1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, o sa umpli de smoala acolo. :) Dupa ce inlocuiesti ce e de inlocuit, datorita caldurii se curata singura.

    Si eu am mers vreo 1 sapt asa deoarece am vrut neaparat piese OE si a durat putin pana au ajuns toate.
     
  2. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Acum este curat peste tot. Am spalat cu bremsreiniger si suflat cu aer.
    Sigur ca voi pune piese OE . Piesele sunt pe stoc numai capacele vin de pe o zi pe alta. Problema mea este timpul. Sper totusi ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare sa rezolv.
     
  3. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Audi66 pentru 3.0 CDUC ai cumva niste coduri de piese?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Dumitru Ionut Madalin Poftim codurile pentru CDUC CDUD.

    Asta e cam tot ... injectoarele se fixeaza/etanseaza pe capacul chiulasei.

    20 - WHT 000 884
    21 - 059 130 216 K
    22 - WHT 004 923 B
    25 - 059 130 519 B
    26 - WHT 007 480 A

    upload_2018-12-9_19-33-53.png
     
    Dumitru Ionut Madalin apreciază asta.
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si la mine pe partea dreapta (filtrul de aer) tacaneste mai tare, dar nu ma stresez.
     
  6. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut,
    Am reusit sa termin doar partea dreapta din cauza timpului (m-am apucat tarziu si acum am terminat) desidoar pe dreapta aveam probleme (cel putin asa cred). Urmează si partea stanga dar acum nu mai am stres.
    La injectoarele 1-2-3 am schimbat saibele de cupru, o-ringurile, capacele cu suruburile, plăcile cu piulitele si daca tot am desfăcut am schimbat si garnitura la capacul de la culbutori.
    Injectoarele 1 și 2 , după puțin joc stanga dreapta au iesit cu mana, la injectorul 3 am folosit presa (nu stiu cum se numeste) aceea speciala de scos injectoare. Era aproape plin de mizerie si saiba era cam impuscata sa zic asa.
    Am curățat temeinic camerele injectoarelor, injectoarele, mai ales cel cu probleme. Voi pune câteva poze desi cred ca nu mai sunt relevante pentru ca s-au tot postat si practic toate sunt cam la fel.
    Impresii după pornire: Am pus contactul de două ori si dupa 3-4 secunde a pornit imediat. Ce liniste. V6-le meu toarce. Super mulțumit.
    Multumesc Club Audi pentru informatiile mai mult decât folositoare.

    Injectorul 1
    20181123_193043.jpg

    Injectorul 2
    20181123_193045.jpg

    Injectorul 3
    20181123_193055.jpg

    Saibele 3-2-1
    20181123_200448.jpg

    Camera1
    20181123_193139.jpg

    Camera 2
    20181123_193134.jpg

    Camera 3
    20181123_193130.jpg
     
  7. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    După mai bine de o mie de km din care 450 făcuți ieri la un drum, astăzi am controlat din curiozitate ,,smoala,, de pe galerie si am constatat puțin surprins ca este tot acolo. Ce este drept nu am curățat atunci când am inlocuit saibele de foc si o ringurile, dar ma asteptam ca dupa un drum lung , cu viteze relativ ridicate , ca ,,smoală,, sa se ardă...
    Intreb acum, este posibil sa fi gresit ceva la montaj? Sa fi ramas de prima data acea mizerie acolo sau sa fie eleminata in continuare si practic sa nu fi remediat defectiunea?Negreala aceea trebuie curățată manual( credeam ca in timp se arde pe galerie datorită temperaturii)?
    Sa mai scot odata Injectorul ( nr 3) care era cu probleme si sa schimb din nou saiba si o ringul?
    Precizez ca nu se mai aude fasaitul(tacanitul) care se auzea inainte de schimbarea celor de mai sus.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2018
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se curata singura in timp. Daca ai chef, curat-o tu.
     
  9. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Eu o curat nu este problema. Ideea este ca parca mi se pare mai mult decât atunci când am umblat la ea...
    Urmează să o ridic pe elevator, scutul jos si.. curatenie.
    Dar dacă vine in continuare , sa fi gresit ceva la montaj? Cumva saiba trebuia calita la foc inainte?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuia calita. Nu ai ce sa gresesti la montaj.
    Trevuia eventual sa dai cu putina vaselina pe ea inainte sa o pui pe injector, ajuta mult la montaj cand sta fixa acolo.

    Scaunele injectoarelor cum aratau ? Cu ce ai curatat inauntrul chiulasei ?
     
  11. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Vaselina la montaj am pus, scaunele de la injectoarele 1 și 2 relativ curate, la 3 murdar.
    Am curățat cu un fel de sevetel umed, dar uscat, pe care l-am înfășurat pe ax metalic subțire și am facut un fel de,,faclie,, ca sa spun asa. Asta am umezit-o bine cu bremsreiniger , si am curățat usor inauntru, la 1 si 2 a iesit bine. La 3 am insistat mai mult. După aceea am dat(Pe,, faclie,,)cu un spray de curățat injectoare... . Toate au iesit curate, fără mizerie.
    Urmează după ce curat sa urmarea dacă mai vine ,, smoală,,. Dacă da o sa scot Injectorul 3 și vad cum se prezintă.
    Oare sa fie posibil sa trebuiască sa tarotez putin scaunul?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil, nu am de unde sa stiu daca avea santuri sau nu.
     
  13. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare am și eu nevoie de niște păreri am scanat injectoarele și vreau sa ma asigur ca sunt bune sau proaste. Atașez niște poze va mulțumesc.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ca si valori de compensatie in VCDS sunt in parametri.
     
  15. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Nu prea sunt in parametrii 3 injectoare!
    Un kit de șaibe de foc plus o-ringuri s-ar putea sa revina valorile mai la normal, dar daca le dai jos le poti verifica si pe un banc specializat!!
     
  16. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare tuturor. Astăzi mi-au ajuns și mie injectoarele, înainte de a ma începe sa le schimb mai trebuie sa țin cont de ceva inafara de ce am citit. Bănuiesc ca e aceiași Operațiune ca la schimbarea oringurilor. Doar ca mai trebuie sa le programez cu vcds, deci Poziționarea pistoalelor cum te uiți la mașina sunt in felul următor ?
    1-4
    2-5
    3-6
    Doar sa știu cum le montez ca sa le codez cu noul cod IMA
    Va mulțumesc revin cu păreri după ce le montez.
    Încă ceva injectorul a venit cu șaibele de foc din stânga eu am comandat deja cele din dreapta deci care sa le pun ??
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune-le pe cele din dreapta, arunca-le pe celelalte.

    Total gresit, asta e ordinea.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  18. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare, revin cu informați referitoare la injectoarele montate. Operațiunea a decurs cum trebuie inafara faptului ca la injectorul numărul 1 am pus suportul de strângere invers rezultat pierdere compresie dar l-am schimbat repede. Bun injectoarele se comporta ok nu mai scoate fum, problema este ca îmi vibrează la cald la relati nu îmi vibrează doar când bag de ex in R sau D. M-am uitat pe valorile de injectoare arată ok și bănuiesc ca sunt ok.
    Întrebarea mea este ce trebuie sa mai verific sau sa schimb, am citit ca poate sa fie supapa de retur cum pot sa îmi dau seama dacă supapa este de vina unde a-și putea sa o testez sa văd dacă este in parametri, încă ceva am observat astăzi când am scanat mașina ca turația motorului sta la 777 r/min, cu injectoarele vechi stătea la 798 r/min și presiunea in rampa o am de 486bari din câte arată pe vcds e cam mare. Va rog sa ma ajutați cu un sfat cam ce ar trebui sa fac sincer am rămas in pana de idei. Mulțumesc in avans. Cu stima Costi
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 798 iti sta la rece, la cald sta la 777.

    Ce cod au injectoarele ?
     
  20. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Codurile la injectoare sunt
    059130277AH eu am avut AB
     

Distribuie pagina asta