa.credeti ca e vorba de un senzor de pe cutie?am gasit acolo 2 mufe dar par in regula...
     
  20. Maryus315

    Maryus315 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi 80 b4, AAZ, 1992
    ce nr avea siguranta in tablou ?
     

Distribuie pagina asta