1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor CR (Common Rail) 2.0 TDI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de andyzaharia, 4 Apr 2014.

  1. dany76

    dany76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 all road 2.0 tdi 190 cp 2016
    Nu. La 80 de grade
     
  2. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Va salut, de valorile astea ce spuneți ?

    Cilindrul 1 -0.16mg/str
    Cilindrul 2 -0.07mg/str
    Cilindrul 3 0.12mg/str
    Cilindrul 4 0.10mg/ str

    Valorile sunt la 65°c temperatura motorului
    Merci
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Totul ok.
     
    Barbu iulian apreciază asta.
  4. Sofia 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A5,2.0 ,2012
    Salut,
    Am un audi A5 2012, motor 2.0 cod CGLC cumpărat de 2 saptamani. Acesta avea un tremurat în momentul în care acceleram brusc, iar acum porneste greu si are o trepidatie la ralanti.
    Am pus masina pe tester si la motor nu am avut nici o eroare în schimb am valori pe injectoare de -2.97 la doua dintre ele, iar la celelalte de +3. Este normal ? Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Multumesc frumos.
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Kaput injectoare,dacă ai valorile astea.
     
  6. Sofia 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A5,2.0 ,2012
    Sa inteleg ca cele doua care sunt cu valori pozitive sunt inculpatele?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral acest topic: http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...ra-in-sistemul-de-injectie-si-in-pompa.34786/ si pregateste de o cheltuiala minima de 5.000 euro.

    Cand ti-ai cumparat masina nu ai verificat-o sau ti-a placut culoarea si ai luat-o ? imi pare rau sa o spun dar uneori va meritati soarta. Bafta ca ai mare nevoie.

    Inca ceva: te-ai inscris astazi pe forum si datoria ta este sa citesti forumul fara sa pui intrebari. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
    RUDY20140TDI apreciază asta.
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    In general injectoarele cu valori pozitive sun problema,dar la tine cred ca vorbim de o dauna majora.
     
  9. dany76

    dany76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 all road 2.0 tdi 190 cp 2016
    Buna seara,
    Sunt bune aceste valori ? apa este la 90 de grade

    20180210_183913[1].jpg
     
  10. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Valorile nu sunt grozave mai ales pe inj 4 dar sunt inca in parametrii dupa parerea mea,De la peste +2 incolo pe injector poti sa incepi sa ti faci griji.
     
  11. dany76

    dany76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 all road 2.0 tdi 190 cp 2016
    Multumesc pentru raspuns.
     
  12. DDD. SB 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Dacă injectoarele sunt duse, se pot reconditiona (650-750 lei bucata) la o firma în Craiova. Sunt patit și rezolvat cu un an garantie
     
  13. Archip Liviu

    Archip Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2009 CAGA
    Audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    Buna ziua aveam niste vibrații la relanti care se simțeau si in mers la turatii joase cand acceleram brusc , mi sa spus ca este volanta cu ambreiajul de vina . Le am schimbat ieri si surpriză vibrațiile in mers au dispărut dar nu in totalitate iar la relanti sunt exact ca inainte, motorul parca nu merge rotund cam la 10 secunde întrerupe vibrează destul de tare . Cei de la service spun că ar fi de vina injectoarele sau distribuția nu e pusă la punct , a fost schimbată la 170000 masina având acum 178 mii .
    Injectionamount deviation cylinder 1 - 1.20 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 2- -0.62 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 3 0.19 mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder 4 -0.78 mg/stroke
    Sunt in parametrii normali sau sa fie de la altceva trepidatiile?
    Multumesc anticipat
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inj 1 are valoare cam mare . Problema necesita investigatii amanuntite
     
  15. Archip Liviu

    Archip Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2009 CAGA
    Ar trebui toate date jos si verificate sau doar injectorul 1?
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Sunt multe de verificat inainte de a umbla la injectoare
     
  17. charliez123 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Ploiesti , Prahova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2010 CAGA & A4 B6 1.9 TDI BKE
    Buna seara,

    Astazi am pus si eu Vag-ul pe masina si am facut o diagnoza la injectoare ( motor 2.0 tdi CAGA )
    Din pacate nu prea stiu ce inseamna valorile astea si daca sunt in valorile normale, daca se poate sa imi spuna cineva daca sunt in regula raman recunoscator.
    Verificarea este facuta cu motorul la 90 grade.
    Multumesc.
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Valori normale
     
  19. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Daca valorile injectoarelor sunt in parametrii la cat ar trebui sa fie turatia la relantiv?
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In jur de 850 rpm.
     

Distribuie pagina asta