1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    Garnituri injectoare aftermarket vs originale

    Salut,
    de ceva vreme imi intra motorina in ulei (audi a4 2006 B7 103 kw 2.0tdi). Nu intra multa....sa zic 200ml-300ml la 3-4 luni de zile.

    deoarece merg prin eliminare la aflarea cauzei am schimbat: pompa tandem, senzor presiune dpf, si acum urmeaza sa umblu la injectoare mai exact garnituri.

    mecanicul meu mi-a recomandat sa bag garnituri aftermarket bosch insa din alte surse am auzit ca mai bine bag kit-ul original de garnituri la injectoare.

    kit-ul pentru 4 injectoare pe original ajunge vreo 500-600 lei
    kit-ul aftermarket de la BOSCH ajunge vreo 150-200 lei

    diferenta e destul de mare la pret asa ca intrebarea este:
    se merita sa pun original sau vor fi ok si aftermarket. din cate am inteles garniturile originale de pe motor sunt facute tot de bosch insa in fotografia de prezentare se pare ca cel original are o piesa in plus fata de aftermarket:

    pozele urmatoare au indicata piesa ce difera:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. miuman 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F - 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP - 2005
    Salut,
    Am si eu o problema cu un Audi A6, 2.0, 2005.
    La relanti masina are o trepidatie care nu este constanta. Uneori trepideaza alteori nu. Nu conteaza daca este calda sau nu.
    Pe langa asta masina merge "inecata" (are unele zvacnituri, ca si cum ar da sa se opreasca..) la turatie mica (1500-2100 rpm).
    Dupa ce merg 10-15 min cu masina si motorul incalzeste bine aceste zvagnituri dispar.
    Am pus VAG-ul pe masina si am ceva diferente pe injectoare (vedeti poze).
    poza 2 - la pornire
    poza 2 - in mers
    poza 3 - la relanti dupa o plimbare de 5 min
    Ceva pareri?
    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mai 2015
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai facut masuratorile in mod corect. De ce nu mergi la cineva care stie bine ce trebuie sa faca cu VCDS-ul ? Masuratorile pentru cantitatea injectata de motorina se vizualizeaza pe canalul 13 si doar cu motorul bine incalzit la temperatura optima de functionare (la 90 grade temperatura).
    Din ce ai atasat tu se pot lua in considerare doar valorile din poza 3 si atat doarece la pornire sunt irelevante iar in mers la fel, pentru ca difera cantitatea de motorina injectate din mai multe cauze adica depinde de valoarea de turatie a motorului, cantitatea de aer ceruta de motor si asa mai departe. Sa stii ca degeaba ai VCDS daca nu stapanesti bine anumiti termeni tehnici si mai ales felul in care functioneaza un motor in diferite situatii.

    Inca ceva cand mai atasezi poze intai verifica cum se vad pentru ca acum ti-am intors eu pozele ca sa le putem vedea.
     
    Ultima editare: 27 Mai 2015
    NorgHacker apreciază asta.
  4. miuman 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F - 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP - 2005
    Imi poate recomanda cineva un mecanic bun pentru a face toate testele necesare?
    As vrea sa imi masoare toti parametrii pentru turbina, egr, injectoare sau ce ar mai putea sa cauzeze defectele de mai sus.
    Mentionez ca locuiesc in Bucuresti.
    Multumesc
     
  5. miuman 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F - 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP - 2005
    Astazi mi-a recomandat un prieten sa scot mufa de la debitmetru. Am dat o tura cu mufa scoasa si masina merge perfect. Nu mai trepideaza, nu se ineaca.
    Mentionez ca pe tester debitmetrul functiona ok. Nu aveam nici o eroare care sa duca la aceasta piesa. Sper sa se rezolve dupa ce o schimb. Revin cu noutati dupa ce imi vine piesa.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mai 2015
  6. miuman 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F - 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP - 2005
    Am schimbat debimetrul si face lafel :(
    Nu prea mai am idei...
     
  7. PedroBBC 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A6 2.0 TDI, 2008
    Uffff, de belea masina asta. Picat turbina, acum defecte si 2 injectoare. Si nu se pot repara....Ma poate ajuta cineva cu o varianta buna pret-calitate pt doua injectoare (A6, 2.0 Tdi, motor BRE) si unde gasesc ? Va multumesc !
     
  8. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    merge și de pe BLB - injectorul ??
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    S-ar parea ca merg imperecheate BKD BKP AZV BLB BRE.
    Cel putin cele cu codul:
    BOSCH nr: 0414720404
    VW nr: 03G130073G+

    Unul singur sh variaza intre 100-150 euro functie de cine repara.
    Care ii cunosc eu ofera garantie un an fara limita de kilometri,atelier Bosch.
    Succes.
     
    Ultima editare: 11 Iun 2015
  10. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Am eu un injector de pe mașina mea blb ... În stare perfecta..schimbat din cauza egr-ului. Am zis ca îl păstrez pt zile grele...dar dacă vrei poți să-mi dai pm
     
  11. theitza 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2007 BRD 170CP
    Salut ,
    Vad ca multi au schimbat pe circulara injectoarele la motoarele Audi A$ BRD 170 CP . Ma puteti indruma unde sa ma duc , sau daca mai e valabila circulara ? Mentionez ca am doua bucati injector deja schimbate ( reconditionate ) , dar tremura ca draq la relanti .
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 9 Iul 2015
  13. blling

    blling 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2014
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A6 4f
    Va salut,am si eu un audi a6 2.0 tdi cod motor bre si bineinteles ca imi tremura la relanti,vreau sa ii schimb oringurile de la injectoare si am citit ca sunt necesarea si suruburile,care dintre aceste 2 coduri sunt ok?N10 581 101-WHT 003 179
     
  14. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Cum trebuie să fie compensările între injectoare ? Adică injectorul 1 să fie compensat cu injectorul 3, injectorul 2 cu injectorul 4 ?
    Dar dacă injectorul 2 cu injectorul 4 sunt pe minus ambele, ce înseamnă asta, care din ele ar fi problema 2 sau 4 ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2015
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca un injector este cu minus trebuie sa aduni valorile cu plus ale celorlalte injectoare si asa se face compensarea. Daca 2 injectoare sunt cu plus si restul cu minus nu conteza care din ele sunt (ca si ordine) se compenseaza doua cu doua si asa mai departe.
    Nu va mai stresati cu injectoarele astea. Eu merg cu unul la minus 2 (care este compensat de celelalte 3) de ani buni de cand am masina si motorul nu are nimic, functioneaza impecabil. Nu mai va stresati inutil. Cand unul este blocat adica este la minus 3 sau la plus 3 atunci este o problema care trebuie investigata.
     
  16. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Eu am 3 injectoare cu minus cu o variația foarte, foarte mică aproximativa de minus 0,07 de aceea am o nedumerire. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2015
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu conteaza, daca esti atent la valori, vei vedea ca valoarea la cel cu plus este egala cu suma valorilor celor cu minus. Nu e nici o problema, stai linistit.
     
  18. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Nu este imperativ ca ele să se compenseze 2 câte 2 ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2015
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu, compensarea se face aleator. Poate daca te uiti peste cateva zile/saptamani, vei avea doar unul cu minus si celelalte cu plus. Depinde de mai multi factori. Poti sa dormi linistit, nu cauta raspunsuri acolo unde nu sunt probleme.
     
  20. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Ok. Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2015

Distribuie pagina asta