1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    N-ar fi rau sa atasezi un log pe canalele 72-77. Sunt descrise cu cateva pagini inainte, probleme similare cu problema ta ale altor colegi, care au rezolvat schimband toate injectoarele, mai ales pentru siguranta. Oricum trebuiesc testate pe stand.
     
  2. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    colegul nostru trece prin faza de negare si teama, prin care am trecut cu totii probabil, inainte sa le schimbam pe toate. Daca un injector este dus, se duc si celelelalte mai derveme sau mai tarziu, pregateste-te mental pentru operatiunea asta. Sa ne arati si timpi de corectie de pe canalele 72/73/74/75/77, cum spunea si Mihai
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cat de mult ti-a crescut nivelul pe joja ?
    Fumul ala intepator poate veni si de la o-ring-urile injectoarelor.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cata dreptate iti dau Bogmol, gandeam si eu asa ca colegul nostru, pana nu le-am schimbat pe toate.
     
  5. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    o sa incerc sa ma pregatesc mintal pentru operatiunea asta , de schimbare a injectoarelor (cu toate ca din ce am citit in acest topic sunt niste preturi "maricele" pentru un injector , dar 6 :))
    pai sa spun ca a crescut c-am mult , cred eu din cate am vazut pe joja ca sunt vreo 500-800 de grame de motorina in ulei
    iar in legatura cu verificatul canalelor 72/73/74/75/77 , as dori putin ajutor unde trebuie sa intru deoarece nu ma descurc foarte bine cu vcds
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Intri in Engine ---> Measuring Blocks ---> Group 72 pana la 77. Trebuie sa arate ca in postul #203 al lui Audi66.
     
    Magulicy apreciază asta.
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu este sigur ca de vina sunt injectoarele. Masina ta are DPF?
    In primul an cand am cumparat masina, timp de 6-8 luni, si la mine urca mereu nivelul de ulei, iar dupa un drum lung scadea. Dupa ce am facut doua regenerari in mers pe autostrada, consumul mediu a scazut de la 15% la 13%. Nu mai am nici problema cu cresterea nivelului de ulei.
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    dupa aceste simtome 99% te duci la injectoare
     
    Magulicy apreciază asta.
  9. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    mihaicristian# o sa intru sa verific acele canale si dupa revin cu un screenshot
    marianmax# masina nu are DPF , problema cu motorina in ulei a inceput de cand am schimbat chiuloasa pe partea stanga cum te uiti la motor !
    aurelG# la alte variante nici eu nu m-am gandit ramane injectoarele , totusi o sa le scot sa le duc la verificat m-ai intai.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce chiuloasa ai pus, sh sau noua ? Ai facut planeitatea in caz ca ai pus sh ?
     
  11. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Salut,
    Vin si eu cu o problema: am masina in service din cauza la injectoare spun mecanicii. Pana sa duc masina la service mergea, toate bune, doar ca scotea foarte putin fum la relanti (dar nu excesiv, foarte putin fum alb cu miros de motorina nearsa). Am scos injectoarele si le-am dus la verificat iar domnii de acolo mi-au spus ca 4 injectoare sunt bune, iar 2 umezesc putin. Am vrut sa le repar pe cele 2 care umezeau dar dura aproape o saptamana si nu le-am mai reparat, le-am adus inapoi la baieti la service le-au pus pe masina (ei zic ca exact in ordinea care au fost le-au montat) dar dupa ce le-au montat am pornit masina si nu merge in parametrii dar nu asta ar fi marea problema.
    Problema este ca scoate fum cat o locomotiva, un fum alb de motorina n arsa cu un miros intepator (dar excesiv de mult fum). Pe valorile de la injectoare 3 injectoare injectau -5.25 , iar celelalte 3 injectau +5.25. Mecanici zic ca injectoarele sunt de vina dar sunt aceleasi neumblate la ele doar puse pe acel aparat de testare pentru injectoare. Acum ce sa se fi intamplat, sa se fi blocat injectoarele ?
    Am pus masina la tester si pe VCDS iar la valorile de la injectoare arata:
    injector 1 (-0.19)
    injectorul 2 (-0.36)
    injectorul 3 (-1.35)
    injectorul 4 (+5.05)
    injectorul 5 (+5.05)
    injectorul 6 (-3.26)
    Nu stiu ce sa cred ca nu ma prea pricep. Astept un raspuns de la cineva care stie. Maine dimineata ma duc cu injectoarele la Buzau la (Autotest Buzau) sa le verific iar.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu mai merge cu injectoarele alea ca risti sa distrugi motorul. Vad ca 3 bucati sunt in lumea lor.
    Care au valoare peste 3.0 sunt bune de aruncat. Nu stiu cat de bine si in ce conditii reconditioneaza cei de la Buzau tipul asta de injectoare. Sfatul meu ar fi sa cauti unele acelasi cod SH, e cam 100€/buc. Asta daca nu iti permiti noi.
     
  13. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Magulicy imi pare rau sa-ti spun dar crede-ma ca stiu ce vorbesc. arunci banii degeaba pe tot felul de teste si tot felul de presupuneri ale unora si altora de la tot felul de ateliere de reparat, service, etc.. dar in fine sunt banii tai si faci ce vrei cu ei. trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca a venit timpul sa schimbi cele 6 injectoare ca vrei ca nu vrei. vorba lui audi66 distrugi si altele nu numai injectoarele.........si vezi ce am patit si eu cu motorul....... eu am 150 - 160.000 km cu injectoare noi si NICIODATA dupa ce le-am schimbat nu mi-a mai scos fum si nici nu s-a mai aprins dpf-ul. de ce oare ? asta este. sunt proaste si ele si motorina si tot. oricum succes si daca o rezolvi altfel esti tare. sa ne spui si noua unde ai ajuns la final. chiar sunt curios cum o rezolvi. numai bine.
     
    cata181 apreciază asta.
  14. Liviu M 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2016
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006

    Salut .
    Am si eu aceas problema. Te rog daca poti sa imi spui si mie mai exact unde se alfa ''supapa de retur care nu mai tine presiune'' si '' regulatorul de presiune de pe rail-ul din stanga '' . Multumesc frumos !
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Liviu M, in stanga este senzorul de presiune si in dreapta este regulatorul de presiune. (vezi atasament, pozitiile 3 si 4)
     
    Liviu M apreciază asta.
  16. Liviu M 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2016
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    mihaicristian multumesc frumos !

    Am desfacut tija de la clapeta comutare (galerie admisie) din partea stanga si am pus-o manual pe deschis, motorul nu mai trepideaza si nu mai scoate fum, functioneaza perfect (daca fac acelas lucru si pe dreapta nu se intampla nimic). Le-am mutat de pe dreapta pe stanga aceeasi problema ambele clapete (motorase) trec pe inchis. Stau deschise numai daca le desfac tijele si le deschid manual. Motorul merge perfect nu mai trepideaza.
    Cine comanda aceste motorase de unde primesc comanda de inchis si deschis ? Sau sa imi dea cineva o ideea care e cauza. REPET pe tester nu imi da nici o eroare.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca faci Basic Settings pe Engine pana ajung la admisii, iti misca corect ambele tije ?
     
    Covrig dorel apreciază asta.
  18. Liviu M 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2016
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Imi cer scuze nu ma pricep asa de bine ce inseamna '' Basic Settings pe Engine '' am observat in felul urmator cand pornesc masina se trec pe inchis cand o opresc se deschis ! daca umblu manual la tije merge o perioada ok pana cand o opresc si o pornesc dinou si persista aceas problema ( sunt in uk nu am foarte mult detalii de la service pt ca la astia daca nu da pe testar habar nu am )
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara-ti un VCDS ca asa pe ghicite ti-am mai zis ca nu ii dai de cap niciodata.
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Comanda se primeste din ECU
     
    Liviu M apreciază asta.

Distribuie pagina asta