1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor - Rezervor combustibil la Audi A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de acm0001, 24 Feb 2009.

  1. b_37_dee 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A6 2.5tdi '99
    probleme indicator motorina A6 C5 - cauze si rezolvari

    Salutare am si eu mari probleme cu indicatorul de motorina la audi a6 2.5tdi AKN
    Acul este pe invers in loc sa scada cand se consuma motorina el creste. Am schimbat si sonda litrometrica degeaba.Ceasul este testat pe VAG si functioneaza perfect.Stie cineva de unde ar venii problema.Luni trebuie sa plec pana in germania si innebunes sa raman fara motorina.Deja am ramas de vreo 3 ori.Astept sugestiile voastre.Respect
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Noi 2010
  2. tr10100

    tr10100 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    SLATINA
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002 cod AVF
    din ce am mai citit pe forum, s-ar putea sa ai bateria slaba... se pare ca atunci cand bateria slabeste in capacitate, ceasurile din bord o cam iau razna. incearca sa pui o alta baterie si vezi daca se schimba ceva.
    bafta!
     
  3. b_37_dee 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A6 2.5tdi '99
    am incercat si varianta asta.mai noi nu mai imi merge nici ceasul de la temperatura apei....cred ca bordul se cam duce....
     
  4. fp51g 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4 19td 1997
    Sal
    incearca la un electrician sati masoare panoul de sigurante sa nu ai un scurt undeva bafta
     
  5. theabsolutesound

    theabsolutesound 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 1.8t AJL
    Sonda Litrometrica Quattro A6 C5

    salutam colegii .. cine ma poate lamurii si pe mine cum functioneaza sonda litrometrica la quattro , m-am uita in Etka si am vazut ca sunt 3 .. ok dar tot nu am inteles cum functioneaza ...cum sa le masor ?stie cineva rezistenta care trebue sa o aiba fiecare ?
    sa va explic si ce ma doare pana la urma .. deci bag benzina 20l ok .. se ridica acul ... daca mai stau ceva vreme cade de tot se ridica si tot asa .. este cand isi revine si nu mai am treaba ... asta se intampla in momentul in care in rezervor am putina benzina .. daca e plinul facut nu am nici o treaba .. pana cand ajunge spre capat ...

    multumesc anticipat si sper ca vreun coleg sa ma poata ajuta ..
     
  6. theabsolutesound

    theabsolutesound 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 1.8t AJL
    colegii ... nu ma ajuta nimeni ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mai 2012
  7. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Eu am schimbat la cineva tot setul,nu a fost ieftin,dar sa rezolvat.Doua sant sub sezutul din spate si unul pe la mijloc in portbagaj,asta era avant la care am schimbat ,dupa inlocuire au fost si calibrate cu vag.Tu incearca sa le gasesti si sa verifici mufele sa nu fie contact imperfect,dar putin probabil.Cel din dreapta spate este in ansamblu cu pompa electrica de alimentare,din media celor trei litrometre face calculu cantitatii de comb. bordul.Parerea mea este sa mergi la unul care a mai facut,pt ca e cam ingesuit acolo, o atentie deosebita tre sa aveti la pozitionarea pieselor demontate ,sant niste sageti pe rezervor si capacele litrometrelor.
     
  8. theabsolutesound

    theabsolutesound 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 1.8t AJL
    multumesc dar asta am facut deja ... am desfacut fiecare sonda ... dar nu stiu ce rezistenta trebue sa aiba fiecare sa le pot masura ... sa stiu de unde e problema .. ca e posibil sa fie si de la ceasurile de bord ... :-??
     
  9. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Nu cred ca poti masura valori pe ele,cel putin eu nu stiu documentatie pt asa ceva,dar chiar daca poti masura in ohmi ceva nu sant cele trei compartimente la fel,deci :shrug:.
     
  10. cosmin_spn09 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 1.9 TDI, 2002
    2 tipuri de bord

    Din cate stiu si am inteles de la un omuletz, modelele astea au 2 tipuri de bord ... unul la care urca acele instant ( si cand zis instant, chiar inseamna instant ), iar alt tip la care acele urca normal ... sunt 2 producatori diferiti de bord ( depinde cum prinzi stocul de masini ) ... eu tot din aia cu ace instant am ... aceleasi probleme ... ele urcand foarte repede se strica pe acolo ceva ( un arc sau nu`j ce ) mie niciun ceas nu cred ca imi indica cum trebuie ... mi l-a reparat un nene odata mi`a facut el o improvizatie pe acolo ca sa nu se mai "izbeasca" acele cand urca si coboara, mi l-a repozitionat acul, dar dupa un timp s-au decalat iar ... cand fac plinul acul urca dupa 1/1 ... bine macar ca face scandal cand nu mai are motorina, indicatorii aia digitali fiind ok. Am un 1.9 TDI, 96 kW. Acum nu`j cum as putea rezolva problema ... oare cat costa un bord nou, din ala care se misca normal ... ???
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2011
  11. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    salut.si eu am avut aceeasi problema(am un a6, 2001, 2.5 v6 180 cp, quattro)acest model are doua litrometre,unul e sub mocheta din portbagaj si unul e sub bancheta din spate in spatele soferului.la mine nu faceau contact bun papucii de la cel din spatele soferului.
     
  12. deddy

    deddy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, B5, ADR 1.8 5v, 125 hp
    Salut, am si eu o problema cu indicarea motorinei, la inceput s-a manifestat prin oscilarea acului, dupa ce porneam acul se misca sus-jos pana cand se hotara sa ramana undeva, iar de cateva zile nu imi mai indica deloc..
    Pun contactul se ridica 2 mm pana la semnul rosu, ma poate ajuta cineva?
    Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mai 2012
  13. chrylda

    chrylda 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2000, 116CP
    Salutare
    Am un a6, din 97, 2.5 TDI, Ael , si nu indica motorina, doar cand are chef,sonda e OK, masurata.CE poate sa fie?cand nu indica, arata rezervorul gol
     
  14. radu076 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi avant quattro an 2001
    senzor sonda litrometrica

    Salut, sunt nou pe aici si va rog frumos daca ma puteti ajuta.
    am un audi a6 2.5 tdi din 2001 quattro.
    nu imi mai indica bine motorina si am fost la un service sa vad ce are, cei de acolo au desfacut sub bancheta din spate si au scos senzorul litrometric sa-l curete, din pacate au rupt placuta de ceramica, de atunci stau si calculez cata motorina bag si ma uit mereu la km. (asa am facut la o dacia 1100), pe scurt unde pot gasi un asemenea senzor litrometric, la multe parcuri de dezmembrari am fost dar degeaba, va rog mult, ceva sugestii sau poate ma puteti ajuta cu niste parcuri de dezmembrai unde sa mai caut, am apelat la acest forum din disperare, caut si ceva ieftin, nu prea dispun de un buget imens, va multumesc
     
    sv06hig apreciază asta.
  15. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Salutare tuturor, azi dupa ce am facut plinul la masina, am dat contact si cand s-a ridicat acul la motorina a indicat doar trei sferturi de rezervor... Dupa vreo 5 minute de mers cu masina s-a ridicat pana la urma acul la maxim. A mai intalnit cineva problema asta?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce IC ai ? Magneti Marelli cumva? :)
    Daca ai VDO si e bun ceasul, ar trebui verificata sonda din rezervor.
     
  17. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Modelul asta il am dom' Nucu :p.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    :sign_ot:
    Nu-mi dau seama exact, dar cred ca e un MM putin obosit, degeaba i-ai montat inele cromate:)
    Cauta un VDO adevarat si scapi de probleme. Dar ia-l cu display mare si pune-i si BC:p
    O sa iti fie greu sa scoti IC-ul din cauza microfonului ala...zici ca e de-ala pentru karaoke:)
     
    Ultima editare: 21 Aug 2015
  19. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Sef, asta e o poza de pe net, ca sa-ti faci o idee la ce fel de calculator am :p. Am al' mai slab, fara consum instant , diverse temperaturi si ce mai are... E ala simplu de-ti arata doar temperatura exterioara is uleiul, placutele si ce mai are :)). Masina e din 2002, e facelift-ul 1.9 TDi. Cand mai ajung la masina postez mai exact o poza cu el si daca vad, vreun producator.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bine, stii ca era la caterinca;) Pune VCDS-ul pe el si atunci afli sigur.
     

Distribuie pagina asta