1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. Liviu M 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2016
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    audi66 Am tester si nu imi da nici o eroare. Am tot repetat de cateva ori asta. Ori sa te afli in treaba ori nu stiu care e treaba. Intelege omule am fost cu ea la SERVICE (http://www.mbservicesyorkshire.co.uk/ ) si eu sa zicem ca am un tester de 100 £ dar astia ca au testare originale si NU DA absolut nimic mi-au spus: nu stiu ce are masina ta trebuie desfacut majoritatea componentelor de la motor ca ar fi de la compresie ca ar fi nu stiu ce. Eu tot afirm pe aici poate a avut cineva vreo problema asemanatoare sau cel putin voi care suntei in domeniu auto aveti mai multe cunostinte legate de motoare audi 2.7 tdi sa imi dati un sfat sa o iau babeste. Repet simptome : trepideaza la relanti, scoate fum, in mers scoate fum, masina trage porneste la prima cheie. Injectoare verificate pe banc, EGR demontat, curatat, verificat.
    Ultima descoperie: desfac tija de pe partea stanga (clapeta comutare galerie admisie) o pun pe deschis manual merge perfect motorul. Ea de regula imi sta inchisa si nu merge motorul ok si pe partea dreapta oricare ar fi pozita nu se intampla nimic.


    kng_bv ok mersi frumos !
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inseamna ca habar nu aveti de capul vostru, atat tu cat si aia de la service daca le-ai explicat problema clapetelor si nu au facut Basic Settings sau Output Test pe ele sa vada daca functioneaza ok.
    Un log in mers de ce nu ai facut ?
    Ai zis ca ai tester, ce tester ai ? Pe grupul VAG folosesti doar VCDS si atat.

    Ultima oara cand ti-am zis sa faci un log ai raspuns, si citez, "Ok, mersi !" dar vad ca tot postezi, ce astepti ?

    Tu chiar nu intelegi ca problema ta poate avea mai multe cauze si pe forum nu o sa ii dai tu de cap decat prin eliminare ?
     
    kng_bv apreciază asta.
  3. johnyr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3000 quattro 2007
    Salutare. Am intrat si eu de curand in familia Audi. Pana acum am fost cu Skoda si VW. Am achiziționat de curand un a6 3.0 quattro din 2007. Masina are 170.000 de km reali. Am observat ca scoate fum alb, usor tremurat la relanti. Am citit aproape tot topicul dupa ce azi la testare injectoarele aveau fluctuatii de valori intre minus si plus 1.5. Întrebarea mea este aceste injectoare se pot curata cu ultra sunete? Am auzit și de decarbonizare sau curatarea cu hidrogen. Am sanse sa nu schimb injectoarele? Ar fi un efort aproape imposibil cel puțin pana in toamna. Mulțumesc
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se pot curata, dar nu stiu in ce masura iti va rezolva problema.
    Toate aveau deviatiile astea ?
    Te poti risca oricand cu piata SH.

    Daca vrei iti dau un contact din Germania unde le reconditionezi pe toate 6 cu 800€ si garantie 1 an.
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    johnyr, fa o alta scanare si arata-ne timpii de corectie de pe canalele 72/73/74/75/77.
     
  6. johnyr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3000 quattro 2007
    Deviatiile nu erau constante. Apareau la 20 -30 de secunde, nu la toate injectoarele si nu la toate odata si nu tot timpul pana la valoarea aia. Uneori erau aproape de 1.

    Voi vorbi ca cel care mi-a făcut-o sa o repete si sa o salveze/trimita
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ca sa ramana informatia vizibila.

    Cei care doriti sa reconditionati injectoarele la 2.7 si 3.0 TDI apelati la cei din link :

    https://www.diesel-technik-biberach.de/

    Situatia sta cam asa, costul pentru reconditionat este de 800 € + 30 € transportul daca retin bine.
    La acesti 800 € se vor adauga 50 € per injector, adica inca 300 € cu scop de garantie. In total veti plati undeva la 1150 €.
    Dupa ce va ajung cele 6 injectoare reconditionate cu garantie 1 an, aveti in pachet toate informatiile necesare ca sa trimiteti cele 6 injectoare defecte inapoi la ei. In momentul in care injectoarele defecte au ajuns la ei, va vor restitui cei 300 € platiti drept garantie.
     
    Ultima editare: 14 Feb 2017
    johnyr apreciază asta.
  8. johnyr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3000 quattro 2007
    In ceea ce priveste curățarea cu ultrasunete sau hidrogen nu exista nicio informație?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce informatie ? Cum ti-am zis, este deja binecunoscuta problema injectoarelor la 2.7 si 3.0, nu cred ca le mai schimba toata lumea daca se rezolva cu o curatare.

     
  10. johnyr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3000 quattro 2007
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Sunt cam mari, ar trebui cat mai aproape de +/- 0.00
     
  12. johnyr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3000 quattro 2007
    Acum era incalzit bine motorul ca am alergat-o bine si a fost mai cald afara. Data trecuta nu era foarte calda ca am mai stat cateva minute bune cu ea pe loc la relanti. Cine a facut testul a zis ca daca le schimb pe 3 si 6 o sa fie bine. O sa caut 2 la dezmembrări. Celelalte 4 aveau valori mici si mi s-a zis ca sunt si influențate negativ de cele 2 defecte ca altfel ar avea valori mai mici. Imi puteti recomanda de unde sa cumpar 2 sh si cam ce pret ar avea?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tot ce iei SH sunt la ghici. Asa ca nu prea conteaza de unde le cumperi atata timp cat le accepta inapoi dupa ce le pui pe masina si nu iti convin.
     
  14. johnyr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3000 quattro 2007
    Pai de aia am întrebat poate stie cineva un loc unde se si monteaza si pune testerul pe ele sa vad valorile
     
  15. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Valorile pe tester pentru injectoare sunt oarecum relative. Le dai jos pe toate, le verifici pe banc de CR si acolo ti se va spune exact care e ok si care nu. De cele mai multe ori apar surprize.
     
  16. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Exista si la noi cativa care reconditioneaza injectoarele cu piese originale - schimba toate piesele ce suporta uzura - element hidraulic , duze , supapa retur , etc .
    Pretul este intre 350 si 500 Ron pe injector - variante testate de mine sau de cunostinte - Otopeni ( Strada Sofia parca ) si Dragos ( a lucrat la Express Diesel )
    P.S. Nu va bazati pe valorile citite pe Vag-Com : mie mi s-a blocat un injector pe dechis cu toate ca valorile citite in VagCom erau in parametri - faceti o testare - in Otopeni costa 25 lei pe injector .
     
  17. Xayron88

    Xayron88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 tdi bpp
    Pareri ?

    IMAG0548.jpg IMAG0551.jpg IMAG0550.jpg
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Totul ok.
     
    Covrig dorel apreciază asta.
  19. Xayron88

    Xayron88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 tdi bpp
    Audi66 Danke, am aflat intre timp, colegi din germania care mi-au facut si recomandari numai bine.
     
    Ultima editare: 26 Iul 2017
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul dedicat resoftarii la motorul tau si nu mai intreba ceva ce s-a mai scris pe forum. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta