1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    180 grade este valoarea de reglaj injector la motorul BLB ?
     
  2. negoitacatalin

    negoitacatalin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 3.0Tdi Quattro
    Salut baieti , detin un audi a6 4f 2005 2.0 tdi BLB , am niste probleme la motor mai exact , pe la injectoare , de cand a dat caldura merge trepidat , am pus VAG ul pe ea , si la sectiunea injectoare in momentul in care cuplez aerul conditionat se modifica injectoarele semnificativ , am 2 injectoare pe + si 2 pe - ca valori ,, in momentul in care dau ventilatia la maxim cu aerul conditionat pornit 2 dintre injectoare se modifica drastic la + 1,70 -2 , si motorul incepe sa trepideze mai tare , ba chiar in viteza 1 la relanti mi sa oprint masina brusc de 2 ori.
    Daca dau ventilatia la minim injectoarele se apropie de valorile normale sub 1 , gen 0,50 0,10 ba chiar 0.
    Nu stiu ce sa mai cred , anul trecut in vara mergea prost am scos injectoarele le-am curatat am shcimbat oringurile si si-au revenit , acum iar merg prost .
    Ceva pareri /rezlovari in legatura cu injectoarele ?
    Va multumesc.
     
  3. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Imi poate spune cineva care este procedeul cel putin teoretic prin care se regleaza aceste injectoare. MS
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie in ELSA. Nu se poate face altfel. Daca nu stii sa citesti ELSA degeaba iti spune cineva cum sa procedezi. Iti trebuie scule speciale, ceasuri comparator si altele. Pentru ce vrei tu sa stii asta ?
     
  5. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Intreb aceste aspect deoarece tot nu am scapat de acele intreruperi in mers intre 1400-1900 rpm chiar daca am schimbat acele oring-uri, suruburi, ele sunt in parametri. Si din ce am inteles de la tine (Cristi) ca trebuie sa am foarte mare grija cine mi le schimba. Mecanic care mi-a schimbat acestea nu mi-a facut mare lucru la ele, decat a schimbat cele doua oring-uri si "supapa" din capul injector, apoi a strans suruburile cu mana la "3 Nn" la 90 de grade. Acesta este motivul pentru care intreb care este procedeul de reglare a acestora. Multumesc anticipat
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pana astepti raspunsuri, pune mana si instaleaza-ti Etka, ElsaWin, iti vor prinde bine pe viitor. Gasesti totul pe forum, trebuie doar sa nu fii lenes :o:
     
    BogdanM1977, RazvanU și Luygy79 apreciază asta.
  7. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Ms mult Nucu :).... puturos nu sunt :D, doar lipsit de experienta :(
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu nu am zis asta. Uita-te atent ce-am scris :)
     
  9. calinn

    calinn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3
    Va salut cu apreciere baieti profesionisti.
    Unde as putea gasi date exacte despre injectoarele care sunt montate pe A3 (2003-2008) in functie de codul de motor.
    Multumesc!!!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Doar in ETKA si nici acolo pentru ca in ETKA iti apare ce ai acum pe masina adica actualizari la zi ale pieselor nu ce a fost montat ca prima echipare pe masina ta. Cel mai bine demontezi ca sa vezi exact. Dar de ce vrei sa stii asta ? Ce legatura are intrebarea ta cu acest topic ?

    Daca te intereseaza asta in vederea achizitiei am discutat pe forum si am repetat de nu stiu cate ori ca doar injectoarele de pe motorul de 170 cp sunt cele cu probleme. Citeste forumul asta si in special toata aria masinii care vrei sa o cumperi inainte sa mai pui intrebari care se repeta. Nu discutam pe forum despre probleme ipotetice - cam ce s-ar intampla daca ..., era un drob de sare sus pe soba si altele asemanatoare. Bafta.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Calin, mai exact ce date te intereseaza ?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sigur pe el il intereseaza in contextul mentionat de mine.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din 2003 pana in 2008 sunt mult prea multe coduri eliminate/actualizate. Nu o sa stea nimeni sa ii scoata din ETKA asa ceva.
    Mai ales cum vrea el pentru fiecare cod motor in parte. Asta ar insemna sa faci un tabel cu motorizare/cod motor/limitari la seria de sasiu/an/ etc.
    Si daca s-ar face asa ceva, in mare parte ar fi irelevant deoarece cum ai zis si tu, pe o motorizare sunt puse cate 2-3 coduri de injectoare diferite. Deci intai demontezi si dupa aia schimbi.

    Cel mai simplu e sa instaleze ETKA si sa ceara fisierul *.txt dupa seria VIN in topicul dedicat. In felul asta are la dispozitie orice reper de pe masina.
     
    calinn apreciază asta.
  14. calinn

    calinn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3
    Multumesc.
     
  15. laur80vl 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 TDI[BRE], 2006
    Sunt in "regula" valorile.....injectoare,avans.Multumesc! 17237279_1299725410107584_170114240_o.jpg 17269219_1299725943440864_775118541_o.jpg 17269602_1299725903440868_450996799_o.jpg
     
  16. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Cantitatea injectata fff.mare banuiesc ca avansul este si el dereglat de aceea ai valorile alea la injectoare. Motorul tau nu este reglat la avans si cantitatea injectata si de aceea ai consum mare la relantiu 0,8%.
     
  17. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    știe cineva cât de tare se strâng șuruburile de la injectoare (cu cheia dinamo-metrică) ... este specificat undeva...dar nu găsesc acuma
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim. Data viitoare poate iti treci si codul motor in profil.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    DACA pune suruburi noi!!
     
    Loliceru19 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Obligatoriu daca umbla acolo pune suruburi noi, este un fapt bine stiut (sper).
     

Distribuie pagina asta