1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.5 TDI - valori - reglaj - reparatie - Etc. ...

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Bestie, 14 Aug 2009.

  1. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Cam asa s-a desfasurat operatiunea.
    Intamplator am trecut ieri pe la o firma de resoftari si i-am rugat sa-si arunce si ei un ochi pe acest topic. Inca de la prima poza, de pe prima pagina mi-au spus ca e o problema la cilindrul de referinta. Mai exact la acel senzor de citire... ca e o problema la un oring... eu nu sunt asa tehnic asa ca nu stiu exact care e treaba cu acel oring. Mi-au spus ca in nici un caz masina nu avea cum sa mearga cu acele discrepante mari intre valorile injectoarelor.

    Am aflat legat de acele valori de toleranta ca pentru motorul meu 1,5 este maxim, 2,8 fiind la PD-uri.

    Voi aveti idee care e treaba cu acel oring? S-a gandit cineva la varianta asta?
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2013
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Pe cilindru de referinta este un senzor de Oxigen,oringurile stiu ca se schimba dar cine si cum,nu stiu ;)

    Daca faci vre o interventie la injectoare,intai masoara compresia sa fii sigur ca este ok ,daca o sa mergi la un profesionist o sa faca mai multe teste inclusiv test de compresie,decizia trebuie luata foarte atent nu de dragul schimbarii.
    :thumbs-up:
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Schimbarea acelui oring nu este grea deloc si nici nu e scump;de altfel,daca oringul e dus,vei observa ca e patat de motorina.
     
  4. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    bestie ce cod motor ai?
    valorile injectoarelor la 2,5 tdi nu sunt edificatoare ca in cazul 1,9 sau 2,o tdi
    pot aparea diferente mari care se compenseaza pana la valoarea de 5 cand injectorul se blocheaza .
    Limita min max la 2,5 tdi este -1,5 +1,5
    alte valori de +-2,8 sau +-2,4 sunt simple confuzii si nu isi au rostul sa le mai discutam aici .
    faptul pentru care un injector urca asa mult sa compenseze nu este neaparat din cauza lui pot spune ca in mica masura chiar.
    cauzele ar putea fi incepand cu axele cu came tacheti culbutori, si chiar volanta.
    ca sa afli care e cu adevarat cauza poti face 1000 de masuratori si de spalari sau aspirina saracului (talpa pe drumurile patriei) ... insa parerea mea ca tot la nenorocitii din reprezentanta vei ajunge pentru ca prostia nemarginita de akolo este compensata de scule , dotari si documentatia necesara cu care chiar si un macanic de 2 lei te poate lumina chiar daca nici el nu intelege ce spune
     
  5. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    codul de la motorul meu e BDG... Momentan am lasat-o balta. Masina merge bine.... Motivul pt care am lasat-o balta este ca am auzit prea multe pareri... Iar un "mester" care cica s-ar pricepe la injectoare m-a tot amanat "vino azi, vino maine...." asa ca pana nu s-o si simti in mers ceva nu cred ca mai imi bat capul
     
  6. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    Uite am scanat azi un BDG 2005 am pozat valorile si cu aer conditionat pornit si fara, nu sunt diferente semnificative. Masina merge super zici ca este noua
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2013
  7. aMadeMan

    aMadeMan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F TDi 2oo6
    Am scanat masina unui prieten, un A6 2.5 (2003), iar 2 din injectoare au valori mai mari de 1.5 - injectorul 3 are 2.50, iar injectorul 5 are 1.56

    Pana la urma valorile mai mari de +/- 1.5 la un motor de 2.5 sunt relativ normale?
    Sau care e limita la care un injector non pd e terminat?
     
  8. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    cat mai aproape de 0. 0 e ideal!
     
  9. Ghost91

    Ghost91 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 120kw 2004 BDG
    am si eu valori foare mari la 4 injectoare. Aproape 3. Masina merge foarte bine ptr valoarea asta. Sa mirat mecanicul. Mentionez ca iam facut scanare la reprezentanta. Mia zis ca nu are sens sa cumpar toate injectoarele. Ci doar "duse" Voi ce parere aveti? Cat m-ar putea costa dusele(toate 6)? Mentionez motor 2.5TDI Bdg
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cumperi numai diuzele,nu tot injectorul!Si nu sunt f scumpe,ceva de genul 80euro.
     
  11. soby 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5tdi 163cp 2004
    Salut,
    Am si eu cateva probleme la un audi a4 2.5tdi BDG 163cp si anume: dimineata porneste putin mai greu si neregulat parca ar merge in 4-5 pistoane timp de 2 3 secunde dupa care isi revine, apoi toata ziua porneste si merge foarte bine dar la relanti tremura usor motorul.
    Am scanat injectoarele si pe toate am valori intre 0.4 si 0.7 iar la injectorul 3 am 2.4.mentionez ca toate valorile sunt cu minus. Uneori se aprinde check engine si ESP in mers si dispar. Oare toate problemele sunt de la injectorul numarul 3 sau o fi si avansul la pompa sau altceva.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2013
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Pai daca la injectorul 3 ai valoarea de -2.4 inseamna ca ii dus. Valoarea tre sa fie cat mai apropiata de 0 , si sa nu depaseasca 1.5 . Daca un ijector ti dus de acolo poate sa fie si tremuratul la relantii. Alte erori mai ai stocate ?
     
  13. soby 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5tdi 163cp 2004
    nu mai stiu exact parca era ceva cu timing injection sau start of regulation..parca.. dar porneste putin cam greu dimineata si balbait 2 3 secunde cu fum alb..apoi totul e ok cu exceptia tremuratului.toate astea din vina unui injector? iar dupa 30 minute de mers se aprinde check engine si esp dar esp dispare
     
  14. soby 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5tdi 163cp 2004
    tucudean87 salut poti sa-mi lasi un id de mess. Am facut o scanare la injectoare si nu stiu exact ce inseamna cyl 1 vs cyl 2...a cui este valoarea ? am facut cateva poze
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2013
  15. dragos bebe01 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ake 2002
    Salut. Se pot inlocui dar duzele dar mare atenti la reglarea lor. Sunt injectoare in doua trepte iar pentru injectoarele tale se poate face doar reglaj si problema dispare.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2011
  16. Sobyta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 2.5tdi bdg 2004
    tucudean87 Eu am toate valori injectoarelor cu minus (-). Intre -0.3 si -0.7...cu exceptia injector 1 care are -1.5. Inseamna ca sunt infundate sau marite daca sunt cu minus ?

    Astept raspuns va rog.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Oct 2011
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    happylik stai linistit pentru ca ai valori foarte bune ale injectoarelor. Injectoarele lucreaza intre - 2,8 si + 2,8 asa ca la ce valori ai tu poti sta linistit. Daca se apropie de - 2 sau + 2 unul dintre injectoare poate atunci sa ai motive de ingrijorare, pana atunci cheie si la drum.

    O zi buna
     
  18. Sobyta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 2.5tdi bdg 2004
    multumesc pentru raspunsul rapid. Ma gandeam sa bag un aditiv in motorina daca sunt toate valorile cu minus. Ma gandesc ca sunt infundate ? Masina scoate fum alb 2, 3 secunde la pornire dimineata si este fum nu abur.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Oct 2011
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Sunt ok valorile. Ala cu -1.5 sa-l mai urmaresti pe tester.
     
  20. Sobyta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 2.5tdi bdg 2004
    Da dar imi tremura foarte putin la relantiu si porneste dimineata cu fum alb. Nu inteleg de ce sunt toate valoriile cu minus. Parca trebuia sa se compenseze. Mentionez ca nu mai are nici o eroare. A avut 0550 - start of regulation - si s-a rezolvat dupa reglare avans la 0.2grade dar fumul dimineata tot a ramas.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Oct 2011

Distribuie pagina asta