1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. Taz-Mania

    Taz-Mania 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 S-line quatro, 2.0 170 hp, 2007
    HA !!!! sa va sticati de ras nu alta.
    in primul rand, injectoarele schimbate MOCA de audi, cele cu TX, adica alea noi, NU SUNT NOI sunt reconditionate, cel putin asa mi-au zis aia de la reprezentanta
    Acum, cu masina mea: am fost ieri la aia, ca de, este de 5 zile pe la aia sa schimbe un amarat de EGR si mi-au zis ca inca nu stiu de ce INCA tremura le relanti, cu toate ca au schimbat EGR. Eu, ii intreb in nemernicia mea, daca au verificat in ce parametrii mergeau injectoarele, nu bagasera de seama asta, asa ca, cu mine de fata, baga mufa de diagnostic in mufa masinii, pornesc motoru si incepe sa mearga neregulat (tremurat la relanti) si sa vezi minune adica, cu injecoatele "NOI", injectorul numarul 1 o lua rau de tot pe aratura. Sa cad jos de ras si nu alta. Dupa aceea am aflat ca de fapt sunt reconditionate, nu NOI.

    Oricum, cica acum or sa ceara ALTE 4 injectoare de la audi si o sa le schimbe. Cat despre EGR, daca vreau, mi-l pun pe cel vechi la loc, ma mai gandesc.

    Bafta si noroc la injectoare "NOI" care sa si mearga bine. Va mai tin la curent cu ce si cum.

    Scuze Cristi, nu ma prea dau pe forumuri...dar acu merita sa le-o dau...la aia de la Audi, la care, apropo, tocmai le-am trimis un mail plangandu-ma de faptul ca inlocuiesc injectoare sticate cu injectoare stricate reconditionate (la adresa asta service@audi.de)....sunt curios de ce or sa-mi zica
     
    Ultima editare: 21 Mai 2013
  2. S-line 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2008
    Locație:
    Around
    Masina:
    A4 2.0TDI
    A aflat cineva daca se ofera garantie la injectoarele cu seria TX schimbate pe baza actiunii service 23K1 ?

    Le-am schimbat acum 2 saptamani(motor: 2.0 TDI, BRD, 170CP, 132.000km), dar diferenta nu exista; motorul tremura la relanti si a rece si la cald.
     
    Ultima editare: 17 Iul 2013
  3. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    mie mi-au zis ca nu prea ar fi garantie la ele, cand am adus vorba de garantie. Mie nu-mi trebura la relanty aproape deloc.. Dupa ce am schimbat intre ele 3 si 4 (3 aveam compensare mare, 1+ ) compensarea a trecut pe 4 si a scazut.. acum e in jur de 0.5 - 0.9 ..
    cand e mai mare, tremura cateodata..

    Chiar daca ar fi reconditionate, nu cred ca s-ar lega la cap cu injectoare care nu au fost testate sa fie in parametrii.. dar adevaurul e ca tare nu as fi surprins...
     
  4. S-line 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2008
    Locație:
    Around
    Masina:
    A4 2.0TDI
    Te cred Lajos. Nu mai am incredere in cei de la reprezentanta. Cand am aflat de 23K1 am sunat sa ma programez si mi s-a spus ca nu ma incadrez la acest recall, cu toate ca seria injectoarelor pe care le aveam corespundea(03G 130 073M). Acest raspuns l-am primit si de la Porche Romania dar si de la dealerul Audi Cluj. Dupa cateva emailuri schimbate cu audi.de si dupa aceea cu Porche Romania, mi-am facut programare la dealer sa mi le schimbe. Toate bune si frumoase doar ca nu exista nici o diferenta, ba chiar mai mult, tremura tare la relanti. Cand am intrebat de garantie, mi s-a spus ca sunt piese noi, dar cum nu le-am platit, nu beneficiez de garantie la cele 4 injectoare.
     
  5. S-line 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2008
    Locație:
    Around
    Masina:
    A4 2.0TDI
    Salutare,

    Cei care v-ati schimbat injectoarele in baza chemarii in service 23K1, ati primit injectoare "noi" cu seria T sau TX ?
    Mie mi s-a spus ca au fost inlocuite cele vechi cu TX-uri, dar de fapt au fost inlocuite cu T-uri.
    M-am gandit sa le verific seria cand am observat ca motorul tremura la relanti.
     
  6. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Eu am schimbat 2 injectoare la dealerul din Landshut, DE si nu am simtit absolut nici o schimbare in bine sau rau. Masina pornea si mergea la fel cu balbaielile tipice BRD la ralanti indiferent de stilul de mers sau motorina folosita. Nici o eroare motor, dpf sau altceva.

    Sunt curios daca a picat la careva si cele cu TX ce solutie mai gaseste Audi.

    Atasat factura Audi.
     
  7. marian.audi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2005 , BLB
    Si eu la fel am o problema cu primul injector, imi da valoarea de 2,8, trepideaza la relantiu. Mecanicul a zis sa las 2 litri de motorina in rezervor, sa pun aditiv si sa merg asa pana se opreste, ca sa se curete. Voi ce ziceti, mai pot face ceva inainte sa il schimb ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Sep 2013
  8. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    uzura locas injectoare 1.9pd

    cauze, rezolvari
     
  9. alexandru13alec 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 , An fabricatie 2007 B7 Cod motor BRD , 170 CP & Audi A4 B9 2017 2.0 TDI quattro DETA
    Care sunt conditiile de schimbare a injectoarelor in baza chemarii in service 23K1 ? Am un audi a4 b7 170cp cod motor BRD .
    Am dat un telefon la Midocar Vitan (Bucuresti) si astept un raspuns dar sa stiu in caz de intreaba ceva :)
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce sa stii si ce sa te intrebe ? Daca esti acceptat in programul de inlocuire/schimbare injectoare iti spun cei de la reprezentanata cum sa procedezi. Trebuia sa mergi direct la orice reprezentanta Audi nu sa dai telefon. Bafta
     
  11. alexandru13alec 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 , An fabricatie 2007 B7 Cod motor BRD , 170 CP & Audi A4 B9 2017 2.0 TDI quattro DETA
    Multumesc frumos pentru sfat ... cei de la midocar m-au luat cu prostii de genul ca trebuie sa fac la ei o verificare a masini ca nu pot alfel sa schimbe injectoarele daca nu le vreifica si ca sa fac vreificarea de iarna care ma costa 100 RON si kkt de genul. Daca dispozitia exista atunci normal trebuie sa includa si verificare ...
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la Porsche Pipera (sediul nou unde s-a mutat Audi). Le spui ca vrei sa schimbi injectoarele, ti se face programare si intr-o zi (mai bine zis in cateva ore) s-a rezolvat problema. Bafta
     
  13. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Salut,

    Eu am fost la Midocar Vitan pentru actiunea de rechemare cu bobinele de inductie la masinile pe benzina.
    Am scris pe mail, am fost contactat telefonic( Dl Aurel Dunca e responsabil de service) si intradevar au insistat sa imi faca ei o constatare mecanica a masinii. Eu am explicat ca nu am nevoie ca masina am cumparat-o recent si am facut o expertiza de acest gen.

    Asa ca am fost la ei si in 1 ora eram gata cu 3 bobine schimbate, a 4 fiind aftermarket.

    Reformuleaza exact ce doresti si mentioneaza explicit de inlocuire pe garantie prin programul international de rechemare si ca nu doresti nici o alta constatare.

    Pur si simplu se baga VIN ul masinii in softul lor si in maxim 1 minut stiu daca masina ta se incadreaza pentru acesta rechemare, daca da atunci ar trebui sa nu comenteze si sa treaca la treaba.
     
    Ultima editare: 24 Oct 2013
  14. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    a schimbat cineva cablurile de la injectoare? motor BLB
    Dacă da, cum mergea motorul înainte și după?
     
  15. alexandru13alec 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 , An fabricatie 2007 B7 Cod motor BRD , 170 CP & Audi A4 B9 2017 2.0 TDI quattro DETA
    Am rezolvat cu un drum pana la Pitesti cei din bucuresti sunt foarte smecherasi. Masina se incadreaza si am toate injectoarele seria M deci se schimba toate plus rampa electrica. Astept sa vina comanda acum. Injectoarele vin la set cu tot cu suruburi. Pachetul e format din 6 piese. Sa inteleg ca cele TX sunt reconditionate de fabrica ? Mie in momentul de fata cu injectoarele pe care le am masina nu tremura la relanti deloc cu toate ca pe un injector imi da valoare de +1 . Cam toata lumea a avut aceasta problema dupa schimbare ? A avut cineva probleme cu TX sa pice in mers, consum mare, etc ?
     
    Ultima editare: 15 Noi 2013
  16. alexandru13alec 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 , An fabricatie 2007 B7 Cod motor BRD , 170 CP & Audi A4 B9 2017 2.0 TDI quattro DETA
    Revin. Am schimbat toate 4 injectoarele si rampa electrica. Accepta destul de greu reprezentata aceasta modificare seria injectoarelor trebuie sa fie aceeasi cu cea seria de injectoare cu care a iest din fabrica. Se fac poze se trimit la analizat. Fabrica isi da acordul final si trimite piesele. Una peste alta masina se comporta extraordinar de bine nu tremura deloc nu mai scoate pic de fum, zgomotul s-a redus substantial chiar si la turatii foarte mari in sarcina. Consumul mi-a scazut cu aprox 0.7 l/100km daca inainte la un demaraj de la semafor pe consum instant manca cam 30-40 acum nu mai sare de 20. (plecare normala). Sunt foarte multumit de noile injectoare am verificat si pe vag si valorile lor variaza intre +,- 0,20 la injectoarele 2-4 si 0,13 la 1-3 . Recomand cu caldura tuturor :). P.S Cred ca voi renunta la injectorul de rezerva pe care il purtam mereu dupa mine :))
     
    Ultima editare: 21 Noi 2013
  17. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Nu se face și la BLB?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu se face si la BLB. Noi avem injectoare cu Solenoid nu Piezo
     
  19. bogdandanciu90 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2013
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4, motor 1986, an 2006
    Buna ziua,
    Am si eu o problema cu un audi A4 B7: cand porneam masina si in relanti avea un tremurat ciudat. Am dus masina la tester si mi-au zis de la service ca nu lucra bine un injector. A luat mecanicul injectoarele si mi le-a trimis la cineva in Buzau pntru a-l reconditiona pe cel defect. Aia din Buzau au testat toate injectoarele si au zis ca toate functioneaza in parametrii normali si le-au trimis inapoi. Tot acelasi mecanic le-a pus inapoi inversate intre ele. Acel tremurat nu se mai simte deloc dar in schimb masina nu mai trage de loc. Parca are numai 100 de cai. La tester nu mai da nici o eroare. De o saptamana o tin in service si nimeni nu stie ce are. Au inversat iar injectoarele si le-au pus in ordinea in care au fost, dar degeaba. Masina nu trage ca inainte. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sugestii pentru ca deja nu mai stiu ce sa fac cu ea. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2014
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    bogdandanciu90 ce cod de motor ai la masina ?

    Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta