Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. johnyr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3000 quattro 2007
    Si pe dragos cum il contactam?
     
  2. Xayron88

    Xayron88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 tdi bpp
    Pareri ?

    IMAG0548.jpg IMAG0551.jpg IMAG0550.jpg
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Totul ok.
     
  4. Xayron88

    Xayron88 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 tdi bpp
    Audi66 Danke, am aflat intre timp, colegi din germania care mi-au facut si recomandari numai bine.
     
    Ultima editare: 26 Iul 2017
  5. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul dedicat resoftarii la motorul tau si nu mai intreba ceva ce s-a mai scris pe forum. Multumesc.
     
  6. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Mare grija tuturor celor cu probleme la injectoare la 3.0 tdi. Si eu aveam probleme cu pornirea la cald datorita injectoarelor pana cand intr o zi, la pornire, a sarit distributia doi dinti de la punct. Asta a insemnat sa desfac ambele chiulase, sa schimb 6 supape indoite si apoi sa imi refac toate injectoarele. Le am reparat la Cristi, in Otopeni, caruia ii multumesc mult. M a costat 100 euro reconditionarea unui injector, garantie 1 an. A disparut problema pornirii greoaie la cald, masina trage mult mai bine, iar consumul a scazut cam cu 15%. Precizez ca e vorba de un Touareg, detin masina de 6 ani si diferentele s au vazut imediat. Nu mai amanati ca si mine reconditionarea/schimbarea injectoarelor, altfel costurile vor deveni mult mai mari, ca in cazul meu!!
     
  7. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Cum se manifesta problmea cu pornirea la cald la tine? Se rotea odata si dupa ce se oprea se rotea din nou pana pornea? Sau se rotea mult fara se opreasca pana pornea?
     
  8. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Se roatea odata apoi se oprea. Dupa ce dadeam cheie din nou se invartea fara probleme si pornea la sfert. La rece a pornit intotdeauna perfect
     
  9. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Aceeasi simptoma o am si eu. Ai dus injectoarele la veirficat dupa?
     
  10. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Am dus injectoarele la verificat si aveau duzele foarte uzate, picurau motorina dupa oprirea motorului. Verificarea costa 25 lei/ injector pe stand.
     

Distribuie pagina asta