1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Asta la o cautare de 2 minute. Economiseai in jur de 200€.
    Noi, nu reconditionate.
     

    Fișiere atașate:

  2. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Noi le-am luat pe Audi O. Am preferat acestea decat Bosch. Cele Bosch pot fi reconditionate fara sa imi dau seama, acestea sunt sigur ca sunt noi.


    [​IMG]


    Mai era si varianta asta dar din acelasi motiv le-am luat pe celelalte.

    [​IMG]
     
  3. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Azi mi-au ajuns toate. Mega fericit.
    Nu stiu ce sau daca mai trebuie luat ceva in vedere ?

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  4. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Da, poti citi putin mai im urma si o sa vezi ca se recomanda si inlocuirea placilor de fixare a injectoarelor(spuneai ca o sa le comanzi dar in poze nu apar) neaparat cu piulite noi, capacele cu suruburi noi si nu neaparat , eu cel putin daca tot am desfacut am schimbat si garniturile capacelor de la culbutori.
     
  5. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Multumesc pentru raspuns.
    Da o sa comand si placile de fixare cu capacele plus suruburi si piulite. Este necesara spalarea/golirea instalatiei de injectie ?
     
  6. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Eu nu am spalat/golit nimic. In privinta asta poate te lamuresc colegi mai experimentati. Cred ca depinde si ce fel de problema ai avut inainte de a lua hotararea sa schimbi injectoarele... oricum un filtru de motorina nou nu ar face decat bine zic eu.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Multe firme nici nu iti dau garantie la injectoare daca nu arati factura unde sa apara ca au fost montate intr-un service autorizat si ca s-a efectuat curatarea totala a sistemului de injectie (inclusiv rezervor).

    Daca o iei putin logic, cam au dreptate. Filtrul de motorina nu este capabil sa opreasca absolut toate impuritatile, si presupun ca ai vazut gaurile din capul injectorului si de cat de putina mizerie este nevoie pentru a le infunda.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  8. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Ai dreptate. Eu i-am spus ce am facut eu. Si m-am inspirat chiar din postarile tale(multumesc din nou pe aceasta cale). Eu am schimbat doar saibele de foc si cu ocazia asta toate celelalte. Acum , nu stiu ce probleme a avut inainte Madayoz, dar daca intreaba daca este necesară curățarea sistemului de injectie cred ca nu are masina intr-un service mai profi sa zic asa,pentru ca ma gandesc ca faceau asta din start daca se pune nou tot setul de injectoare.
    Spuneam de filtru in ideea in care nu se face aceasta operatiune de curatare si tot este ceva decat filtrul vechi.
    Normal ca este recomandat , mai ales acum cand noile injectoare au costat o suma frumusica.
     
  9. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Salutari!
    Multumesc pentru informatii!
    Injectoarele vechi picură cand sunt inchise,toate au fost verificate pe banc,3 au fost demontate/curatate ultrasonic,erau mai uzate;o sa pun filtru nou OEM de motorina(am inteles ca filtreaza ceva mai bine,mai fin) si ulei/filtre motor.Am posibilitatea de a curata si instalatia de injectie,desi nu am garantie decat ca sunt OEM/NOI fara reclamatii!
    Totul este diy la mine in garaj,detin elsa/etka,vag-com original,si restul sculelor,deci nimic luxos.Este masina proprie tin la ea poate prea mult,nu ma ocup cu masini,nu sunt mecanic,dar am mai lucrat la ea,o am de 6ani,si tot de atunci urmaresc postul!
    Informatii pretioase aici!
    Stima!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta