1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor CR (Common Rail) 2.0 TDI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de andyzaharia, 4 Apr 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce sa il dai jos ? Codul e scris pe injector pe portiunea superioara (pana sa il acopere capacul).
     
  2. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    O parere despre aceste valori va rog?
    Injection amount deviation cylinder 1 - -1.33 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 2- 0.96 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 3 1.19 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 4 -0.79 mk/stroke
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Le ai la 90C? Daca da, atunci sunt cam pe aici injectoarele...
     
  4. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Da @andyzaharia , la 90C au fost citite. Crezi ca sunt in regula?( uitasem sa precizez. A4 B8, 2.0 TDI, CAGA, multitronic)
     
  5. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Valorile alea nu sunt normale. Cam la fel le am si eu valorile acum si simt niste vibratii care nu erau prezente cand valorile nu depaseau 0.25 pe injector.
     
  6. atapu

    atapu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI CJCA 2013
    Salut,

    Imi puteti spune daca valorile astea sunt normale?

    Injection amount deviation cylinder 1 - -0.56 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 2- -0.22 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 3 0.96 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 4 -0.16 mg/stroke

    Multumesc!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, sunt in specificatiile producatorului.
     
    smurff apreciază asta.
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    atapu valorile sunt cu motorul la 90 grade?
     
  9. atapu

    atapu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI CJCA 2013
    Da, la 90 de grade era.
     
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nu sunt valori de injectoare noi, dar sunt OK inca. Eu cam tot asa am.
     
  11. atapu

    atapu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI CJCA 2013
    Multumesc pentru raspuns. Intrebam pentru ca a aparut o vibratie destul de mare la relanti si ma gandeam ca ar putea fi de acolo.
     
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Cu siguranta poate fi de la injectoare! Iarna am avut si eu vibratii... daca e cald afara nu am nici o problema. Daca accelerezi dispare virbatia?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. atapu

    atapu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI CJCA 2013
    Da, dispare cand accelerez, dar relanti-ul e ingrozitor acum, desi inainte era foarte silentios pentru un diesel.
    La mine nu pare a fi mai bine cand e cald.
     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nasol, cel mai probabil sunt aproape de sfarsit injectoarele, duzele injectoarelor cred. De curiozitate cati KM ai?
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verificati in MB tot ce tine de injectoare/presiune in rampa/etc.
     
  16. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Are cineva idee, sau a gasit vreun studiu/nota in care se precizeaza de ce a trecut VAG din 2012 pe 2.0 CR de la injectoarele tip piezo-electric la cele de tip solenoid? Din ce am inteles cele piezo sunt mai silentioase si mai performante decat solenoid.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca si-au dat si ei seama ca tot continuând cu mizeria aia de injectoare piezo, se duceau in cap de tot cu vanzarile. Mai nou inclusiv injectoarele 1.6 TDI facute de Continental (fosta Siemens), care erau piezo, sunt acum marca Bosch cu solenoid.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  18. dany76

    dany76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 all road 2.0 tdi 190 cp 2016
    salutare,o parere despre aceste valori,am un tremurat in ralanti destul de suparator si cred ca de la injectoare este
     
    Buraciuc Vasile apreciază asta.
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu e de la partea electrica a injectoarelor
     
  20. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Valorile sunt cu motorul rece?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta