1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salutare tuturor din nou, revin cu INFO referitor la problemele care le am.
    1. Astăzi am avut ceva treaba cu mașina in oraș și am observat cu nu am scăpat de fluctuațiile când bag mașina in viteza mai ales in R am făcut un video la cum fluctuează și am filmat și cum se comporta injectoarele pe canalele 13- 14 am doua video și niște poze pe canalele 72-77 am citit ca acele valori apar de-abia după 1000 de km parcurși.
    2. Problema fum, am inspectat ieri turbina și am observat pe partea stânga a turbine cea cu filtru de aer este plin de ulei așa ca m-am pus sa verific și uleiul care a fost peste nivel am extras aproximativ 1,7 litri ( uleiul este același de la injectoarele vechi și după calculele mele am acumulat cei 1,7 litri in 3200km atunci am schimbat uleiul) după ce am extras ce 1,7 litri de ulei am dat o tura cu mașina nici gram de fum nu a scos. Atașez mai jos o serie de poze. Va mulțumesc mult.



    Propuneți sa schimb acuma uleiul sau sa mai aștept pana identific problema cu fluctuațiile. Mulțumesc!
     

    Fișiere atașate:

  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Schimba uleiul de urgenta.
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    ExcesDude, cam greu sa ai o functionare corecta a injectoarelor, cu vechile valori de calibrare pentru 3,4,5 si 6.
     
  4. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salut, din câte am citit pe internet noile valori o sa apăra după 1000 de km momentan nu am ajuns sa fac 1000 de km.
    Dacă te referi la calibrarea injectoarelor din vcds le-am codat și reverificat, am trimis astăzi un email la cei din Germania referitor la problemele mele, încă ceva apropo de parametri pe canalele 13-14 sunt ok din punctul vostru de vedere?
    Am reușit da fac schimbul de ulei la motor și după ce am recalculat totul la sânge m-am înșelat ca aveam 1,7 litri ulei in plus, după ce am calculat mi-a dat 800 ml in plus se pare ca am scos eu mai mult decât trebuia.
    Va mulțumesc tuturor pentru ajutor!
     
  5. taz quattro

    taz quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    constanta / aosta italia
    Masina:
    A6 C6 3.0tdi Quattro 165 kw/ex A6 C6 3.0tdi quattro 166 kw sline pachet s6/ex. A4 B6 2.5tdi quattro
    Tot citind acest thread am facut si eu o scanare la valorile de la injectoare . ce parere aveti ? Multumesc

    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

    10:19:40 Group 013: Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation)
    -0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
    0.99 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
    -0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3


    10:19:40 Group 014: Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation)
    0.42 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
    -0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
    -0.71 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4


    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

    10:20:39 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:20:39 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
    -2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:20:39 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
    -10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

    10:21:03 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
    8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:21:03 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
    -8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    -4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    -4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3


    10:21:03 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
    -10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
    0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
     
  6. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CDYA
    Salut colegi,
    In luna iunie mi-am cumparat un A6 C6 3.0 tdi CDYA cu probleme la injectoar. Mai exact doua injectoare scapau motorina si unul sufla (se auzea cum sufla. Am fost la mecanic a schimbat o-ringurile si cele 2 garnituri la toate injectoarele dupa care nu a mai suflat si nu mai scapau motorina injectoarele. Nu am oscilatii la turometru, nu scoate fum, nivelul de ulei este mereu acelasi insa tot timpul am un vibrat foarte mic in masina pe care il simt doar in podea si volan. Voi lasa si valorile injectoarelor, sa va dati o parere, pentru ca mi se par putin bizare .
     

    Fișiere atașate:

  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu sunt bizare deloc. Ai valori aproape perfecte.
     
  8. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    Giurgeni
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Posibil sa ai un tampon motor moale, poate ti-a curs motorina/ulei pe el si de aici si vibrația! Eu unul asa am patit!
     
  9. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CDYA
    Mersi audi66 , aveam o teama cu injectoarele astea acum sunt mai linistit.
    Dumitru mersi de pont , sambata sunt liber si voi da o fuga la service pentru verificat tampoane
     

Distribuie pagina asta