1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor CR (Common Rail) 2.0 TDI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de andyzaharia, 4 Apr 2014.

  1. stely92 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2017
    Locație:
    Biharia
    Masina:
    A4,2.0 TDI,177 CP,Cod motor CGLC,An 2014
    Audi A4 2014 , 2.0 TDI 130 KW , CGLC.
    Buna ziua colegii.
    Am facut o diagnoza la injectoare,temperatura motorului fiind de 87 ° C.
    Ce parere aveti despre urmatoarele valori ?
     
    marcel grigorescu apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok. Totusi, daca le demontezi si le pui pe banc de proba, situatia se poate rasturna.
     
  3. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare, imi puteti spune daca valorile din poze sunt ok ?

    Masina era la 90 de grade.

    La ralanti:
    1.jpg

    La 3500rpm
    2.jpg

    Ralanti din nou
    3.jpg

    Am intampinat anumite probleme la un momentdat, in sensul ca masina incepuse sa tremure ca si cum mergea in 3 si s-a oprit. Cand am vrut sa pornesc din nou invartea foarte greu motorul, dadea la automat mult, incepea sa invarta din ce in ce mai usor pana pornea si trebuia sa o tin turata ca sa nu moara, dupa care isi revenea. S-a intamplat odata cam la o luna treaba asta si ultima data am auzit un rontait mai pronuntat si am vazut fum in spate. Ma gandesc sa nu fi ramas vreun injector blocat.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu-ti dai seama decat daca faci un test specific de injectoare, pe banc, cu ele date jos de pe masina.
    Nu intotdeauna compensarile citite cu VCDS, chiar daca sunt in specificatii, indica un injector in parametrii optimi de functionare.
     
  5. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Am inteles dar din pozele de mai sus ce reiese ? Ca ar exista vreo problema ?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  7. Stealian Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2011
    Salut baieti! As dori sa imi verific si eu valorile injectoarelor pentru ca nu am facut-o niciodata pana acum. Din ce am inteles dupa ce am citit pe aici, acestea ar trebui sa fie cat mai apropiate de 0. Corect?!
    Audi A4 2.0 TDI 2011 Cod motor: CJCB
    Verificarea o voi face cu VCDS 12.12.0.0, imi poate spune cineva pasii? Verificarea in ce conditii trebuie facuta? La 90°C cu motorul la relanti?
    Multumesc:)
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da si da.
     
  9. nik5691 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 quattro 2013 CGLC
    buna ziua.

    pentru cei interesati iata un deviz de la midocar vitan pentru o problema la un injector:
    - saiba injector x 4 = 80,76 lei
    - surub x 2 = 25,38 lei
    - oring retur injector x 4 = 17,56 lei
    - oring injector x 4 = 11,36
    - placa de tensionare x 1 = 78,93
    - inlocuit seturi garnituri si brida = 133,11
    - injectoare montat, demontat si curatat x 1 = 560,62
    - test opacitate = 39,15
    - test VAS = 51,31
    - materiale mici = 41,65
    - oring injector = 11,36
    TOTAL = 1088,18
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te-a costat aproape 1100 ron sa cureti un injector ?
     
  11. nik5691 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 quattro 2013 CGLC
    nu ma pricep dar am inteles ca aveam 2 saibe arse si brida rupta din cauza celor 2 suruburi care cedasera.
    si din ce mi-au spus au curatat toate 4 injectoare chiar daca este tecut 1
     
  12. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Salut, vreau si eu sa verific injectoarele. Aveti procedura/ pasi? Mulțumesc
     
    Ultima editare: 23 Sep 2018
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nici o procedura, nici un pas.
    Motorul la 90 grade, pui VCDS-ul si vezi ce valori ai pe pe injectoare.
    Ai cateva poze mai sus.
     
  14. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Am intrat acolo la motor insa dupa cand sa selectez mass block nu e activ. Am vcds 15.7, trebuie sa incerc cu unul mai nou?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu unul original si mai nou.
     
  16. Maryan88

    Maryan88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Ramnicu valcea
    Masina:
    Audi A6 2.0 170 cp 2009
    Eu am o problema cu injectorului 4 si 2. Pe tester la ralanti sunt in parametrii normali inj 1, 2, 3, valori cu - iar 4 are + 1 și ceva apropiat de +2 aproape, iar dacă accelerez se schimba valorile la 4 și cresc la 2 .. 4 revine cu - iar 2 revine cu +1. A mai apărut la cineva problema asta ?
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    In primul rand pune si tu semnele de punctuatie de asa natura incat textul sa poate fi citit cursiv.;)
    Injectoarele cu valoare pozitiva au probleme,de obicei.
     
  18. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Salutare, am reusit sa citesc si eu valorile la injectoare, sunt ok? Multumesc
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca motorul era cald cand ai citit valorile, sunt Ok.
     
  20. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Da, era la 90 grade. Ms
     

Distribuie pagina asta