1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Am si eu o nedumerire legata de injectoare. Ele trebuie codate. Cate cifre litere are codul? Eu cand le am schimbat, lea codat, dar la unu din ele a bagat codulde 4 5 ori pana la acceptat si mi se pare dubios. Retin ca la 5 injectoare codul avea 7 cifre(poate ma insel) si cel care nu primea codul a primit in final un cod din 5 cifre. E posibil asa ceva? Are momente motorul cand sare acul la relanti se accelereaza in suturi cand e pe N si da cu fum. Am asociat asta cu o posibila codare gresita a injectorului ala. E posibil asa ceva? Multumesc anticipat!!
     
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    VdTAFAN codul injectoarelor este chiar pe ele. este la fel ca la buletin serie si numar. alt numar nu poti baga ca nu merge. iar daca a incercat de 2-3 ori asta nu inseamna ca este ceva. a acceptat pina la urma este o.k. daca te uiti la ele vei vedea codul lor este scris chiar pe ele. AH....... sau BD....... sau ..... sau.....toate trebuie sa aiba aceeasi serie din punct de vedere litere dupa litere pot fi 1 milion de combinatii asta nu este deloc important. daca nu ai inteles mai intreaba ce nelamuriri mai ai si iti vom explica. daca stiu eu bine daca nu iti va da raspunsul alt coleg. o.k. seara buna. :friends:
     
    Ultima editare: 5 Mar 2013
  3. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Stiu de serie si cod doar ca mi s-a parut ca unu avea codul mai scurt ca restul. Probabil nu am vazut eu bine. Multumesc de raspuns. Acum le-am eliminat de pe lista. Inseamna ca altul e motivul pentru care motorul are comportamentul asta anormal.
     
  4. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    inainte sa te grabesti cu decizia ca este din alta cauza as zice sa-l rogi din nou pe respectivul sa stearga toate codurile de la injectoare si sa fie un pic mai atent cand le rescrie din nou pe toate. daca nici dupa rescriere nu este o.k. atunci as putea fi de acord ca ai alta problema ce trebuie depistata. sigur ca tu faci ce si cum doresti. eu doar am gindit ca poate fi o mica eroare care se poate rezolva cu minim de efort. succes. sper sa fie doar atit si sa scapi de problema. numai bine. :icon_thumright:
     
  5. voctav 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    VW Touareg 3.0 V6-BKS 165 KW 2006, Audi Q7 3.0 V6-BUG-171 KW 2006
    Pt Hary hary.Salut.Am exact aceleasi simptome la a mea.In plus,de multe ori,in special cand e cald motorul,cand dau sa pornesc,electomotorul invarte greu o data sau de doua ori dupa care da afara protectia.Iau contactul,dau din nou la automat si o ia fara probleme.As vrea sa stiu daca si a ta face la fel
     
    Ultima editare: 6 Mar 2013
  6. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    ti-am raspuns pe privat. pentru informarea celorlalti colegi mentionez ca inafara de fum si miros intepator nu am alte simptome
     
    Ultima editare: 6 Mar 2013
  7. yanachis 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2011
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 96KW, 2003
    Va salut domnilor . Sunt nou pe forum. Am citit toate postarile voastre legate de injectoare. Am un A6 3.0 TDI quattro, cod modot BMK. Nu trepideaza, nu da fum la pornire. problema este la stationare cu motorul pornit. daca stau mai mult de 5 min, cand plec de pe loc.......fum alb, care dispare imediat ce schimba treapta 3 de viteza. credeti ca ma incadrez in categoria celor care trebuie sa inlocuiasca injectoarele?
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    99.99 % Da . Sa verifici regulat nivelul uleiului ca s-ar putea sa iti bage si motorina in ulei din cauza injectoarelor.
     
  9. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    cine imi spune care e toleranta optima la masurarea injectoarelor pe Vagcom ?
     
  10. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Nu trebuie sa depaseasca 5-20-30 . Pe primul camp sa nu depaseasca 5 pe al2lea 20 si al 3lea 30.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    astazi avand ceva timp liber am ridicat capota sa mai vad ce se mai intampla in compartimentul motorului, si am observat ca in regiunea injectoarelor este un pic umezit , cred ca de motorina , la toate .

    la cel al 3 era si mai inainte, restul era ok, dar acum este la toate sase , nu este tare umed dar orcum nu este uscat ca inainte.

    am un an de cand am schimbat injectoarele si pana acum totul era uscat.

    de la ce poate fi , cred ca daca era de la o-ringuri era sa fie umed din prima. si nu cred ca dupa un an si 10 000km o-ringurile sa inceapa a pierde motorina
     
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Daca ii in jur la injectoare langa capacul de la culbutori atunci poate sa fie ulei de motor.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Scuzami ignoranta dar nu prea stiu toti termenii al pieselor in romana , stii ca noi r.moldova ii dam msi mult cu rusa - ce inseamna culbultori si de unde poate sa piarda ulei pe acolo. La al treilea injector cel de langa debimetru se umezeste de 4 luni restul au inceput acum
     
  14. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Capac culbutori = capacul de sus de la motor prin care trec injectoarele

    In jur la injectoare are niste oringuri ca sa nu iasa ulei din motor. Daca ii umezit poate sa fie imbatrinite oringurile si sa umezeasca ulei.
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    pai cu un an in urma mi-au schimbat totul nou acolo (asa cred eu ),

    daca nu fac nici o interventie poate sa faca ceva rau pe acolo
     
  16. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Mie nu mi a schimbat capacelele alea si da ulei pe langa ele. Le am achizitionat dar nu am ajuns la rep. sa le monteze. Poate cele vechi ar avea nevoie de o restrangere din cauza trepidatiilor.
     
  17. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    nu

    VdTAFAN nu te mai obosi. acele placute de la injectoare sunt cu garnituri si pe unde iese injectorul si pe suprafata placutei. nu ai ce sa stringi. toate garniturile se coc in timp de la caldura, de la ulei, de la rece - cald. ele trebuie schimbate. si eu le-am schimbat si acum totul este o.k. succes. vezi cine le schimba pentru ca nu este nimic complicat dar.....trebuie sa fie atent la niste detalii ca de ex: piulitele de le injectoare, cum scoate injectoarele (pot sa fie intepenite din cauza calaminei si a timpului cat au stat intr-un singur fel), sa le aseze bine in locasul lor la remontare, sa stie cat sa stringa piulitele de la injectoare si etc. cam asa. numai bine.:thumbs-up:
     
  18. ddantes 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Phaeton 3.0tdi 2005
    Question...
    Ma uitam un pic prin etka, si am vazut ca dupa injectoarele cu BD in coada, mai sunt si J, Q, S...S fiind ultimele.. adica avem AA, AB, AH, BD, J, Q, S....si exchange part e AX...
    Sa inteleg ca astea cu S sunt the latest shit...sau..cum?
     
  19. iCm 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0TDI, 2010
    Injectoare?

    Am o intrebare.

    La ralanti imi variaza turatia. Se intampla cand apa nu atinge 90 de grade si masina e in neutra. Daca o turez dispare trepidatia si revine iar cand este la ralanti. Face mai tare cand tin pedala un pic apasata si turatia este intre 800 si 1000 si dispare cand sare de 1200.

    Pe tester nu e nici o eroare. Masina e a6 3.0 tdi quattro tiptronic 2010(facelift). Nu scoate fum deloc de nici o culoare dar mirosul se schimba, ca de motorina nearsa. Daca o bag in drive dispare orice trepidatie

    Poate sa fie de la vreun injector? Sau ce ar putea fi? In ce valori trebuie sa oscileze injectoarele pe tester la masina mea?
    Multumesc
     
  20. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Compatibilitate

    Salut, am si eu o problema cu injectoarele astea minunate, imi tremura la 1000-1200 ture. Se pare ca sunt doua cu probleme.
    Am gasit pe ebay injectoare cu cod care se termina cu AR de pe un a4 3.0 de 2009. Eu am BMK motorul, stie cineva daca sunt compatibile?
    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta