Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu are de ce sa nu mearga bine dupa ce da injectoarele jos sa le verifice.
    O sa iti mearga la fel.
     
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Cred ca am o problema. Am bagat si motorina de la un Rompetrol nou care e deschis de 2 saptamani. Nu am nici o eroare, dar am un tremur in masina, fara fum la 90 grade apa. Ieri parca statea si mai turata. Atasat poze cu valori. Relantiul nu variaza sta la 756rpm. O parere avizata vreau. Multumesc. Oare sa incerc cu LM diesel purge bagat direct cu tur si retur?
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 30 Mar 2018
  3. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa o tura prin oras si apa la 90 grade de ceva timp un nou set de valori. Vibratiile au disparut. Sa fie motorina foarte proasta? Cantitatea totala injectata e de 9mg/str. Nu e mult?
     

    Fișiere atașate:

  4. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Azi ma apuc de treaba. Rog pe cineva cu elsa sa imi dea si mie o procedura completa de demontare si remontate injectoare a8 3.0 tdi ASB 2005
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Salut.
    Vezi atasament.
     

    Fișiere atașate:

  6. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa remontarea injectoarelor, rampa trebuie amorsata cumva sau pur si simplu dai la automat pana porneste? Am vazut un rus pe youtube ca desface cureaua de la pompa si roteste cu o bormasina de ea pana iese motorina pe la piulita, pe care o desface in prealabil. E ok asa sau dai la cheie pana porneste?
     
  7. audibv 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    La 1.6 si 2.0 tdi se amorseaza din vcds dand comanda pompei electrice din rezervor. Presupun ca si la V6 este la fel.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Iti porneste aproape instant, ca la schimbul filtrului de motorina, deci nu trebuie nici o amorsare.
    Pe A6/A8 nu ai probleme la pompa de inalta, deci las-o sa dea singura la automat 2-3 secunde si gata.
     
  9. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa o saptamana absolut nebuna si umblat pe la 10 service-uri, am intalnit un domn cumsecade care parea ca stie ce vorbeste si am procedat ca el.
    Am scos toata motorina pe care o aveam in rezervor(eram deja convins ca e extrem de proasta), am pus full motorina extra de la omv, am “omorat-o” un pic si dupa diesel purge de la LM.
    In filtrul de pe retur nu s-a strans mare mizerie, dar cantitatea injectata totala e de 5 mg/str fata de 9mg/str si consumul la relanti in loc de 1.35l/h e de 0.93 l/h, iar valorile pe capul injectorului nu sar de +0.7mg/str cel mai mare.
    Am cumparate si saibele la foc si o ring, o sa imi fac timp sa le schimb si pe alea plus curatarea lor cand le scot.
    Tot ca un sfat pe care l-am primit e sa schimb complet ulei si filtre dupa ce am facut diesel purge.
    P.S.: am uitat sa conectez tur si retur la filtru, am dat la cheie am stropit grav partea din spate motor cu motorina pentru 3 secunde, dar pompa din rezervor baga foarte tare, sunt chiar uimit. Cu ce sa il curat?
     
    Ultima editare: 4 Apr 2018
  10. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce anume ?
     
  11. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Partea din spate a motorului pe care a curs motorina? Sau il las asa?
     
  12. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Spala-l cu spray de frane.
     
  13. Uny 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005
    Sal.. Mai tremura? ca si mie imi tremura..
     
  14. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 4F , 2.7TDI 180CP, BPP, 2006
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    VCDS nu e cel mai relevant, daca ai probleme cu masina/injectoarele acestea se testeaza pe banc. Valorile injectoarelor trebuie sa se incadreze intre 2.99 si -2.99 cu cat mai aproape de 0 cu atat mai bine.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    La 2.7 si 3.0 TDI este ideal sa nu depaseasca valoarea 1.00. Odata depasita, vor aparea si problemele.
     
  17. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 4F , 2.7TDI 180CP, BPP, 2006
    In cazul asta ori VCDS nu-mi arata bine ori masina porneste naspa din alte motive. E pornirea tipica ce am vazut-o pe aici la baietii care au probleme cu injectoarele. Invarte o data sau de 2 ori, se blocheaza ca si cum nu ar mai avea curent si dupa porneste.Cand se blocheaza se aude si un fel de pocnitura mica.
     
  18. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Am facut si eu poza cu valorile de la injectie pentru motor cod CASA 3.0 tdi 176 kw. O parere as vrea si eu. Si jos in dreapta in poza se vede temperatura de la antigel 97 grade, este normal ? Multumesc
     

    Fișiere atașate:

  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Sunt ok valorile injectoarelor. Pe motor cod CASA ai termostat care deschide la 95 °C, deci este normal.
     
  20. iulian1227

    iulian1227 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 b7 3.0 2005
    Care este diferenta intre injectoare pe aceste motoare 3.0 TDI cod ASB 233 cp și BKN 204 cp
     

Distribuie pagina asta