1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    Am o problema cu un 3.0 tdi si am mare nevoie de ajutor. Va rog sa ma ajutati. Deci, s-a oprit masina in mers si la service-uri (2) au zis ca am motorina in ulei si deci injectoare.

    Problema e ca pe tester, injectoarele arata bine (+,-o,96 max), dar pe bancul de test a reiesit ca am 4 defecte ! Acum, nu ma scot din casa 1600 E, dar exista posibilitatea sa nu fie

    injectoarele ?

    Inca odata, imi cer scuze, dar sunt putin disperat !
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Apr 2011
  2. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Sincer,nu exista...si eu am aceeasi problema.ai rezolvat ?
     
  3. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    da,am rezolvat.....3 injectoare noi plus turbina.....! Doar ca nu sint sigur ca e rezolvata problema...dupa 600 km,a inceput sa tremure putin masina in relanti
     
  4. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Probabil ca s-a dus de tot cel de-al patrulea care ar fi trebuit schimbat si el.cat te-a costat turbina ?
     
    Cucu1 apreciază asta.
  5. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    nu s-a dus ...doar ca avem 6!!! turbina a costat 750 euro +tva...am avut doar joc in lagare,dar acest model nu il pot repara nici in Buc,nici in Cj,nici in Ungaria...nu le iese geometria....
     
  6. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    tu ai scris initial ca pe banc ti-au descoperit 4 injectoare defecte..apoi ai schimbat doar 3..la cel ramas neschimbat ma refeream ...stiu ca sunt 6..doar avem acelasi motor !
     
    Otto maximalle apreciază asta.
  7. radu35 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2009
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8.5 avant 2TDI quattro 177 cp 2012 Ex a4 B7avant 3tdi quattro
    da,am inteles,doar ca dupa ce am recitit ceea ce ai postat....erau 4 la testul cu paharelele,pe banc,dupa curatare,doar trei au mai ramas....ceea ce nu inteleg insa eu e ca ,din informatiile strinse,mai greu se duc atitea dintr-o data,plus ca masina pornea fara nici o problema....Ei,asta a fost...
     
  8. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    masina pornea pentru ca are compresia buna,motorul e ok...si a mea porneste la sfert...doar ca arunca ceva mai multa motorina decat ar fi necesar...that's life !
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7, 2014, 2.0 tdi 177hp+
    .

    Pentru cei care le scoate mult fum la relatiu si sunt sfatuiti de mecanici sa schimbe toate 6 injectoarele va dau un sfat:

    -Scoateti toate 6 injectoarele de pe masina si puneti-le pe un banc de proba ca sa vedeti care sunt defecte. Pt ca riscati sa schimbati toate injectoarele si defapt sa trebuiasca numai unul, exact asa a fost si in cazul colegului ,,wmk75,, care o avut doar unul defect.
    -Este foarte foarte mica probabilitatea sa le aveti toate defecte sau cel mult 2-3 injectoare sa fie defecte.
     
  10. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Multumesc Tucudean ! confirm cele scrise de tine ! toata chestia e sa nu intram in panica dupa ce ni se spune ca "sigur trebuiesc schimbate toate injectoarele " si sa incepem sa cautam injectoare cat mai ieftin.trebuie verificate in mai multe locuri,nu costa mult operatiunea.eu eram pe punctul de a le schimba pe toate,am mers la un test pe banc convins fiind ca mi se va confirma ca trebuiesc inlocuite toate (fusesem la multe servisuri inainte care imi spusesera acelasi dignostic ).in final am fost norocos,recunosc !
     
  11. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7, 2014, 2.0 tdi 177hp+
    .

    Ar trebui cei care au schimbat injectoarele sa trecem aici codurile de la injectoarele cele stricate/vechi date jos de pe masina.
     
  12. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Probleme Injectoare ?

    Salut!

    De ceva timp, masina a inceput sa scoata fum alb la relanti, atunci cand motorul este cald. Mai intai am suspectat EGR-ul pe care l-am curatat si merge perfect. Cand am vazut ca nu aceasta este cauza, am facut o vizita la o reprezentanta Audi unde mi s-a spus ca trebuie inlocuite toate cele 6 injectoare. Eu am insistat totusi sa se faca un test amanuntit pe injectoare pentru a vedea valorile indicate in timp real. Valorile erau in jur de -0.25 pentru injectoarele 1,3,4,5 iar injectorul nr. 2 indica o valoare de 1.40. Avand in vedere ca discrepanta era atat de mare, am decis sa inlocuiesc numai injectorul nr. 2. Surpriza neplacuta a fost ca dupa inlocuire obtin exact aceleasi valori cu injectorul nr. 2 schimbat. Cei de la service nu au gasit nicio explicatie pentru aeasta si au insistat sa schimb si restul injectoarelor. Eu sunt destul de sceptic cu privire la aceasta recomandare a lor, atata timp cat valorile indicate de injectorul nr. 2 sunt la fel ca inainte de inlocuire. Nu sunt amator sa investesc o suma exorbitanta fara sa fie cazul.
    S-a mai lovit cineva de aceasta problema pana acum? :uhm:
     
  13. Pifos70 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3,0 2005
    De ce trebuie sa trecem codurile. Oricum eu le dau pe cele vechi inapoi. Ei le trimit in Germania :) unde se repara in fabrica la Bosch.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mar 2012
  14. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7, 2014, 2.0 tdi 177hp+
    .

    Pifos70 Nu te obliga nimeni sa treci codurile. Am zis sa trecem codurile de la care s-or defectat sa vedem care coduri sunt cu probleme mai multe. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mar 2012
    Bujujel apreciază asta.
  15. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropesti Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Cel mai probabil vorbim de cele cu AH in coada. La BD au rezolvat problema nu stiu daca este asa mister aici.
     
  16. 77 BOG

    77 BOG 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Branistea
    Masina:
    Audi A6 S-LINE 3.0 TDI QUATTRO
    La mine au avut seria 059 130 277 AB si le-am schimbat cu AH dar sincer nu stiu cat vor mai merge si aste ca am facut aproximativ 40mii cu ele si a inceput sa scoata mirosul acela urat din nou(de motorina nearsa si fum alb la ralanti)sunt foarte dezamagit de acest motor.
     
  17. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Eu am schimbat ieri tot setul de injectoare, am reusit sa o scot cu totul la 1900 EUR. Desteptii de la service nu mi-au rescris codurile spunand ca merge si asa. Ce-i drept ca a mers si asa cu o medie de consum de 22L/100 km. Astazi a trebuit sa revin la service ca sa-mi rescrie codurile. Totul s-a rezolvat, iar consumul a revenit la normal.
     
    Ultima editare: 14 Mar 2012
  18. George221188 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2012
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a6,3000cmc,2005
    Este ok daca in locul injectoarelor vechi de pe un audi a6 3.0 tdi quaatro din 2005/11 care aveau codul AB cumpar injectoare noi cu codul BD ? se potrivesc ? am ametit cate coduri am vazut. Unii zic ca se potrivesc altii nu. Am inteles ca AB nu se mai fabrica.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Apr 2012
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7, 2014, 2.0 tdi 177hp+
    .

    Merg suta la suta cele cu BD in coada daca ai unul din urmatoarele coduri de motor: BMK, BNG sau ASB
     
  20. George221188 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2012
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a6,3000cmc,2005
    Bmk am,am gasit cu 1500euro 6bucati noi cu garantie 1an.cum vi se pare pretul?
     

Distribuie pagina asta