1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. Gabi_bidi

    Gabi_bidi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a5, 3.0 TDI, 2008
    Salut, am schimbat si eu oringurile la injectoare si a inceput sa imi tremure la relanti doar cand am clima pornita, cand e oprita nu mai tremura deloc. Stie cineva daca e normal sa tremure imediat dupa schimbarea oringurilor? Sau trebuie sa ii fac ceva?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu trebuie sa tremure. Tu le-ai schimbat ? Ai atins cumva varful injectoarelor ?
     
  3. Gabi_bidi

    Gabi_bidi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a5, 3.0 TDI, 2008
    Le-am schimbat la un service si din pacate nu am stat langa mecanic sa vad ce a facut acolo. Valorile injectoarelor sunt apropiate de 0 la 3 injectoare si la celelalte 3 undeva aproape de 0.6. Pot sa folosesc vreun tratament pentru ele ? Poate isi mai revin
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Poti incerca sa faci o curatare cu LM Diesel Purge, daca tremura la fel inseamna ca ti-au trantit injectoarele pe unde au apucat.
    Vezi sa fie mufele bagate bine in ele.
     
    Gabi_bidi apreciază asta.
  5. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Am citit topicul si am ajuns la concluzia sa schimb si eu o ringurile injectoarelor saibele de cupru capacele , piulitele si plăcile injectoarelor.
    Am fost sa comanda la Audi si domnul de acolo mi-a recomandat sa schimb si o-ringurile mici din capătul de sus al injectorului- WHT 007 480 A. Toate 6 costă 29.10 euro. Nu este vorba de bani , intreb doar dacă este necesar sa le schimb pentru ca am inteles de aici ca nimeni nu le-a schimbat.
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    italia vicenza CHISINAU
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Eu personal nu le-am schimbat, in afara de unul care era "consumat" din cauza mea.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Se inlocuiesc doar daca iti curge motorina pe langa ele sau daca le ciupesti tu cand scoti conductele de pe injectoare.
     
  8. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Saptamana viitoare voi cumpara piesele si apoi in functie de timp le voi schimba , sper pana la sfarsitul saptamanii. Inițial o-ringurile mici nu le voi cumpara ,dacă trebuie le pot lua imediat.
    Cand am schimbat uleiul la motor am descoperit si eu putina ,,smoală,, pe galerie si asa am facut legatura cu ultima eroare din bord ca atunci s-a auzit tacanitul acela mai profund. Acum nu se aude tare dar se aude. Citind aici am facut legăturile, putina ,,smoala,, , zona injectoarelor umedă uleioasa, mai profund in partea dreapta ,pe stanga curat, si tacanitul eu cred ca se aude numai in dreapta.
    Voi reveni cu poze si constatări.
    P.s. masina merge in parametri normali, nu simt nici o scădere de putere sau asa ceva- pana fac schimbul necesar pot folosi masina normal (merg pe autostrada si ma cam dau la ea) sau sa o menajez?
    Multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu stiu de ce dar majoritatea au avut probleme pe partea dreapta, inclusiv eu.

    O sa dispara tacanitul intr-o oarecare masura dupa ce inlocuiesti O-ring-urile.

    V6-le asta cam tacane la ralanti, e ceva normal.
     
  10. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Oricum se aude bine chiar daca tacane putin, nu ma deranjează nici acum cand se aude un pic mai pronuntat , ideea este ca acum stiu ca acolo este o problema si pana nu o rezolv nu am astampar ! Crezi ca pot agrava mai mult situația dacă merg cu ea mai tare, sunt nevoit sa mai merg pana schimb piesele cred si săptămână viitoare
     
    Ultima editare: 17 Noi 2018
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Da, o sa umpli de smoala acolo. :) Dupa ce inlocuiesti ce e de inlocuit, datorita caldurii se curata singura.

    Si eu am mers vreo 1 sapt asa deoarece am vrut neaparat piese OE si a durat putin pana au ajuns toate.
     
  12. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Acum este curat peste tot. Am spalat cu bremsreiniger si suflat cu aer.
    Sigur ca voi pune piese OE . Piesele sunt pe stoc numai capacele vin de pe o zi pe alta. Problema mea este timpul. Sper totusi ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare sa rezolv.
     
  13. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    Giurgeni
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Audi66 pentru 3.0 CDUC ai cumva niste coduri de piese?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    O sa las si codurile pentru facelift.
     
    Dumitru Ionut Madalin apreciază asta.
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    italia vicenza CHISINAU
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Si la mine pe partea dreapta (filtrul de aer) tacaneste mai tare, dar nu ma stresez.
     
  16. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut,
    Am reusit sa termin doar partea dreapta din cauza timpului (m-am apucat tarziu si acum am terminat) desidoar pe dreapta aveam probleme (cel putin asa cred). Urmează si partea stanga dar acum nu mai am stres.
    La injectoarele 1-2-3 am schimbat saibele de cupru, o-ringurile, capacele cu suruburile, plăcile cu piulitele si daca tot am desfăcut am schimbat si garnitura la capacul de la culbutori.
    Injectoarele 1 și 2 , după puțin joc stanga dreapta au iesit cu mana, la injectorul 3 am folosit presa (nu stiu cum se numeste) aceea speciala de scos injectoare. Era aproape plin de mizerie si saiba era cam impuscata sa zic asa.
    Am curățat temeinic camerele injectoarelor, injectoarele, mai ales cel cu probleme. Voi pune câteva poze desi cred ca nu mai sunt relevante pentru ca s-au tot postat si practic toate sunt cam la fel.
    Impresii după pornire: Am pus contactul de două ori si dupa 3-4 secunde a pornit imediat. Ce liniste. V6-le meu toarce. Super mulțumit.
    Multumesc Club Audi pentru informatiile mai mult decât folositoare.

    Injectorul 1
    20181123_193043.jpg

    Injectorul 2
    20181123_193045.jpg

    Injectorul 3
    20181123_193055.jpg

    Saibele 3-2-1
    20181123_200448.jpg

    Camera1
    20181123_193139.jpg

    Camera 2
    20181123_193134.jpg

    Camera 3
    20181123_193130.jpg
     
  17. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    După mai bine de o mie de km din care 450 făcuți ieri la un drum, astăzi am controlat din curiozitate ,,smoala,, de pe galerie si am constatat puțin surprins ca este tot acolo. Ce este drept nu am curățat atunci când am inlocuit saibele de foc si o ringurile, dar ma asteptam ca dupa un drum lung , cu viteze relativ ridicate , ca ,,smoală,, sa se ardă...
    Intreb acum, este posibil sa fi gresit ceva la montaj? Sa fi ramas de prima data acea mizerie acolo sau sa fie eleminata in continuare si practic sa nu fi remediat defectiunea?Negreala aceea trebuie curățată manual( credeam ca in timp se arde pe galerie datorită temperaturii)?
    Sa mai scot odata Injectorul ( nr 3) care era cu probleme si sa schimb din nou saiba si o ringul?
    Precizez ca nu se mai aude fasaitul(tacanitul) care se auzea inainte de schimbarea celor de mai sus.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2018 la 18:16
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Se curata singura in timp. Daca ai chef, curat-o tu.
     
  19. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Eu o curat nu este problema. Ideea este ca parca mi se pare mai mult decât atunci când am umblat la ea...
    Urmează să o ridic pe elevator, scutul jos si.. curatenie.
    Dar dacă vine in continuare , sa fi gresit ceva la montaj? Cumva saiba trebuia calita la foc inainte?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu trebuia calita. Nu ai ce sa gresesti la montaj.
    Trevuia eventual sa dai cu putina vaselina pe ea inainte sa o pui pe injector, ajuta mult la montaj cand sta fixa acolo.

    Scaunele injectoarelor cum aratau ? Cu ce ai curatat inauntrul chiulasei ?
     

Distribuie pagina asta