1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da un exemplu real, ca unii colegi care nu au acces la mai multe informatii, iau aceste exemple de bune si cauta acele coduri asa cum le gasesc aici.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E imposibil sa fie compatibile si ca sa lamurim acum toata problema asta, analizati link-urile de mai jos

    BA PDE-P1.1/80/520S216
    http://www.bosch-automotive-catalog.com//ro/product-detail/-/product/0414720216

    AR PDE-P1.1/80/520S214
    http://www.bosch-automotive-catalog.com//ro/product-detail/-/product/0414720214

    fata de cele de ARL/ASZ

    AL PDE-P1.3/80/550S039
    http://www.bosch-automotive-catalog.com//ro/product-detail/-/product/0414720039


    Deci, tot ce conteaza pentru compatibilitate e sa fie acelasi tip PDE-Px si capacitatea, ex 520 sau 550.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ok @nucu la asta nu m am gandit, rog un moderator sa mi stearga acel post.

    Am vrut sa spun ca, daca etka da de EXEMPLU terminati BA pt X motoare numai pe acele motoare le montam si nu pe altele.
     
    Ultima editare: 13 Apr 2017
  4. miu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b6 1,9tdi 131 cp 2002
    Eu am schimbat toate 4 injectoare cu altele cu acelasi cod si masina merge fara probleme acum .
     
  5. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Salutare colegi si un Paste fericit.As avea nevoie de cateva sfaturi daca este cu putinta :).
    Problema sta in felul urmator: de ceva vreme ma chinui sa scap de un tremurat puternic al motorlui la relanti.Totul a plecat de la mici intreruperi,ajungand in cele din urma la missfire pe cilindrul 1.Initial am schimbat cablajul injectoarelor,a mers o saptamana si a inceput iar sa tremure.
    Am dus masina la meserias si mi-a constatat chipurile injectorul 2 rupt (desi eu cred ca l-a rupt el incercand sa il scoata cand a schimbat oringurile tuturor injectoarelor).Am cumparat un injector,l-am montat,nimic in functionarea motorului...in continuare balbaie la relanti.Mi-a zis ca sa schimb tachetii,ca e posibil sa nu se amorseze cum trebuie...zis si facut.Surpriza,masina mergea mai prost,acum tremura si in sarcina intre 1800 si 2500 rpm."Mai trebuie un injector pe cilindrul 1" zice el,cumpar injector,il monteaza,regleaza si....surpriza:nimic,tot prost merge.Valoarea de pe injectorul 1 de 2.2 s-a mutat acum pe injectorul 3:1.85."Mai ai nevoie de un injector"zice el,moment in care ma apuca nervii si cedez,ma cert cu el,gaseste pe acolo un injector de un passat 2006 pe care il pune pentru proba si din nou surpriza,injectorul 4 da acum 1.40 si celelalte cu "-" incercand sa il compenseze,masina merge o idee mai bine dar tot tremura si la relanti si in sarcina.E posibil sa se fi bulit toate 4 injectoarele sau cum e posibil sa se mute valorile astea mult cu + de pe un injector pe altul. Motor 1.9 brb 2008 cu dpf.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Da am avut cazuri in care au cazut toate cele 4 inj. Singura solutie e sa le verifici pe banc pe toate sa vezi care sunt bune sau sa le inlocuiesti cu un set luat de pe acelasi motor. Sper ca ce ai schimbat sunt compatibile cu ce ai avut tu pe masina.3
     
  7. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Doua din ele da,la injectorul 3 a pus un injector de passat 2006 pt a vedea daca se schimba valoarea si s-a schimbat,3 acum da cu -0.8 de la +1.8,si compenseaza pe 4 care ar f ultimul neschimbat.Urmeaza sa imi cumpar dupa sarbatori doua injectoare cu terminatia BP sa fie toate 4 schimbate cu acelasi cod.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cele de pe masina ce cod au??
     
  9. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    038 130 073 BP
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E ok, compatibil ai 038 130 080 X.
    Recomand schimbare surub strangere injector si cheie dinamometrica pt.a fi strans la cuplu.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand tot faceti combinatii de genul acesta cu injectoarele, asigurati-va ca sunt compatibile intre ele altfel vedeti fel si fel de compensatii pe VCDS.

    Ori le schimbi pe toate 4 cu unele noi sau SH (verificate pe banc), ori le schimbi la bucata (obligatoriu acelasi cod) dar la fel, verificate pe banc (doar acolo ai garantia 100% ca sunt ok injectoarele).
    Daca voi le tot amestecati intre ele cu injectoare din dezmembrari si mergeti pe cuvantul vanzatorului ca "injectoarele sunt tipla frate", e normal ca ajungeti sa scrieti aici.
     
  12. vali06 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    a4 1.9 tdi 101cp 2003
    Salut băieți,
    Am o problemă cu pornirea la rece la masina din semnătura: porneste greu după ce a stat cateva ore pe drum drept sau cu fata la deal. Am schimbat pe rând pompa tandem (nouă) si o-ringurile de la injectoare si pentru o scurtă perioadă masina pornea fără probleme. Dar acum problema a revenit si cu unele "noutăți" un trepidat urât pentru circa 1-2 minute si mult fum alb. Valorile pe vag-com la injectoarele 1 si 3 sunt de +2,99 si -3 la pornire (la rece) apoi scad spre 0,30. Să trec la inlocuirea lor sau mai pot fi si alte cauze ? Ce părere aveți despre repararea injectoarelor ?
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Aveai aceleași probleme si înainte să schimbi pompa si oringurile? Ai facut reglajul cand ai pus injectoarele înapoi? Ar putea fi o cauza.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    1. 2.99/3.01 sunt probleme pe injectoare blocate (la rece in cazul tau).
    2. Daca injectoarele nu sunt reglate (raportor si ceas comparator) si stranse cu cheia dinamometrica iarasi nu e bine.
    3. Daca oringurile nu au fost unse bine inainte de a fi bagate riscul sa-l ciupesti e mare.
    4. Injectoarele se reconditioneaza cu succes daca stii unde.

    P.S.:

    Inainte de a pune oringurile noi s-a verificat daca nu exista uzura in locasu lui/in chiulasa ?
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  15. vali06 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    a4 1.9 tdi 101cp 2003
    Multumesc pentru răspuns romy.b,
    2: au fost doar strânse cu cheie dinamometrica
    3: au fost unse
    4: o recomandare?
    1: sa inteleg ca se blochează in timp din moment ce cu motorul cald nu sunt probleme?
    Masina a mers bine fără probleme la pornire timp de o lună de la schimbarea oringurilor, problemele au apărut după un drum de 500 km mai "fortat".
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu are treaba mersul fortat(nu stii ce pateste seatul meu:)), se blocheaza doar la rece(motorina e mai densa), eu le reconditionez la cineva in Zalau(nu cred ca am voie sa fac reclama)cu succes.
    Incearca si parcheaza masina cu botul in jos si vezi cum porneste dimineata.
    Nu mi ai spus daca sa verificat uzura in chiuloasa si daca s au schimbat si suruburile.
    Daca sau reglat cum trebuie si stranse cu dinamometrica nu ar trebui sa fie problema de la oringuri.
    Ce oringuri ai pus?? In afara de bosch si elring restul sunt mai subtiri.
     
  17. vali06 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    a4 1.9 tdi 101cp 2003
    Dacă o parhez cu botul in vale porneste din prima dar merge urât pt 1-2 minute. Suruburile nu au fost schimbate si nici control de uzura făcut. Oringurile sunt bosch.
    arazvan 2002
    Înainte a fost doar problema cu pornirea. Fumul alb si trepidatul sunt ultimele "noutăți" care se alătură la problema cu pornirea. Acum nu știu dacă au aceeasi cauză sau sunt probleme distincte.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vali aici in acest topic discutam doar despre injectoare si atat ca sa nu-ti fie sterse mesajele pe viitor. Nu transforma niste topicuri dedicate intr-o amestecatura de probleme. Rezuma-te la asta nu la probleme de pornire. Nu din cauza injectoarelor nu iti porneste tie masina. Ai nimerit la niste mecanici vai de mama lor. Schimba-i.
     
  19. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Salut pe un 1.9 avf 2002 130cp cu injectoare AN le pot inlocui cu 4 AL(luate de pe un passat 1.9 avf din UK)? Multumesc
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    AN au fost eliminate fara inlocuitor la 01.09.2002 si in continuare s-au folosit 038130073BA sau 038130079FX.
    AL sunt pentru alt motor (ASZ de pe A3).
     

Distribuie pagina asta