1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salut! Ce rol are supapa de retur ? Mi-am reparat injectoarele si dupa reparatie, la cald cand sta la relanti trepideaza urat motorul, da sa moara. Ziceau doi colegi aici pe topic ca dupa ce si-au pus injectoare noi si ei au avut problema asta si zicea ca a trebuit schimbata supapa de retur.
     
  2. RazvanDK 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2017
    Locație:
    Suceavs
    Masina:
    Audi Q7, 2011
    MacMac

    Curios este ca la nici unul din cele mentionate nu s-au facut lucrări în acea zonă. Ambele masini au intre 170-190.000 km.
     
  3. LiviuMoise 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2001, 96 KW, 130 CP
    Sfatul meu ar fi ca injectoarele trebuiesc calibrate electronic.Aici se folosesc scule speciale pentru a masura timpul de raspuns al bobinei, care este cel mai important si bineinteles cantitatea injectata, unde o poti vedea doar pe stand de proba Bosch. Majoritatea motoarelor dau fum in ralanti, sau intrerupe.Cele care pornesc greu la automat , intr-adevar au probleme cu supapele de retur. O supapa inlocuita, nu inseamna ca injectorul este reparat, el trebuie masurat si testat, inainte de a se monta pe motor.
    Sfatul meu ar fi sa nu testati injectoarele pe masina, injectoarele pot ramane deschise pe cantitate pulverizata si exista riscul sa topeasca pistonul in camera de ardere.
    Eu studiez acest model de injectoare de ani buni si va sfatuiesc sa apelati la cei care detin aparatele necesare pentru testare profesionala.
     
  4. Dabuleni 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2015
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Q7, BUG, 2007
    Salutare, poate sa-mi spuna cineva ordinea cilindrilor/injectoarelor la motoarele 3.0tdic?
    Ma refer la ordinea ce apare la tester. Vreau sa verific doua injectoare dar nu stiu care este cilindrul 2 si 3.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ai inteles ceva din ce ai zis in a 2-a jumatate a postului ?
     
  6. Dabuleni 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2015
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Q7, BUG, 2007
    Multam!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  8. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Am si eu o problema cu un audi a6 c6 3.0 din 2010
    A bubuit turbina la 326.000 km
    Apoi am schimbat turbina(a curatat uleiu din intercooler , ulei nou filtru ulei filtru aer) si iar a bubuit dupa maxim 1000 km.( precizez ca e turbo reconditionat cu puese noi)

    Am mai pus si a 2 a turbina.
    Mi a facut teste pe injectoare din mers. Adica in treapta 4 pe manual din subturat accelerat usor si apoi din ce in ce mai tare injectoru 6 ajunge cateodata la valore de +3,16(20...)si ramane blocat acolo si daca franez scade inapoi in juru lui 0.
    Acel mecanic mi a zis ca turbo poate bubui din cauza acelui injector, vreau sa stiu daca este adevarat.?
    Precizez ca masina nu scoate fum nu trepideaza nici la cald nici la rece nici la relanti nici turatii mari. Merge impecabil trage super bine.
    Porneste bine si la cald si la rece.

    Trebuie sa schimb acel injector ptr a nu bubui turbina?

    Ce ma sfatuiti?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Turbina nu bubuie.
    2. Nu are legatura injectorul cu turbina.
    3. Turbo reconditionat cu piese noi calitate Sheng Zhen ?
    4. Du-te la un service capabil sa iti reconditioneze turbina cu piese de calitate.
    5. Sa te lamuresti cu injectoarele, demonteaza-le si du-le la verificat pe banc, nu cu VCDS.
     
  10. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Turbina reconditionata cu piese garrett.
    Totusi ce sa mai lamuresc in legatura cu injectoarele daca masina nu trepideaza, nu scoate fum, porneste bine cald/rece daca zici sa nu ma iau dupa vcds ?
    Se merita sa le desfaca ca apoi sa nu mearga bine ? Sa ma risc ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are de ce sa nu mearga bine dupa ce da injectoarele jos sa le verifice.
    O sa iti mearga la fel.
     
  12. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Cred ca am o problema. Am bagat si motorina de la un Rompetrol nou care e deschis de 2 saptamani. Nu am nici o eroare, dar am un tremur in masina, fara fum la 90 grade apa. Ieri parca statea si mai turata. Atasat poze cu valori. Relantiul nu variaza sta la 756rpm. O parere avizata vreau. Multumesc. Oare sa incerc cu LM diesel purge bagat direct cu tur si retur?
     
    Ultima editare: 30 Mar 2018
  13. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa o tura prin oras si apa la 90 grade de ceva timp un nou set de valori. Vibratiile au disparut. Sa fie motorina foarte proasta? Cantitatea totala injectata e de 9mg/str. Nu e mult?
     
  14. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Azi ma apuc de treaba. Rog pe cineva cu elsa sa imi dea si mie o procedura completa de demontare si remontate injectoare a8 3.0 tdi ASB 2005
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Salut.
    Vezi atasament.
     
  16. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa remontarea injectoarelor, rampa trebuie amorsata cumva sau pur si simplu dai la automat pana porneste? Am vazut un rus pe youtube ca desface cureaua de la pompa si roteste cu o bormasina de ea pana iese motorina pe la piulita, pe care o desface in prealabil. E ok asa sau dai la cheie pana porneste?
     
  17. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    La 1.6 si 2.0 tdi se amorseaza din vcds dand comanda pompei electrice din rezervor. Presupun ca si la V6 este la fel.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti porneste aproape instant, ca la schimbul filtrului de motorina, deci nu trebuie nici o amorsare.
    Pe A6/A8 nu ai probleme la pompa de inalta, deci las-o sa dea singura la automat 2-3 secunde si gata.
     
  19. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa o saptamana absolut nebuna si umblat pe la 10 service-uri, am intalnit un domn cumsecade care parea ca stie ce vorbeste si am procedat ca el.
    Am scos toata motorina pe care o aveam in rezervor(eram deja convins ca e extrem de proasta), am pus full motorina extra de la omv, am “omorat-o” un pic si dupa diesel purge de la LM.
    In filtrul de pe retur nu s-a strans mare mizerie, dar cantitatea injectata totala e de 5 mg/str fata de 9mg/str si consumul la relanti in loc de 1.35l/h e de 0.93 l/h, iar valorile pe capul injectorului nu sar de +0.7mg/str cel mai mare.
    Am cumparate si saibele la foc si o ring, o sa imi fac timp sa le schimb si pe alea plus curatarea lor cand le scot.
    Tot ca un sfat pe care l-am primit e sa schimb complet ulei si filtre dupa ce am facut diesel purge.
    P.S.: am uitat sa conectez tur si retur la filtru, am dat la cheie am stropit grav partea din spate motor cu motorina pentru 3 secunde, dar pompa din rezervor baga foarte tare, sunt chiar uimit. Cu ce sa il curat?
     
    Ultima editare: 4 Apr 2018
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce anume ?
     

Distribuie pagina asta