1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. laur89laurs

    laur89laurs 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 1900 2003
    Sal am si eu aceiasi problema la un audi a 4 3.0 tdi an 2006 .la relanti tremura in reprize si daca sta mai mult de 5min pornita la relanti incepe spectacolul(fumul).peste tot unde am fost mi s-a spus ca am injectorul 1 si 3 defecte acum exista o mica problema sa le schimb pe toate sau doar cele defecte?dupa parerea mea as schimba toate injectaorele deoarece toate au functionat acelasi nr de km.....as vrea sa aud si alte pareri sau rezolvari ms
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    90% toti zic sa le schimbi pe toate, de exemplu eu asa am facut. bafta
     
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Daca poti schimbale pe toate pt ca oricum iti vor pica si celalalte suta la suta. Pretul la 6 injectoare noi ii undeva la 2000 euro.
     
  4. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Distractiile astea, cu injectoare Bosch Germania NOI costa 10.000 minim. Spun din proprie experienta.
    Ps: Un injector de germania e minim 1.500 iar in turcia e 900lei. Asa am gasit eu.
     
  5. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    poate imi da si mie cineva un sfat avizat...la mine problema cu fumul sta in felul urmator: la pornire si pana se incalzeste motorul scoate ceva fum alb si miros aiurea, intepator. dupa ce merg si se urneste vaporul nu mai scoate gram de fum nu miroase nimic nu tremura la relanti nici in sarcina, motorul merge perfect rotund, consum motorina normal. nu cosuma antigel si nici nu creste nivelul in baia de ulei. si totusi pana se incalseste nu poti sta in garaj pe langa masina uneori dimineata se simte aiurea mirosul ala intepator, masina fiind afara
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Verifica cu vag-com ce valori ai la injectoare pe canalele 70-77. Trebuie sa fie niste timpi in ms.
     
  7. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut

    Hary imi pare rau ca trebuie sa-ti spun direct dar asta este doar inceputul pina vei ajunge sa realizezi ca trebuie schimbat neaparat toate cele 6 injectoare. asa a pornit si la mine usor fara probleme si evident ca le-am schimbat pe toate si gata acum merg fara fum, fara trepidatii, fara intreruperi si cate si mai cate. nu mai zic cum trage altceva nu am ce sa mai zic. domnilor daca aveti impresia ca veti sapa de inlocuirea celor 6 injectoare va mintiti singuri. cine stie poate pot fi ceva exceptii dar asta foarte rar eu unul nu cred dar in fine. in rest sunt diverse forme pina ajungeti la ziua Z si gata. eu personal va recomand sa nu ajungeti ca mine sau ca altii care nu vor spune nimic niciodata (vezi Doamne sa nu se faca de ras) despre ce au patit sau ce au schimbat. masini perfecte ce sa zic !!!!!!!!!! asa ca stringeti bani si asta este cum se zice punct si de la capat. nu mai ginditi ca nemtii mai sunt ce stiati voi si eu odata. sau dus dracului ca si noi adica nu mai fac nimic bun si au sincope mari si dese dar cine este prost sa recunosca. ginditi-va 6 BUCATI INJECTOARE ori X cate masini sunt !!!!!!! ce gaura ar fi pentru AUDI si BOSCH hmmmmmmmmmm :no::faint::faint::faint: o seara buna tuturor. :hi:
     
  8. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    da, Lucian opinia ta o stiam si chiar daca nu, oricum puteam sa o intuiesc...si totusi nu la toti astia de pe aici ne-a crapat motorul in mers. in fine poti avea dreptate. orice are o finalitate
     
  9. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Sunt lucruri din care inveti lovindu-te de ele sau lucruri de care sau lovit alti iar tu inveti din povestirea lor . Sfatul meu este aceleasi cu cel al colegului Lucian , cea mai ieftina solutie pentru remedierea atat a fumului alb cat si a tremuratului la relanti este schimbarea injectorului sau a injectoarelor (dupa caz) , oricum daca nu le schimbati pe toate 6 din prima veti ajunge sa le schimbati pe toate 6 pe rand :).Am zis cea mai ieftina solutie deoarece schimbarea unui motor (SH) + manopera + alte piese necesare + platforma etc., depaseste cu mult valoarea de achizitie a celor 6 injectoare.
     
  10. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Injectoarele nu se schimba 1, 2,3 sau pe rand. Se schimba toate odata si inchei balciul. Treaba e inevitabila, iar injectoarele sh nu intra in discutie. Can le am schimbat eu unul cu touareg schimbase 3randuri sh pana s a hotarat sa ia unele noi. Aveti grija sa nu topiti pistoanele. Numai bine.
     
  11. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Mitzone, tu poti garanta ca trebuie schimbate injectoarele NUMAI daca masina da putin fum alb pana se incalzeste motorul si gazele de esapament miros aiurea? am citi aici zeci de probleme intampinate de cei ce au ajuns sa schimbe toate injectoarele. sincer nu ma lasa constiinta sa arunc 2000 E fara sa le dau jos si sa le pun pe standul de probe. alt simtom nu are masina si din ceea ce vad se contureaza ideea urmatoare: FUM ALB-SCHIMB INJECTOARE.
     
    Ultima editare: 20 Feb 2013
  12. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Pot fi 100% sigur ca trebuie schimbate injectorele atunci cand tremura la relanti (problema avuta de mine) eu vorbesc doar din experienta proprie , iar daca va documentati un pic o sa vedeti ca AUDI a avut un TSB pentru schimbarea injectoarelor pentru problemele legate atat de fumul alb cat si a tremuratului la relanti pentru motorul de 3.0 TDI.
    Problemele intampinate de cei care au ajuns sa schimbe injectoarele e normal sa existe , citeam posturile precedente cum cineva isi schimbase injectoarele cu unele cu AM in coada in conditiile in care cel mai nou cod de injector era cu BD in coada ,adaptarea injectoarelor,schimbarea oringurilor, schimbarea supapei de retur si alte cauze ce pot determina schimbarea defectuasa a injectoarelor, deci hai sa nu mai vorbim de lucruri sfinte , ca sa nu mai zic ca multi nu au mai scris pe forum daca problema s-a solutionat sau nu.
     
  13. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    A mea dadea fum alb mai rau ca o locomotiva. Imi era rudine sa merg cu ea spre service. Nu am vazut in viata mea atata fum de la o masina. Punea in c*r orice raba, autobuz . Probabil aveti un inceput. Mergeti punetile pe banc si vedeti cum sta treaba. Cum ati spus, nu merita sa dati banii degeaba.
     
  14. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    o.k. perfect de acord cu voi. eu sunt derutat ca altceva inafara celor povestite, masina nu face.
     
  15. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    O verificare simpla o poti face cu VCDS , sa citesti valorile la injectoare sa vezi care dintre ele e pe langa valorile date. La mine valorile erau ok la injectoare doar ca doua dintre el ramaneau blocate , adica valoarea indicata era afisata pentu o perioada mai lunga de timp (1-2 sec) , fata de celelalte injectoare.
     
  16. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    merci de sfat, acum se pune problema cu sa le testez, la rece sau dupa ce se incalzeste vaporul?
     
  17. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Le testezi in momentul in care iti scoate fum.
     
  18. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    o.k. o s-o fac si pasta ca-mi sta pe creieri eventual la Bosch dar tare-mi e teama ca-si baga un frizer mana aiurea si plec cu lacrimii pe obraz ca musafirii. ce ma uimeste, ca si aici si pe aria de la A8 sunt cativa oameni care au povestit cum au rezolvat in rest, plangacenii si dupa ...mucles
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    HARYHARY cit de mult te inteleg, am fost si eu pielea ta, si tot citind aici pe forum nu vroiam in ruptul capului sa cred ca am si eu aceasta poveste, ma minteam singur pe mine ca poate a fi de la motorina , ca poate condens din esapament- numai nu injectoare. Pina intro zi cind a inceput sa se opreasca motorul la semafoare si a doua zi nu a mai pornit. Si tind sa cred ca din cauza lor mi s-a indoit si o biela la pistonul trei. Imi trmura si mie la relanti , si in mers pe la 1400-1600 rpm, de fum alb nu mai zic , imi era si mie rusine cu asa masina si parca faceam foc cu paie ude.

    Totul s-a rezolvat cu schimbatul a toate sase, eu sa zic am avut un noroc chior ca am dat aici in it de un mecanic de treaba si mi-a facut toata lucrarea cu asigurarea service-ul lui, la fine am dat 900euro. Tin sa zic ca aici in audi la it un injector costa 565euro per 6 egal 3390e. Imi pare rau dar asta este, eu sper ca noi sa ne gresim in privinta ta.
     
  20. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    mai oameni buni...masina asta nu tremura nu cosuma nu are variatii de turatie...scoate ceva fum alb dar nu exagerat pana se incalzeste. acum nu vreau sa devin paranoic si daca sunt de schimbat injectoarele le schimb si pace dar nu pentru ceva fum si miros intepator arunc banii. ce nu-nteleg de ce dracu miroase asa ca daca ar fi garitura sau chiuloasa cu probleme ar trebui sa vad in vasul de expansiune.
     

Distribuie pagina asta