1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor la A6 C4- probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de Filip_rus, 9 Aug 2010.

  1. Filip_rus

    Filip_rus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 R5 2.5 TDI '97
    Va rog nu ma injurati dar sunt proaspat propietar de audi si nu cunosc masina, si cum e o masina cu personalitate are micile ei probleme.

    Ultima de care m-am lovit este pe partea electrica...adica la indicatorul de benzina cand ajunge la un sfert, cade jos..ca si cand masina ar fi oprita.Trebuie sa il schimb? Iar celelalte din partea dr nu prea merg deloc...
    adica ala de ulei nu indica nimic, ceasul cand merge cand sta..(apropo CUM POTRIVESC SI EU CEASUL ALA?) iar doar cel de voltaj merge dar nu stiu daca indica cum trebuie.

    Se pricepe careva la electrica sa imi zica si mie cate ceva? Dau o bere d'aia mare!:hi:
     
  2. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Salut,pune testerul si da la instrument cluster si sa incerci sa le calibrezi(se duc acele toate in capat la maxim si apoi trebuie sa revina toate la fix jumatate(ora 12),daca nu sunt la locul lor,dai capacul de plastic jos si le muti cu mana.
    Totusi treaba cu cel de benzina..ca indica corect si cand ajunmge la sfert cade..e cam dubios,sincer nu am mai auzit,dar oricum,in prima faza fa ce am scris mai sus si daca nu merge,ei alte ceasuri.
    Masina e C5,poza din contul tau?
     
  3. Filip_rus

    Filip_rus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 R5 2.5 TDI '97
    Multumesc , am sa incerc varianta ta sa vedem cum se prezinta situatia.

    Masina este un A6 Avant AEL (2.5 R5, TDI) 1997 (cred ca cel din poza), oricum am sa schimb poza ca nu e exact aia, dar sincer cred ca e C4 din cata am mai auzit...Bordul are trei ceasuri analog in dreapta (ceas analog, temperatura ulei, voltmetru).Am sa pun niste poze sa vedeti cam despre ce e vorba.
     
  4. Filip_rus

    Filip_rus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 R5 2.5 TDI '97
    Revin cu poze
     
  5. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Da,este modelul precedent despre ce vorbeam eu,din pacate la C4,nu pot sa imi dau cu parerea,ce iti spuneam mai sus e valabil ptr. C5(97-04)
    Poti sa ei legatura cu colegul de pe acest forum, NELU PATRASCU ,are numele de utilizator,a avut si el ceva asemanator si te ajuta cu cea mai mare placere.
     
  6. cgru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 1997
    sunt curios daca ai rezolvat? am aprope aceeasi masina (motor aat) si am aceeasi problema. eu ma gandesc sa desfac sonda din rezervor sa vad ce este pe acolo. la mine inainte sa se aprinda becul galen de combustibil si indicatorul de nivel sa cada sub 0, mi se aprinde becul rosu MIL.
     
  7. Filip_rus

    Filip_rus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 R5 2.5 TDI '97
    INCA nu am rezolvat, si eu ma gandeam sa desfac sonda...ca tot pe ea o suspectez, dar eu nu stiu CUM,..sau mai exact UNDE se gaseste.Poti sa ma ajuti un pic..si daca e sa descopar ceva...iti zic..ca sincer nu pare o buba de la ceas...eu cred ca pompa face figuri...si cred ca si la tine e la fel...

    Oricum trebuie sa le elimin pe toate...BAFTA!
     
  8. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Sonda este in spatele banchetelor pasagerilor , intre banchete si portbagaj .Trebuie indepartata mocheta si de acolo este simplu . Tot sonda suspectez si eu , grafitul de pe care citeste nivelul plutitorului cred este un pic uzat.
     
  9. Filip_rus

    Filip_rus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 R5 2.5 TDI '97
    Astazi ma duc sa o desfac si am sa vad ce gasesc acolo....si daca rezolv ceva te anunt.Merci,
     
  10. cgru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 1997
    Eu am desfacut dar de la sonda nu pleaca decat doua fire. Nu cred ca este ca la dacie si cu indicator pentru o valoare minima, cred ca becul galben de benzina se aprinde din soft in functie de valoarea citita de sonda. Daca ar putea fi asa poate se gaseste cineva sa ne spuna ce trebuie modificat.
     
  11. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Sonda este în compartimentul de bagaje, ridici mocheta şi capacul rotund (fixat cu trei şuruburi de tablă).
    Nu cred că acolo e cauza. Am avut aceiaşi problemă, se pare că este unul din bug-urile acestei maşini, după un număr de ani de exploatare, litrometrul nu mai indică bine cantitatea de carburant.
    La mine cauza a fost la contactele ceasului de motorină din bord, unde contactele oxidaseră din cauza efectului electrochimic.
    Se desfac piuliţele şi şaibele "ceasului" respectiv, se ştefuiesc cu şmirghel fin şi se remontează. Totul reintră in normal, eu am făcut această operaţiune acum vreo trei ani şi pânâ acum n-a mai reapărut problema. Posibil ca la ceasul analogic al maşinii să fie vorba de acelaşi fenomen de oxidare a contactelor, încearcă şi acolo să le desfaci.
    În privinţa voltmetrului, la mine la ralanti acul indică aproximativ 12,5 V iar când accelerez ajunge cam la 14,5 V
    Termometrul pentru ulei, cu capăt de scală la 60 de grade (minim) n-o să-l prea vezi ridicându-se mai sus de 70 de grade (aşa-i la mine) semn că sistemul de răcire al uleiului este eficient. Dacă nu merge deloc, verifică conexiunea de pe blocul motor, undeva în spatele alternatorului
    Ceasul se reglează de la de la butonul din stânga bordului, ridici puţin de el şi răsuceşi butonul spre dreapta. De la butonul din dreapta prin apăsare se resetează jurnalierul.
     
  12. Filip_rus

    Filip_rus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 R5 2.5 TDI '97
    Cred ca am rezolvat.

    Am desfacut sonda...intr-adevar...din ea pleaca o mufa cu 2 fire.

    Insa eu am desfacut tot ansamblu, adik am scos sonda din rezervor, este o adevarata "macara", e mare si lunga, cu un dispozitiv cu totul aparte, motorina este pur si simplu Trasa din rezervor printr-un fel de "trompa"

    Oricum ideea este alta, exista o placuta atasata de tija plutitorului pe care sunt doua contacte. Am dat jos tija sa am acees la placuta cu contacte, am curatat placuta si am apropiat mai mult cele doua contacte ptru ca din ce vedeam eu spre capat ele nu mai faceau contact si de aia cand rezervorul scadea sub un sfert ceasul nu mai indica deloc.

    Am reasamblat totul si de cateva zile merg si vad ca nu mai am probleme , nivelul este indicat um trebuie, oricum am sa mai merg pana sscade spre 0 sa vad daca intr-adevar mai am oscilatii.

    O sa va tin la curent.
     
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Sper că sonda ai remontat-o în aceiaşi poziţie în care ai găsit-o. Altfel plutitorul va agăţa în pliurile alea de spart valurile.
     
  14. Filip_rus

    Filip_rus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 R5 2.5 TDI '97
    Sigura ca da, exista pe capac si o sageata care nu te lasa sa gresesti, iti arata pozitia in care se remonteaza.

    Oricum problema e rezolvata, am mers si acul functioneaza bine, am consumat toata motorina, a scazut treptata pana la rosu, azi am bagat iarasi si sa ridicat cum trebuie, deci am scapat de buba asta.
     
  15. (AUDI)Manu

    (AUDI)Manu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    Piatra-Neamt
    Masina:
    Audi A6 C4 Quattro, 2.5 TDI, 1997
    Salutare , am si eu aceasta problema la al meu C4, acul litrometrului sta mai mult in zona de "rosu" chiar daca alimentez de exemplu 15 litri si cu ce mai am eu abia abia daca se ridica de pe rosu sau tot pe rosu e. Ce ar trebui sa incerc prima oara? multumesc.
     
  16. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Sa i faci un plin ...
     
  17. chrylda

    chrylda 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2000, 116CP
    Ceas de motorina

    Salutare
    Am un A6 din 1997, AEL, 2.5 140CP, si am avut probleme cu sonda litrometrica, am rezolvat, dar acum cand am motorina aproape de jumatate, imi scade dupa vreo 50 km aproape de linia alba care este mai jos de cea de la jumate, si ramane acolo pana parcurg km mai multi, apoi incepe iar sa scada, deci concluzia ca scade in avans, asa e normal sau am o problema la ceas?

    Va multumesc pentru un eventual raspuns.
     

Distribuie pagina asta