1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectie K-Jetronic si KE Jetronic - reglaje - reparatie - discutii diverse

Discuție în 'Modele clasice' creată de badboy4life, 17 Oct 2007.

  1. pnelu20 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi100,1998,1994
    am problema cu injectia

    Va rog sa-mi dati un sfat .Am schimbat injectia la un Audi 100 motor 2000 benzina. AAD. 85 kw. mecanicu a umblat la surubelu de reglare si a dat totu peste cap , acum cand accelerez moare motoru . va rog un sfat , un mecanic , un service unde o pot regla. pnelu20@yahoo.com e adresa de mail.
     
  2. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Îmi poate spune și mie cineva care deține un Audi 80 cu injecție KE-Jetronic (1.8 JN), unde vine cuplată mufa din poza de mai jos? E neagră, cu 4 locașuri în care sunt prezenți decât 2 pini. Îmi trebuie pentru terminarea refacerii instalației electrice a unei injecții KE de pe un 1.8 JN. Am injecția propriu-zisă, calculatorul, modulul de aprindere și mufele, inițial fără cabluri (mufa potențiometrul talerului - neagră cu 3 pini, actuator electrohidraulic - gri cu 2 pini, injector pornire rece - albastră cu 2 pini, sondă temperatură antigel - gălbui cu 2 pini, sondă Lambda - 1 pin, valvă control ralantiu - neagră cu 2 pini. Mufa calculatorului mai avea decât vreo 10 cm din cablajul original, deci am putut reface în mare parte instalația, folosind schemele găsite pe net pentru această injecție (fără partea de legătura cu releul pompei de benzină - aceasta va fi pornită separat), la fel refăcută și partea modulului de aprindere electronică. Chestia e că, nu știu ce-i cu mufa asta și dacă prezintă vreo importanță mare? Unde ar putea fi legată? Pentru canistra de carbon sigur nu e, aia e neagră cu 2 pini și nu mă interesează momentan, probabil nu voi folosi canistra. Clapeta de accelerație nu are switch-uri pentru idle și full throttle; e modelul fără.

    Instalația + injecția o să le cuplez pe un bloc motor NE, chiulasa fiind de pe un JN. Motorul, după completarea lui, va fi pus pe un ”engine-stand”. Mai ales că vreau să reduc spațiul ocupat de diverse materiale și componente de prin garaj, deci va fi o situație oportună pentru a construi standul și de a avea motorul funcțional pentru a putea face diverse teste pe anumite evacuări etc.

    Și încă o chestie, unde naiba vine sonda care aprinde martorul de temperatură în cazul supraîncălzirii? Pe vagparts arată cum ar fi undeva pe chiulasă (în spate), dar eu nu văd niciuna. Pe flanșa unde intră furtunul mare de la radiator, sunt prezente 3 sonde, toate cu filet : una pentru ceasul de temperatură, una de temperatură pentru calculator și un termocontact pentru injectorul de pornire la rece.
     
    Ultima editare: 3 Iul 2016

Distribuie pagina asta