Salut tuturor, Indicatorul din bord pentru combustibil o ia razna. Cand e la jumatate cand e un sfert. Mecanicul mi-a zis ca sunt plutitorii de vina si ca sunt doi. Am desfacut plutitorii (unul sub bancheta spate stanga, unul in portbagaj ) si la prima vedere ei sunt ok deci cursorul pe care oscileaza acele acelea nu sunt consumate sau oxidate. Poate fi din bord ? Pe tester nu-mi da nici o eroare. Daca schimb plutitorii voi mai avea probleme? Numar kilometrii si mi-e teama sa fac pana prostului. Stie cineva, sunt doi sau trei plutitori in rezervorul de allroad ? A inceput sa nu-mi mai mearga de cand i-am pus un aditiv pentru curatat injectoarele.
Şi eu am o problema asemanatoare...Eu cred că este din rezervor,o să încerc să schimb ce pot pe acolo să vad dacă da vreun rezultat.
Daca IC-urile voastre sint Magneti Marelli, e posibil ca ceasul de combustibil sa fie defect, se intampla asta dupa un anumit timp, din pacate.
Astea VDO sint mai putin pacatoase decat MM. La output test se opreste acul pe mijloc ? Daca da, atunci e posibil sa fie de la sondele din rezervor.
Intri cu VCDS pe Instruments si ai acolo buton dedicat pe a treia coloana, jos : 03 Output Tests. Apesi butonul si urmezi instructiunile de pe ecran(se apasa de mai multe ori, dupa ce fiecare componenta face testul). Bafta.