1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator nivel combustibil - Litrometrul sau pompa din rezervor - Rezervor combustibil la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de xaby69, 2 Apr 2008.

  1. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    O sa incerc sa testez ceasurile, interesant e faptul ca indica km bine, iar la cel de temperatura cred ca e termostatul.
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca temperatura fluctuiaza in bord(urca/cobora aleator)de vina e senzorul G62 si nu termostatul, daca temp.apei nu urca la 90° de vina e termostatul.
    G62 il poti verifica dimineata inainte de prima pornire cu vdcs in BM, NU trebuie sa indice o dif.mai mare de 5/10 grade fata de temperatura de afara.
     
  3. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Oricum temperatura nu ajunge la 90 de grade, sper sa nu fie ceasurile defecte.
     
  4. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    salut!

    daca spargatorul de valuri din rezervorul de benzina este rupt, cum se poate remedia? se inlocuieste rezervorul?

    multumesc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  6. Alex-Valentin

    Alex-Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4, 2003, 1.9 TDI Duze
    Salut. De câteva zile indicatorul de motorină nu mi se mai mișcă, a rămas blocat aproape pe roșu şi ieri am observat ca a căzut de tot, iar în bord calculatorul indică 0 km până la benzinărie. Am încercat să îi fac şi plinul la mașină, sa îi scot sigurantele 15 şi 28 şi am desfăcut şi plutitorul şi când l-am ridicat urcă acul pe maxim şi nu mai coboară până la oprirea mașinii. A verificat cineva şi cablajul si spune că e în regulă. Oare aveti idee ce ar putea fi ?
     
  7. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Eu am avut indicatorul defect, acesta era blocat pe full, am cumparat alte ceasuri si am inlocuit indicatorul cel vechi, acesta facand legatura cu placa printr-o mufa. Cred ca un test cu VCDS pe ele te-ar ajuta sa depistezi problema.
     
  8. livione 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4. 1.8l l. 2004
    Va salut. Cine a mai intalnit aceasta problema cu flashingul asta stresant de la capac benzina. mentionez ca am schimbat busonul iar in VCDS nu gasesc nimic care sa ma ajute sa o rezolv. Masina e B6 1.8 T 2004 . multam anticipat
     
    Ultima editare: 13 Feb 2018
  9. Alex-Valentin

    Alex-Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4, 2003, 1.9 TDI Duze
    A mai intalnit si altcineva problema?
     
  10. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    salutare!
    se misca ceva in rezervor cand alimentez jumate. inafara de pompa de benzina ce mai este in rezervor? spargatori de valuri?
     
  11. Andrei Cusnir 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    Suceva
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    Astazi am schimbat sa afiseze din mile in kilometri, din MPG in Litri/100km.
    Problema este ca am schimbat din greseala si workshop code si nu imi amintesc valoarea initiala.
    Simptomele sunt urmatoarele: apare incontinuu martorul de nivel scazut combustibil, iar nivelul nu indica corect.(rezervolul plin si indica aproape 1/2.)
    Am schimbat Software coding din 01231 in 01031 iar la Workshop Code am pus 22102 (greseala mea ca am urmarit un tutorial pe youtube).
    Ceva pareri sau solutii?
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu are treaba workshop code cu functionarea ceasurilor.Codingul ii spune masinii ce sa faca.

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
  13. Marianpalex

    Marianpalex 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2002
    Salutare,
    Am un A4 B6 din 2002, 1.9 131 cp cod motor AWX, s-a oprit în mers la vreo 5 minute, poate și mai puțin de la pornire. Fiind rece afară am lăsat-o puțin să se încălzească motorul și după 100 m s-a oprit, am încercat de două ori să o pornesc dar fără niciun rezultat. Am schimbat un releu de deaspura podului pedalier, chiar sub volan, cu care am avut probleme acum vreo 2-3 săptămâni, era ars, dar tot nu a pornit
    Fiind seara târziu am parcat-o și am lasat-o acolo până a doua zi când am adus-o acasă, am scos pompa din rezervor crezând că e arsă pentru că nu se auzea când puneam contactul, am verificat-o la bornele bateriei și funcționează. Am pus-o înapoi în rezervor, am dezvelit puțin fițele de banda izolatoare și am legat un fir pe plus iar pompa pornește și în rezevor dar nu ajunge curent pe cablul care ar trebui să o alimenteze. Care credeți că ar fi cauza sau dacă s-a mai confruntat cineva cu așa ceva ? Vă mulțumesc.
     
  14. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am patit la un A4 B6 quattro aceeasi problema, atunci era carcasa de la ECU plina cu apa, pentru ca Nemti nu au mai pus cateava suruburi la ea. Pini care veneu pe releul de la pompa erau oxidati, curatat tot frumos cu spray de contacte si schimbat releul si totul a mers perfect, daca tot nu merge verifica sa vina curent de la contact la releu.
     
  15. Stef@n

    Stef@n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2019
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8t
    Salut! Am și eu un audi A4 B6 1.8t și am probleme cu acul de la combustibil când rămân fără benzina se duce acul spre full și când ii fac plinul mi se aprinde rezerva ce pot face? Am schimbat și ceasul și tot așa se întâmpla. Am schimbat de curând pompa de benzina
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai montat pompa noua originala cu tot cu plutitor nou si original ca si piesa ? Daca nu, dupa ce faci asta revino pe forum si scrie din nou daca mai patesti asta. Bafta.
     
  17. Stef@n

    Stef@n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2019
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8t
    Am comandat după serie și ce mi-a apărut aia am comandat. Pompa și plutitor nou
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Piesele sunt deja defecte sau montajul a fost defectuos. Nu exista sa ai eroarea aia daca piesele sunt noi chiar si petarde cumparate ca si marca. Ce marca de piese ai cumparat ?

    Citeste topicul asta unde trebuia sa citesti si sa scrii si unde a ajuns, asa cum trebuia, mesajul tau.
     
  19. Stef@n

    Stef@n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2019
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8t
    Nu ma pricep așa tare dar când au montat pompa de benzina eram și eu pe acolo doar au pus mufa și au probat pompa fără sa o bage in rezervor, când ridicau plutitorul in sus se aprindea rezerva când îl lăsau jos creștea numărul de km de parcurs. Nu ma pricep la asta dar din ce am văzut eu de la început nu a fost ceva ok. Poate fi de la plutitor, sa nu fie firele invers pe plutitor ?

    Înainte de a schimba pompa de benzina aveam probleme cu ceasul o lua razna, dacă scoteam borna la baterie și o puneam la loc își revenea pentru scurt timp după care iar o lua razna. Eu sincer nici nu știu ce benzina am in rezervor nici afișajul la km ce-i mai am de parcurs deoarece nu mai arată bine
    Asta e pompa și marca comandata.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Firele nu au polaritate, deci nu conteaza cum le pui.
    E circuitul de pe placuta plutitorului. Daca nu se rezolva cu spray contact, trebuie altul.
     

Distribuie pagina asta