1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.5 TDI - valori - reglaj - reparatie - Etc. ...

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Bestie, 14 Aug 2009.

  1. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    deci pana la urma limita maxima de toleranta ar fi +/- 1,5 nu 3....
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu,este -2,8/+2,8;se presupune ca peste +/-1,5 injectorul este OBOSIT,dar s-ar parea ca sunt colegi care au avut aceste valori si cu motorina cu continut sarac in sulf,talpa si un injector cleaner le-au adus la valori apropiate de 0.
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Specifications: −1.5 mg/h…..+1.5 mg/h(milligram per stroke).
    Read measured value block.Display group 14 cilinders (6,4, 5) engine running at idling speed.
    If the value for all the cylinders of one cilinder bank are noticeably outside the tolerance range range ,check ……
    If one and more of the values is outside the tolerance,swap round the injectors.....
    If the fault moves along with the injector,fit a new injector.....

    Workshop Repair Guide (8E2 Audi A4,mot.BDG)
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Iulian,specificatiile de unde le-ai scos,de la un benzinar?:)Vad ca de multe ori te bagi pe aria diesel,dai informatii false care mai mult sperie oamenii decat ai ajuta;no offence;).Bestie,nu te mai lua dupa toate prostiile ce le citesti pe net,daca ar fi sa ne luam dupa anumiti binevoitori,masinile sunt stricate din fabrica:p,nu te apuca de cheltuit bani aiurea;fa ce ti-am zis si va fi k.
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Mint eu, minte si Elsa.
    ..... si scrie jos pe schema pentru ce tip de motor este.

    Omul are valori numai cu minus si o dai cu ,,talpa,, ai diesel ar trebui sa stii ce inseamna valorile cu minus,este elementar.
    ...pune tu ,cat vrei toleranta.
     
    Ultima editare: 24 Aug 2009
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu am vazut clar pe ETKA(din pacate nu-l am eu),pe WAG COM si HAYNES REPAIRS MANUAL,valorile maxime pe pt tdi non pd sunt 2,8mg.Din ce citesc din poza,se accepta valori pana in 1,5mg.
     
    Ultima editare: 24 Aug 2009
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    :) ...ai modificat mesajul.

    Gaz poate asa se aude in germana.
    ...e de fapt Gas care inseamna gaz sau are legatura cu viteza,graba ,,Ich geb gas,, ...Ii dau viteza.
    In preajma scolilor este pancarda cu :
    Gas weg,Schule !!!
    Aici este doar codul cutiei de viteza.

    Traducere:
    Engine :BDG
    Type:TD
    CCM:2496
    Kw:120
    Designation:VEP
    Gearbox:GAZ..
    ...pe modelul asta sunt inca 9 cutii de viteza diferite,imi par cam multe.
     
  8. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Maine am sa ma duc la service-ul unui amic sa-mi faca o curatare a injectoarelor cu solutii dedicate pt asa ceva (sper). El zice ca "se fac domne!"... Astept si eu sa vad!
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Iulian,ai dreptate,am modificat postul;mi-am adus aminte ca anul trecut cand am alimentat prima data in Franta cu motorina,eram dezorientat ca la motorina se zice gaz si nu eram sigur daca e asa sau nu,iar casierita nu stia engleza sa ma dumireasca.Bestie,asteptam rezultatul.
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu am valori la injectoare apropiate de 0 cu motorul la 90 de grade dupa un drum in oras si peste 1 la un drum in afara orasului(motorina premium diesel).Am masurat azi valorile dupa un drum de 200 de km cu talpa maxima.Nu inteleg de ce cresc valorile dupa un drum lung,desi masina se comporta foarte bine
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mai specificasem intr-un post pe alt topic acelasi fenomen si la mine;mie mi se pare normal,conducand in oras mai mult subturat, injectorul nelucrand sub presiune mare.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2013
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Baieti cu greu ma abtin sa nu ma bag in discutia voastra dar cred ca am sa o fac.
    In mare Bestie baietii au explicat cum sta treaba cu injectorul numarul 3 (cel cu ac) care este de referinta
    Diferenta dintre ele trebuie sa nu depaseasca 2.5 sau maxim 3 mg/c (miligrame pe cursa). Iulian parca ai si specificat undeva valorile de -1.5 si + 1.5 = 3 .:p
    Cine ti-a facut testarea e cam habarnist una la mana ca testarea nu se face cu motorul in sarcina,iar injectoarele sunt in parametrii normali,poti sa schimbi duzele daca nu ai ce face cu banutii dar motorul tot asa va functiona.
    Stai linistit :beerchug:
    Programul in care ai facut scanarea este ESI-ul de la Bosch daca ai fi specificat asta in titlul mesajului te ajutam mai devreme

    Iulian cat despre povestea cu ,,-'' si ,,+'' nu are legatura cu cele spuse de tine,injectia cu carburant este facuta pt a da un mers rotund motorului asa numita corectie.
    Toate cele bune
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Compensarile exista tocmai pentru a avea detonatii identice si consumuri egale intre cilindri.

    Insa ca sa compensezi ceva trebuie sa ai valori,cu - respectiv cu + daca scanarea este in regula .El are pe toti cilindri valoari cu -
    ...a compensa este asta ,vezi fig 1 si a doua sunt ale lui,la el raporteaza toate valorile cu minus.
    Cine a inteles ce am spus ok cine nu ...iar ok ;)
     
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Iulian,tie WAG-ul iti citeste si injectorul de referinta?Ca asa vad in poza.
     
  15. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Am fost azi, mi-a fost "suntat" rezervorul, s-a introdus pe post de rezervor un recipient in care s-a turnat o solutie de curatat injectoare, am lasat masina sa mearga la ralanti cam 20 min apoi am facut iar niste masuratori. Din pacate cand am vrut sa descarc pozele mi-a dat niste erori tel. si s-au sters din ele dar nu au apucat sa se descarce :(. In mare pot spune ca s-a schimbat ceva pe acolo, au ajuns iar la valorile din primele poze... nu mai trece nici unul de 1,80 mg...(nu mai tin minte daca atunci cand porneam AC treceau...). O sa ma mai duc pe acolo zilele astea sa mai fac o scanare in cazul in care nu reusesc sa fac rost de poze.
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu este vagcomul meu,masina e a unui prieten cu 1.9tdi motor ,AWX deci PD....al meu sper sa vina curand.;)
    La non PD e mai dificil de interpretat ,pentru ca informatia are legatura cu injectorul de pe cilindrul 3 si senzorul lui de O.

    Chiar asa uite de pe un nonpd 1.9tdi ,ALH cum arata valorile:
    Cil nr 1.......-0.19mg/R
    Cil nr 2....... 0.52mg/R
    Cil nr 3.......-0,19mg/R
    Cil nr 4.......-0,14mg/R


    Noi discutam de pomana pentru ca nu stim in ce contitii a fost facuta scanarea aici Catalin are dreptate.
    1.trebuie facut un test de compresie pe fiecare cilindru inainte,posibil sa fie dezechilibrata compresia intre cilindri.
    2.scanarea cu vagul se face la ralantiu
    3.temperatura trebuie sa treaca de 60 de grade C.
    ...in plus se mai verifica accelerand usor daca apar diferente mari,fata de ralanti incep problemele pe la motor pistoane,rectificari lucruri neplacute.

    In rest nu sunt de acord.....inteleg sa fie eronat ok dar cand vezi valoare de -4,15 si apoi toate cu minus,trebuie sa ti pui niste intrebari.
    Sa ne auzim cu bine:p
     
    Ultima editare: 25 Aug 2009
  17. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Am gasit pozele. Iata ultima scanare, fara AC si cu AC
     
    Ultima editare: 25 Aug 2009
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Alta viata prima fara AC arata foarte bine.:)

    Se intampla ceva la cilindrul 2 si 6 ,nu stiu ce,poate o compresie mai proasta.Interesant ar fi un test de compresie acela o sa spuna multe.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Iulian nu te contraziceam.
    Sunt multe necunoscute in ecuatia de fata complet de acord cu tine
    Pacat e ca e plina tara de habarnisti care nici macar un tester nu stiu sa il foloseasca. Te mai lasa si fara bani facand nimicuri la masina.
    Cat despre curatarea cu solutia in rezervor e pistol cu apa.
    Daca vreti cu adevarat ceva bun maine va fac o poza cu aparatul de curatat injectoare si solutia aferenta de la Wyns. Am mai discutat problema pe alt topic
     
  20. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Cata_adc solutia aceea nu a fost pusa in rezervor... Masina a functionat timp de 20 min folosind acea solutie ca si combustibul.
     

Distribuie pagina asta