1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator nivel combustibil - Litrometrul sau pompa din rezervor - Rezervor combustibil la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de xaby69, 2 Apr 2008.

  1. Stef@n

    Stef@n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2019
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8t
    Mulțumesc frumos. Am sa încerc și soluția asta.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa iei Pierburg dar e buna si asta. Referitor la montaj imi este greu sa iti spun ceva din fata tastaturii.
    Referitor la asta trebuie sa schimbi ceasurile dar nu face obiectul si subiectul acestui topic. Oricum despre tot ce intrebi s-a mai discutat pe forum
     
  3. Stef@n

    Stef@n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2019
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8t
    Ok mulțumesc frumos!seara buna
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cristi, omul are B6, nu B5. Deci eu m-as axa pe plutitor.
     
  5. Stef@n

    Stef@n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2019
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8t
    Revin cu problema ceasurilor? Am luat de la alt audi identic ceasurile lui și l-am pus la mine sa le probez sa văd dacă e defect plutitorul, cu ceasurile de la cealaltă mașina indica corect când le pun pe ale mele nu indica corect le-am probat și pe cealaltă mașina și tot nu indica corect. Am schimbat doar ceasul de combustibil și tot rău indica
     
  6. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    atunci ai ceva problema in bord
    trebuie schimbat cu altul functionant
    sunt prin zona daca ai nevoie (da-mi in pm nr de tel si te sun eu )
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai verificat ceasurile cu vcds? Sau tot povestim sa ne aflam in treaba ?
     
  8. Stef@n

    Stef@n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2019
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8t
    Domnul by69bh sunt prin Italia nu sunt in tara. Imi pare rău domnul TalosCosmin am probat și nimic. Dacă rezolvam va dați seama ca nu mai intrebam.
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Va inteleg , da imi vine greu sa cred ca la un output test ceasul merge bine , si in realitate nu. Spuneti-ne cum a decurs "verificarea" doar scanat de erori?
    Ati urmat procedura aceasta?


    Ps: suntem colegi de "suferinta" ne putem spune pe nume, fara domnul. :)
     
    Ultima editare: 31 Oct 2019
  10. Baron1989

    Baron1989 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6 1.8 t 2001
    Va salut,
    Tocmai am cumparat si eu un audi A4 1.8 turbo B6 150 cp, il am de cateva zile. Trec direct la subiect: am schimbat ulei plus toate filtrele, a doua zis dimineata s-a auzit pompa de benzina foarte ciudat, un bazait, adica a pompa defecta, zic eu. Eu am mai auzit ca sunt filtre de benzina defecte de noi, am cumparat alt filtru, dar aceeasi problema, bazaie face ca toate alea si in mers si pe loc si la pornire. Am pus capul pe bancheta din spate de acolo se aude, plus ca vibreaza, deci inclin sa cred ca e pompa de benzina defecta. Vi s-a mai intamplat asta ?
     
    Ultima editare: 28 Noi 2019
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Filtrul e original?
     
  12. Baron1989

    Baron1989 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6 1.8 t 2001
    Prima data am pus man, si astazi am pus mahle germany
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Baron un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  14. Angheloiu Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 awx 2003
    Salut imi poti spune cum ai rezolvat problema ?
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Iti trebuie alte ceasuri sau trebuie rescris softul in ceasurile tale actuale...
     
  16. S4audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 BREAK, 1.9TDI, COD MOTOR AJM, AN FABRICATIE 2001
    Salutare tuturor,
    Am nevoie de ajutorul vostru, am vrut sa pun la un Audi A4 B6 2.5 Quattro cod motor AKE poziții US Style din vag-com si din greseala am modificat ceva la instruments la coding. Treaba este ca acum acul de motorina sta tot timpul la jumate in permanenta. Ce cod trebuie să pun la coding si workshop in instruments pentru a functiona din nou acul de la motorina ? Vă mulțumesc mult.
     
  17. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Salutare.
    Idicatorul nivel combustibil din bord e pe 0, autonomia e pe 0 iar becul de benzina e in permanenta aprins.
    In ultima perioada am avut probleme cu ceasul de temperatura, asa ca am cumparat alt senzor si daca tot m-am apucat am cumparat si un cablu vdcs de pe olx.
    Dupa ce am schimbat senzorul de temperatura, am intrat la instrumente sa fac un output test. Toate ceasurile au facut sweep spre dreapta si pe urma au ramas in pozitia de control, insa, mi s-a resetat tot clusterul.
    Mi-a aparut un mesaj in germana "Apasati ambreiajul inainte de a proni motorul" ( sau ceva de genul), mi-a trecut km in mile si mi-a resetat data, ora si km parcursi.
    Pana atunci nu modificasem nici o valoare...
    Am schimbat limba in engleza, milele in km si am potrivit iarasi ceasul si data, dar dupa ce am luat contactul si l-am pus inapoi...0 autonomie, martor si ceasul pe 0.
    Am facut iarasi output test si ceasurile isi fac sweep si raman in pozitia de control...
    Astazi am desfacut pompa si am testat senzorul de nivel si acesta functioneaza, am masurat rezistenta.
    Piciorusele care fac contact sunt ok, totul e curat, nimic nui rupt...
    Am desfacut si mufa, am schimbat sigurantele si am curatat panoul

    De masuratori s-a ocupat un prieten care e inginer electronist...ca daca ma ocupam eu mai intelegeam :).
    El spune ca cel mai probabil e o problema pe cablaj, dar fara o schema nu prea stie dupa ce se uita.
    Deci, are cineva idee unde intra cablajul de la pompa de combustibil, sau mai degraba, unde se face legatura dintre cablaj si ceasuri...
    Sau orice alta idee....
    Am incercat si sa iau borna...si sa scot sigurantele sa pun contactul si bla bla bla...
    Am incercat cam tot ce am gasit pe acest forum si pe altele...
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Opreste-te.
    Ai facut toate verificarile ce trebuiau facute DUPA ce treceai de partea de software. Am vazut ca ai scris si pe grupul de facebook, unde ai primit indicatii proaste de la oameni care nu stiu altceva decat sonda litrometrica. Ce pretentii sa ai de pe facebook...?!
    Ai subestimat aceea resetare. Cand dai test sweep, ceasul nu are voie sa se reseteze. Primul lucru care trebuia sa il faci dupa ce ti-ai reglat ora si data, era sa verifici valorile pe adaptari. Cele de rezervor (alea din zona grupului 30) in loc de 128 sunt cel mai probabil pe 0. Verifica toate valorile, de pe toate grupurile.
    Ramane inca un semn de intrebare de ce s-au resetat ceasurile. Asta ar trebui sa iti dea de gandit pentru ca problema inca exista iar tu inca cauti sa rezolvi cauzele, nu problema.
     
  19. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Astazi mi-a ajuns OBDeleven si in esenta am facut ce a spus ovidiutm.
    Aveam trecut rezervor de quattro in codul salvat, am modificat codul si totul a revenit la normal.
    Celelalte valori corespund cu ce am gasit pe net ca ar trebui sa fie.
    Merci frumos de sfat ! Eu am presupus ca daca ceasurile isi fac testul de output atunci e o problema de hardware. Chiar era un subiect incheiat pentru mine si tovarasul meu si urma sa daramam masina in cautarea "problemei".
    Bine...nici noi nu suntem foarte inteligenti...
     
    ovidiutm apreciază asta.
  20. octavi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    a4
    La masina din profil un Audi A4 B6 indicatorul nivelului de combustibil desi rezervorul este plin sau gol indica ca trebuie alimentat.
    Am schimbat pompa de pe alta masina si tot asa arata. Pe cealaltă donatoare arata corect. Am schimbat doar ceasul în bord din alt ceas și tot asa arata.
    Eu suspectez problemă la ceasul de bord care este color.
    Masina o am de o luna si am făcut 7000 km cand am cumpărat-o iar ceasul din bord indica galben dar ma gândeam ca nu are motorina fiind de vanzare.
    Este destul de enervanta chestia circulând mult nu pot estima consumu. Rog dacă este cineva in masura sa rezolv problema sa dea un semn
     

Distribuie pagina asta