1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sigur, o sa postez un tutorial cu ceva poze.
    Video gasesti destule pe Youtube, este cat se poate de simplu.
    Revin !!! :)
     
  2. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    audi66 Salut,
    Poți să.mi spui de unde ai comandat o-ringurile, capacele si saibele de cupru pentru injectoare. Am aceleasi simptome ca tine adica fum alb si curge ceva pe dedesubt.
    Vroiam să te mai întreb cum ajunge mizeria accea pe galeria de admisie? Şi cum ai scăpat de ea ?

    2016-04-11_09-11-18.jpg

    2016-04-11_09-11-02.png
     
    audi66 apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la colegul din link-ul de mai jos.
    http://www.clubaudi.ro/threads/magazin-piese-auto-noi-aftermarket-sau-originale.44030/page-2
    Eu am luat totul OE, nu am vrut sa ma risc cu aftermarket.
    Si ca un sfat, daca le schimbi pe o parte, va incepe sa sufle pe partea cealalta. Schimba tot si pe o parte si pe alta.
    Cumpara tot din lista pusa de mine, ai nevoie si de placa pe care se fixeaza injectorul si piulitele acesteia.
    Sfat 2 : Sa nu te sperii cand scoti injectorul care sufla, cel mai probabil de la mijloc in jos e negru de zmoala, dar se curata cu grija.
    Sa cureti bine de depuneri si lacasul din chiuloasa unde intra injectorul.

    Referitor la acele scurgeri: sunt niste orificii acolo pe care iese mizeria.
    Spray de discuri si un șpaclu pentru a curata mizeria. :)
     
    valer2013 apreciază asta.
  4. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Multumesc #audi66
    Să înțeleg că fumul alb de" suflul" injectoarelor se trage ?..si ca injectoarele fizic nu au nimic ?Adica nu trebuie înlocuite?.
    Menționez că am fum alb timp de câteva minute pana ajung la vreo 30 grade apa.După nu se mai întamplă fenomenul.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact asa pateam si eu. Stai linistit, o sa dispara fumul si mirosul intepator dupa ce schimbi o-ring-urile si capacelele.

    Injectoarele mele n-au patit nimic, si imi sufla cate unul pe ambele parti.
    Vezi cu VCDS ce valori ai pe ele, la cald.
     
    valer2013 apreciază asta.
  6. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Abia le.a scanat un fost mecanic audi cu vcds sambata si pare totul ok.Nu am motorina in ulei.Consumul e pana in 9%.Trage de rupe.
    Te aş mai intreba ceva.Ai alezat cu vreo freza acel locaş unde calcă injectorul?
    Şi la mine suflă pe ambele părți
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu am alezat nimic. Am curatat bine locul cu o improvizatie.
    O carpa umeda de motorina pe o sarma.
    Nu iti face griji ca vor cadea ceva depuneri in gaura din chiuloasa, oricum ai depuneri acolo, vor fi arse instant cand pornesti motorul.
    Cand demontezi injctoarel care sufla, incearca sa le faci putin joc stanga dreapta (ca si cum ai desface dopul unei sticle), daca vei incerca sa tragi de ele direct vei observa ca nu se misca din cauza depunerilor.
    Am 6-7.000km facuti pana acum si numai sufla pe nici o parte.

    Inca ceva, dupa ce montezi tot si faci 1500-2000 km desfa iar capacele injectoarelor si strange piulitele placii de fixare a injectorului.
     
    valer2013 apreciază asta.
  8. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Mulțumesc pentru amabilitatea cu care mi.ai răspuns,mulțumesc pentru felul "clar" cu care mi.ai descris paşii pe care va trebui să îi urmez.
    Am să te mai întreb cateva lucruri.Injectoarele pot să le curat cu spray de curațat frânele sau doar motorină curată. Din pozele tale deduc că este o plăcuță (fereastră) cu cauciuc pe margine care etanşează compartimentul motor unde circulă ulei si o altă placuță care susține injectorul. Nu prea am înțeles unde se aşează oringul de cauciuc.Al doilea lucru pe care voiam să te mai întreb, să schimb "ferestre" acelea cauciuc sau să le pun silicon la cele originale ? Ele au o peliculă de ulei mai tot timpul cu toate că le tot curaț.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci, ai asa :
    - capacele de culoare gri, le schimbi daca ai ulei pe marginea lor.
    - placa injectorului este acea bucata de fier, injectorul vine pe mijlocul ei. Si aceasta trebuie schimbata impreuna cu piulitele de fixare deoarece din cauza vechimii si temperaturii se deformeaza in timp.
    - eu am lasat injectoarele sa se inmoaie in motorina, dupa care le-am curatat cu un cutter si spray de discuri.
    MARE ATENTIE in capul injectorului sunt niste orificii (gaurele) foarte fine, ai grija sa nu le infunzi.

    O-ring-ul de cauciuc vine fix pe mijlocul injectorului, are santul lui unde trebuie sa stea, o sa vezi cand scoti injectoarele.
    O-ring-ul de cupru vine la capatul injectorului.

    Dupa ce schimbi tot, cu rezervorul aproape gol bagi 10 litri de cea mai scumpa motorina si mergi la 3000 ture 15-20 km.
     
    valer2013 apreciază asta.
  10. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Mulțumesc încă odată pentru detaliile amănunțite care m.au făcut să înțeleg exact ceea ce am de făcut.
    Eu am citit forumul de la început unde scriau majoritatea lucruri destul de grave despre blocarea injectorului si pistoane topite.Efectiv m.am îngrozit de asemenea situații mai ales că am maşina din decembrie 2015.
    Am optat pentru Audi A6 cu 2.7 Tdi Bpp pentru că am citit că ar fi unul dintre cele mai fiabile motoare WW.
    De când a început să iasă fumul acesta alb iute mirositor m.am gândit la toate posibile şi imposibile.Ştiam că curge ceva negru pe galerie dar banuiam că fostul proprietar a incercat să reducă zgomotul produs de neplaneitatea galerie cu niste mastic silicon.Nu mi.a trecut prin minte că injectorul face țăcănitul acela pentru că scapă compresie.
    Sper să.mi vină piesele cât mai repede şi să mă apuc de treabă.
    Mulțumesc încă odată pentru tot ceea ce ai postat si pentru pozele exemplificative.E un real ajutor şi unui novice ca mine in gama Audi.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stai linistit ca o sa scapi de probleme dupa ce schimbi tot.
    Nu este ieftin, dar fata de cat costa 6 injectoare eu zic ca e mai mult decat acceptabil. Daca nu ma insel pe mine m-a dus undeva la 200€ sa schimb tot pe ambele parti cu piese numai OE.
    A meritat, dupa cum ai citit, se poate ajunge la chestii mult mai serioase daca treci cu vederea problema asta.
    Tot ce trebuie este sa ai rabdare si grija la demontarea injectoarelor, mare atentie si la piulitele placii de fixare a injectorului, eu am scapat una in motor, noroc ca a fost la vedere si am reusit sa o recuperez cu un magnet.
    Nu te apuca singur de desfacut ca ai riscul sa gasesti vreun injector blocat in locasul lui din cauza depunerilor si ai nevoie de un extractor de injectoare sau o conducta din dezmembrari pe care o infiletezi pe injector, de acolo improvizezi. :)
    Sper sa iti rezolvi problema. N-ai pentru ce !
     
    valer2013 apreciază asta.
  12. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Pe mine altă întrebare mă macină vazând prin ce au trecut alții.Cam ce durată de viață or fi având şi aceste modele de injectoare până vor ceda de tot ?
    Şi o a doua întrebare,de ce a început să scape compresie pe langă injector.A mea e 2008 cu 200k kilometri.Oare faptul că am turat-o de vreo lună în 3500/4000 ture cu gândul că aşa mai curaț turbo. Sau e ceva normal ca după 7 ani de folosință să facă si astfel de mici necazuri ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incep sa sufle din cauza O-ring-ului de cupru care se deformeaza, ciupeste, etc.
    O alta cauza este placa ce sustine injectorul, aceasta se deformeaza sau se slabesc piulitele de prindere si injectorul numai sta fix in lacasul lui, implicit o-ring-ul de cupru numai etanseaza daca injectorul nu este fix. La mine, la 2 injectoare am desfacut piulitele placii cu mana, nu a fost nevoie de cheie, asa slabite erau.
    Nu are nici o legatura ce ai facut tu cu suflatul injectoarelor, a fost pur si simplu o coincidenta.
    Eu schimb mereu la 3000+ rpm, deci ....
    Stai linistit, eu am 450.000 km si injectoarele inca sunt in valori foarte bune chiar pe VCDS.
    Daca nu bagi motorina la galeata sau fel si fel de aditivi nu ar trebui sa ai problemele cu injectoarele la 2.7. Eu unul am folosit si folosesc doar Metabond, atat pentru ungere cat si pentru curatare.
     
    valer2013 apreciază asta.
  14. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Te respect pentru felul in care ştii şi poți să explici cum se face o anumită reparație dar mai ales felul prin care ai explicat cum s.a ajuns la această cauză.Toate cele postate de tine au logică si lux de amănunte.Exact ceea ce e nevoie pentru un user novice sau experimentat care ajunge ìntr.o anumită situație ca cea de fața să poată repara pe cont propriu.
    Eu mai pun la un plin 300/500 grame de ulei de transmisie OMV ATF DII.Lucru recomandat de un mecanic de al meu.Nu ştiu dacă procedez corect de aceea întreb.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  16. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Din ce înțeleg eu nu se pot recondiționa tipul acesta de injectoare? pentru ca nu există kituri sau meseriaşi ?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu m-a interesat din ce cauza nu se repara injectoarele astea.
    Cand 4-5 persoane ce se ocupa cu reconditionatul injectoarelor spun ca nu au ce sa le faca si vine unul mai "istet" si zice ca el le repara, doar nu sunt nebun sa dau injectoarele pe mana lui. :)
    In cel mai bun caz se pot curata. Din cate am inteles ar fi o firma in Ungaria care reconditioneaza orice fel de injector, dar cum am mai spus, nu m-a interesat aspectul asta ca nu am probleme cu injectoarele.
     
  18. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Probabil fiabilitatea injectoarelor bosch de pe modelul de 2.7 sau 3.0 face ca nimeni să nu repare ceva ce se defectează extrem de rar sau deloc.
    Eu personal am desfăcut mai multe injectoare de altă firmă-Delphi.Nu mi se pare a fi ceva ce nu se poate recondiționa în interiorul acestora.
    Însă cel care se încumetă a repara un anume tip de injectie caută şi clientelă.Cum la Audi se defectează mai rar sau deloc nimeni nu se intereseaza de recondiționarea lor.
     
  19. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Salut
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns.Cum se declipseaza returul la injector ?
     
    Macica daniel apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acolo unde ai pata rosie, bagi o surubelnita fina si ridici capacul in sus. Dupa aia scoti soclul de pe injector.
    Ai grija ca pe injector o sa iti ramana un o-ring mic de cauciuc, sa nu il pierzi.
     
    valer2013 apreciază asta.

Distribuie pagina asta