1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.5 TDI - valori - reglaj - reparatie - Etc. ...

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Bestie, 14 Aug 2009.

  1. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    In fiecare dimineata iti porneste cu fum alb sau doar cand ii mai frig afara ? Adica undeva sub 7 grade.
     
  2. Sobyta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 2.5tdi bdg 2004
    Cam in fiecare dimineata, am schimbat bujiile. Avansul trebuie sa fie la 2 grade atdc sau 0.2 pentru ca mie mi l-au pus la 0.2.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2013
  3. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    Salut! Pentru injectorul 2 la motorul V6 cum se poate afla daca lucreaza in parametrii?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Folosesti interfata VCDS si te duci pe Engine. Acolo deschizi si in stanga pe canaul 013 o sa-ti afiseze toate valorile parametrilor la injectoare. Bafta.
     
  5. MIHA23 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Focsani Vrancea
    Masina:
    Audi,2,5 TDI,2000
    Am o problema urgenta: furtunele de retur la injectoare pocnesc. Am schimbat filtru motorina, supapa, verificat traseu, toate bune. Este posibil sa fie din cauza unui injector infundat ? Pe tester a dat problema aerul, ceea ce era corect, debidmetrul era dus. Dimineata scoate fum alb. Am fost la service si habar nu au. Daca a intampinat cineva aceeasi problema, astept raspuns. :crying: :crying:
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Noi 2011
  6. laserfrate 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a3 1.8t
    audi a4 2.5v6 163cp injector lipsa in vag

    Am si eu o problem...
    am cautat pe forum ... nu am gasit
    problema la injectorul 4 debit marit vreu sa il schimb ,nu stiu care e ...
    si injectorul 2 nu apare in vag com deloc

    acum problema mea e urmatoarea

    care e injectoru 2/4

    2 e cel fir ?

    4 e care din ele

    ma descurc cu ce scule am, sa le schimb singur, insa nu stiu ce sa schimb
     
  7. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Interventia e valabila pentru altii probabil.Furtunele la injectoare pocnesc atunci cand sunt probleme la retur,in speta supapa de pe filtru sau regulatorul de pe pompa sau o supapa de pe returul la injectoare
     
  8. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Salut.
    Daca un injector sau mai multe au probleme, se poate ca masina sa se "ingatuie" atunci cand sunt in viteza si o las sa scada viteza singura? Adica daca merg in a treia (ex ), si cu ea in viteza o las la relantii incepe sa imi tremure un pic...mai exact imi da suturi.Si plus de asta se aude si o bataie in stanga motorului, undeva la primul injector...
    Este vorba de un 2.5 TDI 180 cp.
     
  9. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Salutare,
    Cum vi se par valorile la injectoare?
    Din pacate folosesc o interfata mai veche 3.11 si nu vad daca sunt cu + sau -
     
  10. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Daca temperatura motorului era la 90 grade atunci aceste valori sunt perfecte,singura ta problema e ca trebuie sa stii ca valorile pozitive(+)nu au nimic in fata,iar cele negative au in fata semnul minus-.
     
  11. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Multumesc Rodyca.
    Temperatura era de 90gr. Motorul imi pare destul de zgomotos la relanti, cum il urc la 1200rpm este mult mai silentios. Care sa fie problema?
     
  12. Tuff 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    West Side
    Masina:
    A4 B7
    Am si eu un audi a4 b7 2.5 tdi BDG . Sa manifestat pornind greu ( 10 sec de dat la automat) urmat de mult fum si mers intrerupt. La testare eroare 00550 - start of injection regulation , si valorl cu -3 -5 la 3 injectoare. Pe urma nu a mai pornit deloc. De unde sa incep ?
     
    nimar dragos apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 23 Mai 2014
  14. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Tuff - incepe cu distributie + avans injectie
     
  15. Tuff 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    West Side
    Masina:
    A4 B7
    Am desfacut conducte la injectoare si doar se prelinge putina motorina, nu tasneste. Alceva nu am verificat datorita lipsei de timp.
     
  16. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Readuc putin in actualitate injectoarele de 2.5 V6.
    Valorile date de VCDS in citire nu au relevanta pentru ca urmaresc un anume injector nu o anume mapa de referinta, concluzie mai bine le scoateti afara si testate pe bank Bosch, acolo se vede exact cat pulverizeaza fiecare plus masurarea rezistentei injectorului cu fir la rece si cald.
    Nu mai comparati valorile de la injectia mecanica controlata electronic cu pompa injector sau rampa comuna, va spun eu ca da' cu virgula.
    Daca sunt probleme cu returul, gen "pusca' furtunele, aruncati afara supapele alea mici si gata, asa am facut eu si merge de n-are treaba, nu sughite.
     
  17. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Salutare, un sfat va rog !
    Scuze pentru calitatea pozei
     
  18. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Salut dragi colegi!
    Vin si eu cu o problema cu care poate s-a mai intalnit cineva. Dimineata la prima pornire porneste putin mai greu,adica invarte de 6-7 ori si apoi o ia,urmat de un fum albicios si un miros puternic de motorina. Motorul merge foarte bine dupa pornire,nu tremura. Daca o opresc si o pornesc imediat,porneste la sfer fara fum. Valorile injectoarelor sunt foarte bune,cea mai mare valoare fiind de 0.4. In mers nu se manifesta deloc,nu scoate fum,pe Vag nu da nici o eroare,avansul la pompa de injectie este 2 grade asa cum cere valoarea specificata.
    Am un set de injectoare verificate si bune de Akn si Aym,se potrivesc pe Ake?
    Ps: am uitat sa mentionez ca este vorba de un 2.5 tdi ake 180cp.
    O zi buna va doresc !
     
  19. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Circuit motorină dezamorsat. Poate fi din supapa filtrului sau pompă injecție, sunt 3 garnituri ce trebuiesc înlocuite.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau vreun injector nu inchide complet si scapa motorina dupa ce opresti motorul, in cazul asta la pornire e normal sa o ia mai greu si cu fum negru. Ar trebui date jos toate 6 injectoare si verificate pe banc, nu doar pe VCDS.
    Ce cod au injectoarele de AKN/AYM ? Daca nu ma insel pe AKE sunt cu D in coada.
    Au coduri diferite in functie de cutie manuala/automata si normal Euro, 3 sau 4.
     

Distribuie pagina asta