1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Salut,am facut si eu un test de injectoare la un service autorizat skoda si mi a zis ca am 2 injectoare care nu lucreaza l a capacitate maxima.Tin sa mentionez ca uneori iese fum alb si cand stationez trepideaza putin masina.De curand am observat ca am si ulei u peste limita maxima.Intrebarea mea este cum sa procedez?Sa ma duc mai intai sa fac un test si pe banc?Sau sa l e schimb pe cele 2+ cel dea l 3 lea ?adica sa fie toate 3 noi pe o parte.De reconditionat nu se pot reconditiona?Astept niste sfaturi,multumesc.
     
    Ultima editare: 13 Oct 2013
  2. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    ideal ar fi sa le schimbi pe toate 6 oricum urmeaza celelalte 3din pacate cauza este motorina
     
  3. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Momentan nu am posibilitatea sa le schimb pe toate 6.in cel mai fericit caz pot schimba doar 3
     
  4. iuliano_smen2006

    iuliano_smen2006 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2005
    Pana la urma am rezolvat situatia.Am fost l a Bucuresti sa testez injectoarele,mai exact la expressdiesel si nu am fost asa norocos.Raspunsu a fost ca sunt de inlocuit cele 6 injectoare.A 2 a zi m am intors din nou la ei si am inlocuit cele 6 injectoare,costandu ma 90 milioane cu tot cu montaj.Acum masina merge cum trebuie si nu mai scoate fum,deocamdata pot zice ca sunt multumit si ca este un service foarte serios.
     
  5. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Dupa cum am tot scris peste tot despre injectoare , se schimba toate. Automat daca au cazut 2 sau 3 nici restul nu sunt prea ok si vor cadea mai devreme sau mai tarziu... Bine ca ai rezolvat problema. Stiu ca e cam tragic, dar nu prea sunt alte solutii. Multi am trecut prin asta. Lumea tot se amageste ca daca schimba 2 sau 3 rezolva problema....E o cheltuiala in plus si nimic altceva. Numai bine.
     
  6. cyprian212000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2013
    Locație:
    Frankfurt am Main
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI quattro 2005
    Salutari,
    Am sa incep si eu cu inceputul (sper sa aveti nervi sa cititi). Acum un an am achizitionat un Audi A6 4F 3.0 TDI quattro, masina a mers foarte bine (am facut concedii cu ea, etc.) pana acum o luna cand s-a stricat computerul de pe turbo (ca sa fiu mai explicit, cica turbo are o chestie electrica pe el care ii spune cand sa plece, etc.,in fine, ceva de genul).
    Dupa aceea au inceput toate surprizele. Deci s-a stricat turbo, ok, am dus-o la Audi si m-au curatat baietii de 3.000 €uro.
    Buuuunnn,turbo nou, masina merge, intr-o noapte ma grabeam acasa, depasesc pe autostrada un tir, dupa ce depasesc tir-ul ma blitz-uie soferul, ma uit in retrovizoare si vad numai scantei in urma mea ,parca aveam artificii pe tobe. Opresc repede, in momentul in care am oprit a iesit un fum de sub masina de m-am speriat, caind ma uit sub ea, surpriza, filtrul de particule rosu incandescent, de parca cineva l-ar fi incins cu bec-ul, ce inseamna asta ... alti 1.000 €uro pentru un filtru de particule nou plus conductele aferente pentru ca cel vechi aproape ca pur si simplu s-a topit.
    Buuuuuuuunnn, filtru de particule nou dar fumul persista (dens de culoare gri + miros urat), de cand am luat masina cochetez cu forumul acesta sa mai vad ce si cum, eram 80% sigur ca s-au dus injectoarele. Dupa o diagnoza 100% sigur ca injectoarele sunt gata, noroc ca am dat de cineva care mi-a adus de la Audi direct aceleasi injectoare cu doar 1.500 €uro, in fine plus manopera am ajuns la suma de 2.000 €uro.
    Buuunnn, injectoare noi DAR, foarte neplacuta surpriza, fumul este gri-albastrui de acum si motorul merge ce merge (asta la relanti) si dupa aia parca isi da in nas, parca merge in 4 cilindri, toata tremura, dupa aia iar merge umpic, dupa aia iar o ia cu parkinson-ul.
    A venit ieri unul de la Audi direct care se ocupa de diagnoze si a testat-o si omul zice (bineinteles a mai activat inca odata injectoarele deoarece a zis ca prima data fusesera activate gresit sau ceva de genul) ca sa nu cumva sa aiba ceva in motor, ca trebuie vazuta compresia, etc. Alt mecanic zice ca e nu stiu de la ce senzor, etc.
    Sunt inconjurat de mecanici dar nimeni nu-mi spune nimic concret, ori pe mine chestiile astea ma costa bani, oameni buni am ajuns deja la 16.000 €uro cu masina asta si cu siguranta mai vrea bani. Am inteles ca daca am intrat in hora trebuie sa joc, dar nu sunt de acord sa o platesc ca pe una din 2012, de aceea apelez la voi, care poate va-ti mai confruntat cu probleme de genul mentionate si poate ma puteti sfatui intr-o directie sau alta, sau poate cunoasteti un mecanic competent care ma poate ajuta.
    Eu locuiesc in Frankfurt am Main (Germania) sau Timisoara - m-am gandit sa o pun pe o platforma, s-o aduc acasa ca e mai ieftin, dar la cine s-o duc ?
    Sunt disperat, mai mult chiar, l-a capatul puterilor. Am un copil de 3 anisori acasa care in 3 ani de zile nu mi-a topit 16.000 €uro, pe cand masina asta i-a topit in curs de 1 an (mai putin de 1 an daca stau bine sa ma gindesc). Astept sfaturi pareri, orice sfat e binevenit. Va multumesc pentru rabdare daca ati citit tot mesajul. Pace
     
  7. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Masinile cu probleme la injectoare sunt cele din 2005-2006? Sa inteleg ca cele 2007, 2008 sunt ok?
    In alta ordine de idei ce valori trebuie sa fie pe canalele 71-77 pentru injectoare bune?
    Multam'.
     
  8. mcmircea75 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 4f, 3.0 TDI, 224 CP, 2005
    Inlocuire injectoare

    Buna ziua tuturor,
    Am citit ofurile fiecaruia si cum si mie mi s-a recomandat inlocuirea injectoarelor, va cer parea.
    Motor BMK 165 Kw, dec. 2004. Primele simptome au aparut anul trecut in vara cand fiind prin tranzit in Macedonia am alimentat cu motorina si dupa cateva zeci de minute aveam un minunat un fum alb plus check engine aprins. Am realimentat in Ungaria si dupa 2 zile de mers prin Oradea, totul reintra in normal. Cei de la reprezentanta Audi mi-ai zis ca e sigur din cauza combustibilului, neiesind nimic o eroare la testare. Acum 2 saptamani incepe alt simptom. Masina trepideaza in treapta 4 (putin) si in treapta 5 (mai mult) mergand prin oras si la 1700-1800 ture. Cutia este in D. Nu am observat sa trepideze in S sau pe manual. Nu se intampla cand motorul este rece si fenomenul este aleator. Ieri am verificat din nou masina, a fost ridicata pe elevator, tot ce tine de directie si suspensie este ok. Nu iese nimic pe tester, dar mecanicii (alt service, nu stiu daca regulamentul permite a se mentiona explicit) imi spun ca problema este cu injectoarele. La pornire acul turometrului oscileaza in sus si in jos cateva secunde bune. Idem uneori cand opresc in trafic. Nu am observat sa scoata fum si nici sa scada puterea motorului. In ultimele 4 luni masina a facut doar drumuri in oras. Pana acum am inlocuit turbina, clapeta viteza, clapete admisie, intinzatoare lant si am reconditionat alternatorul. EGR curatat saptamana tracuta.
    Sfaturile sunt bine-venite.
    Si o parere despre reconditionare injectoare, in cazul in care pana la urma acestea sunt cauza problemei.
    Multumesc.
     
  9. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Clapeta de acceleratie ai inlocuit sau e clapeta de viteza. Injectoarele nu se inlocuiesc decat cu reper original 059130277AX sau Bosch(Tucudean stie cel mai bine).
    Aviz amatorilor de chilipiruri : orice ce alta serie de injectoare cu AM, BE, CH, 057130277AH, CD nu este compatibila 100% - consum mare de cele mai multe ori si regim inconstant al motorului.. Investigheaza bine problema nu te arunca sa schimbi toate componentele, altfel vei ramane cu un gust amar AUDI.
     
    Ultima editare: 27 Feb 2014
  10. mcmircea75 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 4f, 3.0 TDI, 224 CP, 2005
    Intr-adevar, poti spune ca nu sunt departe de un gust amar, dar ramane deocamdata satisfactia unei masini care se comporta impecabil atunci cand este cu toate ok. Toate componentele cazute au fost dignosticate la reprezentanta si la inca un alt service si le-am schimbat de nevoie.
    Am mai sapat la problema si cei de la reprezentanta mi-au spus ca pe un forum al lor intern li se semnaleaza acest simptom de trepidatie in mers si ca se confirma ca este cutia de viteze. In timp se infunda niste trasee de ulei si nu se mai lubrifiaza suficient angrenajele. Explicatia este ceva de genul:
    - in D trepideaza, dar daca muti in S sau pe manual, merge in regula;
    - daca ar fi de la motor ar trepida indiferent de regimul cutiei de viteze.
    Pare a fi logic ...
    Remediul recomandat de producator este sa se dea drumul la 1-2 l de ulei si introducerea in cutie a unei substante care sa curete depunerile. Dupa 1.000 km se schimba tot uleiul din cutie si filtrul.
    Voi reveni dupa ce fac cateva sute de km.
    Multumesc pentru informatiile legate de seriile injectoarelor.
    Sper sa nu ajung si acolo, dar daca va fi cazul, ce parere aveti despre reconditionarea celor care sunt pe masina? A facut cineva, cat rezista in timp?
    Sanatate tuturor!
     
  11. mcmircea75 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 4f, 3.0 TDI, 224 CP, 2005
    Buna dimineata,

    Daca cineva a incercat varianta reconditionarii injectoarelor, il rog sa dea un reply. Ma intereseaza daca si rezista in timp.

    Multumesc.
     
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Dar tu de ce nu mergi la colegii din Ungaria pentru injectoare? Lucian190 le-a schimbat acolo la un pret mai mult decat OK.
     
  13. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut

    dupa cum am mai amintit si in alte randuri dragii mei colegi NU mai umblati cu carperi ca va rupeti. injectoarele sunt numai cazuri izolate cand pot fi schimbate 1, 2 sau 3 bucati. ele se schimba toate deoarece domnii de la Bosch NU vor sa recunoasca ca au facut niste injectoare de :Flush: si mai prosti decat ei dar de, corb la corb nu isi scoate ochiul Audi tace milc :ninja:. asta este cum se zice le-ati luat fratilor acum ramineti cu ele pe cap. noi am scapat de ele :yahoo:. eu am ajuns pina la Budapesta cu masina pentru a ajunge la un pret extrem de bun. 850 lei bucata injector cu tot cu montaj. am aproape 100.000 km cu ele de cand au fost puse si nu am avut nicio problema mai mult NICIODATA nu sa mai aprins nenorocitul de DPF. asa ca in concluzie faceti rost de banuti si procedati la schimbarea lor. alta varianta nu este. daca stie cineva altfel poate are bunavointa sa ne spuna si noua dar..........ma cam indoiesc ca exista alta varianta viabila. numai bine domnilor si succes in tot ce doriti sa faceti.
     
  14. eduardemil 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G/3.0/ 2012 & A4 B8/2.0/2012
    De curând am si eu probleme cu injectoarele. Fum alb in relanti, in rest motorul merge ok. Azi am fost la service si mi s- au oferit varianta pe original si varianta pe Bosh. In afara de prețul enorm la original, care este diferența cu cel de la Bosh?
     
  15. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Coduri iNJECTOARE

    Sunt peste 20 de coduri de injectoare insa cel putin la BMK, ASB mergeti doar pe varianta AH,BD sau AX


    AX = exchange
    AK = 1600 bar for 4.2V8 8 NOZZLES
    AG = 4.2 v8 8 NOZZLES

    059 130 855 AX 1600 bar AUDI original
    059 130 277 S 1600 BAR
    059 130 277 Q 1600 BAR DROPPED 01/06/2005
    059 130 277 AA 1600 BAR DROPPED 01/06/2006
    059 130 277 AB 1600 BAR DROPPED 01/09/2006
    059 130 277 AH 1600 BAR DROPPED 01/04/2009
    059 130 277 AJ 2.7
    057 130 277 AK
    059 130 277 BA 1600 BAR
    059 130 277 BB
    059 130 277 BD 1600 BAR discontinued to 059130855AX

    059 130 277 AN 1800 BAR 2007- CASA
    059 130 277 AP 1800 BAR 2009-
    059 130 277 AR 1800 BAR 2009-
    059 130 277 BE 1800 BAR 2009-
    059 130 277 BN

    059 130 277 AM 2000 BAR 2007- CATA Bluemotion
    059 130 277 CC 2000 BAR
    059 130 277 CD 2000 BAR
    059 130 277 CJ
     
  16. romulus67 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AudiA6,3L,2005
    Salutare,
    Azi am fost cu masina la service, un audi aA6 C6 an 2005 motor 3.0 TDI si printre altele mi-au masurat injectoarele. Din ce am citit, cat am citit despre problemele cu injectoarele, e vorba de un fum alb, trepidatii si asa mai departe dar lla mine nu exista asa ceva si totusi din masuratori, mi-a zis un nene (eu nu ma prea pricep) ca unul -0,45, altul -0,34, ceva de genul, in total 3 bucati trebuie schimbate.
    Vreau sa le schimb pe toate, mi se pare corect la 180.000 sa te lase. Acum cautand pe net, am gasit la autonik, la 806 + TVA bucata, Bosch cu BE si AR la coada, ceea ce mi sa parut extrem de putin, fata de preturile vazute pe-aici 1.600-1.800 lei/bucata. Voi ce ziceti, aveti vreo referinta fata de cei de la autonik ?. Multumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valorile -0,45 si -0,34 sunt absolut normale. Nu schimba nici unu injector pe baza spuselor unui asa zis "mecanic". Vad ca esti din Bucuresti, ia legatura cu un coleg posesor de Vag-Com sa iti masoare valorile.
     
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Valorile trebuie citite pe canalele 72.. -.. 78 (la motoarele astea). Daca pe canalele astea ai avut valorile alea atunci ai probleme cu injectoarele.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    tucudean ptr. un motor de 2.7 sa inteleg ca sunt normale valorile astea dar ptr. un 3.0 nu ? :-? Candva, undeva aici pe forum am pus si eu valorile la 2.7 si nu erau departe de cele ale colegului, toata lumea mi-a spus ca sunt OK.
     
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Motorul de 2.7 cu cel de 3.0 sunt ,,la fel,, . Cu afirmatia ca ,,motoarele astea,, ma refeream la cele de 2.7 si 3.0 V6 CR .
    Aveam undeva si o circulara de la audi referitoare la valorile injectoarelor dar nu mai stiu unde am pus-o. Daca o gasesc o sa o postez.

    Valorile date de colegul de mai sus cred ca au fost citite pe alte canale. Pe canalele care am zis eu valorile sunt numere intregi fara zecimala.
     

Distribuie pagina asta