1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi ca alea nu au venit din fabrica pe acel Passat, a făcut proprietarul modificări.
    Tu citeste in acest topic fiindca am povestit ce coduri merg pe AVF. Derulează înapoi o pagina ca nu e asa greu.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  2. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Ok. Multumesc pentru raspunsuri.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La inlocuirea lor cu altele compatibile trebuie urmarita si versiunea de soft scrisa in ECU
     
  4. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    buna ziua
    De ceva vreme am inceput sa am vibratii la ralantii ,nu le am dat importanta prea mare, dar acum sau amplificat si vibreaza toata masina destul de tare.
    Plaja de turatii in care am vibratii este cam de la 900-la 1600 ,dupa aceea dispar odata cu cresterea turatiei.
    banuiesc injectoarele si suportii motorului (volanta am schimbat-o deja)
    Am verificat unghiul de sincronizare, oscileaza intre 1.7 -2.2.
    Precizez ca nu este nici un consumator pornit cu consumul de 1,2 l/h
    Masina porneste la sfert(instant) si brusc (se zguduie), indiferent daca e cald sau rece motorul
    Nu stiu ce sa schimb prima data ,suportii sau injectoarele?
     
    Ultima editare: 1 Mai 2017
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valorile pe 2 si 4 sunt prea mari pentru a nu fi luate in seama, chiar si pe VCDS.
    Pentru siguranta ta, da-le jos si verifica-le pe banc de proba inainte sa le schimbi.
     
  6. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Salut! Trebuie sa imi schimb si eu O-ringurile la injectoare si sunt în mari dubii referitor la reglajul injectoarelor ptr 1.9avf. Din cate am citit aici, am vazut ca se recomanda sa se regleze la 225o. Dar din cate am citit pe alte forumuri (nu putine la numar), ar fi fost facuta o actualizare de catre VAG prin care a fost modificat reglajul la 180o la toate motoarele lor PD. Cei care ati schimbat, cum ati facut reglajul, la cate grade? Am vazut diversi carora le merg bine motoarele si cu 180 si cu 225. Care ar fi totusi avantajele si dezavantajele fiecaruia? E vreun coleg care are acces la elsa actual si poate da cateva date sigure referitor la aceasta dilema? Multumesc!
     
  7. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Buna dimineata
    Si eu am citit la fel ca tine pe mai multe forumuri, inclusiv aici ca se releaza la 225 insa elsa imi arata la 180
    Posibil ca eu sa am o versiune mai veche de elsa, corectati-ma daca gresesc.
    ElsaWin 4.10 (Cd Version - Audi:2013-04/ wv:2013-02)
     
    CosminSt apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Le reglati la 180 grade.
     
  9. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Cand corectia injectorului e cu "minus" inseamna ca injecteaza prea multa motorina?
    Adica surubul de reglaj trebuie desfacut putin?
    Gresesc cu ceva?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are treaba surubul de reglaj cu injectia. Da, se injecteaza prea multa motorina cand corectia este pe minus. Dar, ceea ce vezi tu la diagnoza este o masurare electrica nu una corecta care o afli pe un stand de masurat debitul injectoarelor.
     
  11. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Am reglat toate injectoarele la 180 grade aceiasi corectie si aceleasi vibratii, am facut o curatare cu Liqui Molly Diesel purge direct din recipient si nimic ,vibratiile ramam
    ok, cum pot verifica oringurile de la un injector?
    cu corectiile actuale ,care sunt destul de mari masina porneste "la sfert" nu scoate fum ,nu intrerupe in sarcina,doar consumul a crescut .
    Este posibil sa piarda compresie pe la oring si sa vibreze la anumite turatii ,fara sa fie afectate pornirea?
     
  12. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Poti incerca un schimb de O-ringuri, insa avand in vedere corectia mare de pe injectorul 4 (si de pe 2, dar care probabil merge in compensare), ar merge incercat impreuna cu asta un alt injector sau, daca nu, mutat in locul altuia de test, pentru a vedea cum se comporta.
     
  13. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Codul de pe injectoarele mele este 038130073BA , vreau sa chimb un singur injector si nu am gasit cu acelasi cod, am gasit cu 038130073AR , este de pe un awx si eu am avf, stiu ca este compatibil dar afecteaza cu ceva daca am 3 injectoare cu BA si unul cu AR?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cauta mai bine un BA ca exista pe net toate codurile la toate preturile.
    Merge si cu AR, dar cine stie ce alte probleme mai ai si apoi o sa crezi ca nu se potrivește injectorul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Eu sunt sigur ca de la injector vibreaza si consuma mai mult , plus ca am corectie de +2,7 pe el.
    Am consum de 1,2l/h relanti ☹️, avansul e la 0,6.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Du avansul pe plus sa vezi daca se modifica consumul in relanti, daca creste(ma indoiesc)mergi pe minus.
     
  17. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    M am jucat si cu avansul l am avut initial la 2.2 si tot 1.2 aveam , am gasit 2 injectoare unul cu BA si unul AN(rezerva) maine imi vin oring urile si schimb injectorul sa vedem ce iese.
     
  18. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Am schimbat injectorul 4 cu 3 si am aceiaidi corectie pe 4 in vcds, oare sa fie injectorul 2 cu probleme?
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi totusi sa nu ai probleme la axa cu came la injectorul 4 daca a ramas compensarea tot acolo.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Ultima editare: 9 Mai 2017
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Din experienta spun ca, pana nu se pun toate cele 4 inj.pe un banc de verificare nu o sa stim cu certitudine care inj. este de vina.

    Cum a spus si @arazvan2002 verifica axa cu, came!!
     

Distribuie pagina asta