1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Mare grija tuturor celor cu probleme la injectoare la 3.0 tdi. Si eu aveam probleme cu pornirea la cald datorita injectoarelor pana cand intr o zi, la pornire, a sarit distributia doi dinti de la punct. Asta a insemnat sa desfac ambele chiulase, sa schimb 6 supape indoite si apoi sa imi refac toate injectoarele. Le am reparat la Cristi, in Otopeni, caruia ii multumesc mult. M a costat 100 euro reconditionarea unui injector, garantie 1 an. A disparut problema pornirii greoaie la cald, masina trage mult mai bine, iar consumul a scazut cam cu 15%. Precizez ca e vorba de un Touareg, detin masina de 6 ani si diferentele s au vazut imediat. Nu mai amanati ca si mine reconditionarea/schimbarea injectoarelor, altfel costurile vor deveni mult mai mari, ca in cazul meu!!
     
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Cum se manifesta problmea cu pornirea la cald la tine? Se rotea odata si dupa ce se oprea se rotea din nou pana pornea? Sau se rotea mult fara se opreasca pana pornea?
     
  3. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Se roatea odata apoi se oprea. Dupa ce dadeam cheie din nou se invartea fara probleme si pornea la sfert. La rece a pornit intotdeauna perfect
     
  4. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Aceeasi simptoma o am si eu. Ai dus injectoarele la veirficat dupa?
     
  5. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Am dus injectoarele la verificat si aveau duzele foarte uzate, picurau motorina dupa oprirea motorului. Verificarea costa 25 lei/ injector pe stand.
     
  6. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salutare tuturor. Am pus astazi injectoarele pe banc si is toate duse. Pana cumpar altele am zis sa le montez pe astea vechi la loc. Montat totul corespunzator si nu porneste. Am schimbat saibele de foc ca sa fiu sigur ca is ok.
    Pompa baga motorina si presiune dar cand dau la automat iese fum gri de undeva de sub chiuloasa din ambele parti si sta uneori pornita 2-3 secunde dupa care se opreste de la sine. Am uns cu ulei de motor oringurile de pe injectoare inainte de montaj.
    Inainte de a le demonta masina pornea normal, aveam probleme la relanti cu fum alb si trepidatii.
    De unde sa iasa fumul ala gri de sub chiuloasa? Ce idei aveti? Va multumesc in avans!
     
  7. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Daca injectoarele sunt asa de duse ele nu mai pulverizeaza si nu mai are loc atomizarea motorinei in camera de combustie, prin urmare nu se aprinde sau o face insuficient.
    Fumul banuiesc ca iti iese pe la galeriile de evacuare, posibil sa fie suruburile slabite si nu mai etanseaza garniturile bine.
     
  8. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Injectoarele is duse la relanti. Scuipa mai multa motorina decat ii spune ecu. In rest is bune. Despre ce galerii de evacuare vorbesti? Nu am umblat la evacuare. Te referi la placutele ce izoleaza capatul injectorului? Si suruburile aferente? Sa schimb suruburile oare?
     
  9. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    remus31, te sfatuiesc sa demontezi din nou injectoarele si sa inlocuiesti saibele de foc dupa o curatare temeinica a locului.. Gaurile din chiuloasa prin care iese fumul sunt orificii de ventilatie in cazul in care scapa gaze pe langa injectoare.
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Dupa ce le-ai montat inapoi, le-ai pus exact asa cum au fost inainte, adica nu ai pus unul de la cilindrul 1 la 3 si etc....
     
  11. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Gata am rezolvat baietii, am gresit la montarea ghearei de prindere a injectorului. O puneam invers si nu stiam de ce se misca injectorul cand dau la automat. Scapa compresie pe langa injector. Acum totul ok ca inainte adica ca branza ca is duse toate la ralanti :)) no money 1500 euro toate 6 reconditionate bosch.
    Am observat si eu gaurile alea mihai, ma gandeam eu ca is pentru asta!
     
  12. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Important e ca fiecare injector sa se intoarca in cilindrul in care a fost deoarece in soft exista niste corectii ptr fiecare injector.
    6 injectoare bune in stare de functionare costa cam 500 euro..in nici un caz 1500
     
  13. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Reconditionate bosch in romania mai ieftin de 11 milioane bucata nu gasesti nicaieri. Bosch inca nu a scos piese pe piata pentru reconditionat. Ca le reconditionezi la altii cu piese de schimb chinezesti asta nu stiu. Si sa le cumperi sh nu recomand la nimeni!
     
  14. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ale mele SH functioneaza toate in parametri, cost ridicol platit ptr 6 bucati. Fiti mai putin paranoici. Cu 1500 cumpar motorul intreg cu tot cu injectoare ;)
    Exista firme de reconditionare in germania care iti trimit injectoarele functionale 100-120/bucata si le dai pe ale tale la schimb.
     
  15. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Ai un link pentru pretul respectiv macmac? Eu pe ebay am gasit la 160 euro bucata.
    Cam asa arata rezultatul la injectoarele mele.

    image.jpg image.jpg

    Daca va uitati bine, primul injector este in parametri iar celelalte 5 sunt defecte doar la ralanti.
     
  16. cardey 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2017
    Locație:
    Rheinland-Pfalz
    Masina:
    audi a 6 avant quatro,2.7 tdi,2006
    salut,am si eu o problema cu un audi a6 2.7 tdi,imi scoate fum alb atat la relanti cat si in sarcina,asta se intampla dupa ce se incalzeste motorul.problema este de la injectoare.unul din ele e defect,asa ca am comandat unul reconditionat de pe internet.l-am montat si sm aceeasi problema.....mult fum alb.le-am schimbat intre ele si nici un rezultat.problema este ca nu imi da deloc motorina pe retur.ma pute-ti ajuta cu un sfat?va salut
     
  17. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Problemele de injectie dau in general fum negru, combustibil ars incomplet. Fumul alb are alte cauze, cel mai adesea ulei. Poate fi si abur, nu neaparat fum.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Te contrazic, atunci cand un injector pierde motorina , da cu fum ALB la relant cu motorul CALD. Asa mi s-a intamplat mie, si la multi altii de aici de pe forum.
     
  19. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salut,
    Cum e cu codurile astea la injectoare ? La mine e cu 277S la sfarsit, altele au acelasisi cod dar cu Q sau AH...BD, tot pe BMK 3.0. In caz ca trebuie schimbat trebuie pus exact acelasi cod ? Adica si litera de la sfarsit ?

    IMG_20171020_170156.jpg
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dupa S s-a schimbat in Q, AA, AB, AH, BD si ultima revizie este 059 130 855 AX.
     

Distribuie pagina asta