1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Partea din spate a motorului pe care a curs motorina? Sau il las asa?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Spala-l cu spray de frane.
     
  3. Uny 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005
    Sal.. Mai tremura? ca si mie imi tremura..
     
  4. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI 313CP, CGQB, 2014
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    VCDS nu e cel mai relevant, daca ai probleme cu masina/injectoarele acestea se testeaza pe banc. Valorile injectoarelor trebuie sa se incadreze intre 2.99 si -2.99 cu cat mai aproape de 0 cu atat mai bine.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 2.7 si 3.0 TDI este ideal sa nu depaseasca valoarea 1.00. Odata depasita, vor aparea si problemele.
     
  7. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI 313CP, CGQB, 2014
    In cazul asta ori VCDS nu-mi arata bine ori masina porneste naspa din alte motive. E pornirea tipica ce am vazut-o pe aici la baietii care au probleme cu injectoarele. Invarte o data sau de 2 ori, se blocheaza ca si cum nu ar mai avea curent si dupa porneste.Cand se blocheaza se aude si un fel de pocnitura mica.
     
  8. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Am facut si eu poza cu valorile de la injectie pentru motor cod CASA 3.0 tdi 176 kw. O parere as vrea si eu. Si jos in dreapta in poza se vede temperatura de la antigel 97 grade, este normal ? Multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok valorile injectoarelor. Pe motor cod CASA ai termostat care deschide la 95 °C, deci este normal.
     
  10. iulian1227

    iulian1227 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 b7 3.0 2005
    Care este diferenta intre injectoare pe aceste motoare 3.0 TDI cod ASB 233 cp și BKN 204 cp
     
  11. Gabi_bidi

    Gabi_bidi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi a5, 3.0 TDI, 2008
    Salut,
    Am schimbat si eu oringurile la injectoare si a inceput sa imi tremure la relanti doar cand am clima pornita, cand e oprita nu mai tremura deloc. Stie cineva daca e normal sa tremure imediat dupa schimbarea oringurilor ? Sau trebuie sa ii fac ceva ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie sa tremure. Tu le-ai schimbat ? Ai atins cumva varful injectoarelor ?
     
  13. Gabi_bidi

    Gabi_bidi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi a5, 3.0 TDI, 2008
    Le-am schimbat la un service si din pacate nu am stat langa mecanic sa vad ce a facut acolo. Valorile injectoarelor sunt apropiate de 0 la 3 injectoare si la celelalte 3 undeva aproape de 0.6. Pot sa folosesc vreun tratament pentru ele ? Poate isi mai revin
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti incerca sa faci o curatare cu LM Diesel Purge, daca tremura la fel inseamna ca ti-au trantit injectoarele pe unde au apucat.
    Vezi sa fie mufele bagate bine in ele.
     
    Gabi_bidi apreciază asta.
  15. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Am citit topicul si am ajuns la concluzia sa schimb si eu o ringurile injectoarelor saibele de cupru capacele , piulitele si plăcile injectoarelor.
    Am fost sa comanda la Audi si domnul de acolo mi-a recomandat sa schimb si o-ringurile mici din capătul de sus al injectorului- WHT 007 480 A. Toate 6 costă 29.10 euro. Nu este vorba de bani , intreb doar dacă este necesar sa le schimb pentru ca am inteles de aici ca nimeni nu le-a schimbat.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu personal nu le-am schimbat, in afara de unul care era "consumat" din cauza mea.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se inlocuiesc doar daca iti curge motorina pe langa ele sau daca le ciupesti tu cand scoti conductele de pe injectoare.
     
  18. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Saptamana viitoare voi cumpara piesele si apoi in functie de timp le voi schimba , sper pana la sfarsitul saptamanii. Inițial o-ringurile mici nu le voi cumpara ,dacă trebuie le pot lua imediat.
    Cand am schimbat uleiul la motor am descoperit si eu putina ,,smoală,, pe galerie si asa am facut legatura cu ultima eroare din bord ca atunci s-a auzit tacanitul acela mai profund. Acum nu se aude tare dar se aude. Citind aici am facut legăturile, putina ,,smoala,, , zona injectoarelor umedă uleioasa, mai profund in partea dreapta ,pe stanga curat, si tacanitul eu cred ca se aude numai in dreapta.
    Voi reveni cu poze si constatări.
    P.s. masina merge in parametri normali, nu simt nici o scădere de putere sau asa ceva- pana fac schimbul necesar pot folosi masina normal (merg pe autostrada si ma cam dau la ea) sau sa o menajez?
    Multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu de ce dar majoritatea au avut probleme pe partea dreapta, inclusiv eu.

    O sa dispara tacanitul intr-o oarecare masura dupa ce inlocuiesti O-ring-urile.

    V6-le asta cam tacane la ralanti, e ceva normal.
     
  20. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Oricum se aude bine chiar daca tacane putin, nu ma deranjează nici acum cand se aude un pic mai pronuntat , ideea este ca acum stiu ca acolo este o problema si pana nu o rezolv nu am astampar ! Crezi ca pot agrava mai mult situația dacă merg cu ea mai tare, sunt nevoit sa mai merg pana schimb piesele cred si săptămână viitoare
     
    Ultima editare: 17 Noi 2018

Distribuie pagina asta