1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Sa inteleg ca ale mele sunt cele mai vechi si cele mai rele :))) care ar fi cele mai bune din acestea? Sa nu aiba probleme
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
     
  3. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Deci nu ar trebui sa fie probleme daca schimb unu sau doua injectoare, cu BD sau astea cu AX, si celelalte cu S?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In principiu nu ar trebui sa fie, in practica nu stiu, personal nu am efectuat aceste schimburi/inlocuiri.
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    RaulErvin, nu este nicio problema in a "mixa" injectoarele mentionate (OE) dar si Bosch-urile (OEM), atata timp cat se scriu codurile IMA ale celor noi, in ECU.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  6. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Am inteles.Cum se face scrierea codurilor? Multumesc mult!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  8. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Pana la urma pornirea aia intrerupta numai cand e cald motorul, ca si cand iti taie curentul, e de la injectoare sau electromotor? Si la mine face uneori figura aia la cald.
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    De la ele
     
    RaulErvin apreciază asta.
  10. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Buna! Ieri mi-am scos masina de la service, pus injectoare pe banc, 3 defecte, cica reparate. Dupa ce se incalzeste motorul, cand sta in relanti, are un trepidat, parca ar da sa "moara" motorul, turometrul oscileaza. Azi l-am sunat pe cel care mi-a reparat injectoarele si i-am spus problema. A zis sa imi iau gandul de la injectoare ca el garanteaza ca nu injectoarele sunt problema. Masina merge bine, trage bine, nu scoate fum. A6 3.0 tdi bmk. Ceva pareri aveti? Va multumesc!
     
  11. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Se poate sa fie senzorul de pe rampa sau supapa retur ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi sa nu sufle pe la supapa de pe filtrul de combustibil.
     
  13. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Nu face chiar tot timpul la relanti, dar face destul de des si e enervant rau. La pornire cand e cald motorul, face tot timpul si ma "scutura" destul de tare. Ok, ms mult! O sa verific supapa de la filtru.
     
  14. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Zicea un coleg aici pe topic ca dupa ce si-a pus injectoare noi, aceleasi simptome a avut si el, de la supapa de retur. Dar intrebarea mea e, de ce a trebuit schimbata supapa de retur si de ce avea simptomele alea cu injectoarele noi?
     
  15. Alex_Iaşi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2005, 2.7
    Imi spune si mie cineva ce cod au injectoarele de la 2.7 BPP?
    Am un prieten care mi poate comanda din afara la 40% din pret, produs nou dar nu stiu daca e acelasi cod ca la 3.0
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Alex_Iaşi, nu se mai gasesc decat injectoare cu ultimele doua coduri (OE sau echivalente Bosch), care sunt variantele imbunatatite ale celor dintai.
     
  18. Alex_Iaşi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2005, 2.7
    Multumesc, am transmis mai departe codurile si astept un raspuns. Am comandat 6 cu AJ la urma, 100 euro bucata,noi. O sa revin cu poze si cu feedback dupa ce le montez pe masina.
     
  19. RazvanDK 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2017
    Locație:
    Suceavs
    Masina:
    Audi Q7, 2011
    Curios ca am cautat pe acest forum si doar 1 persoana zice ca a sărit injectprul la 3.0 tdi
    Am avut 2 audi q7 2011 si la amândouă a sărit injectorul, mai exact la mine sa foarfecat surubul care tine injecorul.

    La unul din ele sa intamplat chiar aseara ;)

    Oare sa fiu doar eu ghinionist si acel user ?
     
  20. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Piulite stranse prea tare.
    Schimba suruburile si piulitele. Le strangi la 10nm si nu ai pb.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta