1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    sincer nu stiu ce sa ii mai fac , am inlocuit injectoare peste injectoare in toate variantele posibile(am avut 2 injectoare de schimb) tot la fel...aceiasi vibratie.
    M-am hotarat, asa o las pana crapa ceva, mi-am pierdut rabdarea,timpul si banii degeaba pana acum.
    Precizez ca masina trage si porneste exemplar, fara fum in sarcina, doar acele vibratii in caroserie la anumite RPM care ma scot din fire....

    Am verificat axa cu came si nu are urma de uzura ...
     
  2. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Posibil tot din volanta sa fie vibrațiile la relanti pana intr-o anumita turatie . Am un preten care are un a4 1.9 pd și ai vibrează din cauza volantei din câte am înțeles e o problema des întâlnită. Nu știu zic și eu , dacă zici ca ai schimbat injectoare , avans verificat , posibil volanta sa nu fi montat corespunzător . Ați vibrează și toba de eșapament ?
     
  3. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Toba nu vibreaza , vibratiile apar de la 900 pana 1600 cu rezonanta in habitaclu,pe la 2000 apar iar la intensitate mai mica si mai apar iar pe la3100-3400 la intensitate mai mica.
    Deci nu ii mai fac nimic pana incepe sa nu mai pornesca ;)
     
  4. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine daca se ascunde ceva grav in aceasta secventa de diagnoza ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dupa parerea mea o distributie prost reglata sau s-a umblat pe la injectoare, avans sau axa came. Nu are cum sa functioneze asa motorul cu injectoarele alea.
     
  6. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Eu am masina din 2008 si nimeni nu a umblat la ea decat eu. Nu am schimbat decat de doua ori distributia si am facut-o exact pe vechea pozitie, fara alte reglaje. Motorul este AJM, fara pompa de injectie unde mai poti deregla cate ceva in timpul lucrului, insa aici nu. Masina se infige bine la treaba insa de circa trei saptamani a inceput sa trepideze fara sa am probleme de niciun fel la intrarea in viteze. Am dat vina pe volanta, dar cand am demontat cutia, am constatat ca volanta nu avea niciun pic de joc, nici axial nici radial si niciun fel de uzura vizibil. Am montat la loc cutia schimband doar discul, daca tot am trecut pe acolo :)! Mare mi-a fost bucuria cand am constatat ca ambele suporturi de la cutie sunt rupte, schimbandu-le cu altele noi si crezand ca am rezolvat problema ! Nu a fost sa fie si acum masina trepideaza din ce in ce "mai bine" ! Mam gandit ca poate fi problema de la injectoare si de aceea am deschis aceasta discutie. Inca mai astept pareri !
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Au fost multe cazuri in care trepidatiile veneau de la injectoare. Daca ai controlat deja majoritatea posibilitatilor, verifica si injectoarele la banc, macar scapi de o grija.
    Din diagnoza se vede ca injetorul 2 si 3 nu sunt in parametri. Se stie ca pe diagnoza nu este 100% real.
     
    adamitza2005 apreciază asta.
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @rosu_ghe
    Pai 2 inj.sunt blocate/defecte, unul pe diuza si unul pe partea electrica(in diagnoza cel putin trebuie sa ai o eroare de genul"limita superioara depasita).
    Verifica/refa reglajul lor si starea axei cu came.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Problema e la injectorul 2 . Daca axa cu came si tachetii sunt ok inlocuieste injectorul 2 ,pune oringuri noi ,surub nou ,reglat pe pozitie ,reglate toate la 180 grade)
     
  10. Bogdan_fiscu

    Bogdan_fiscu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Siret
    Masina:
    Audi A4,2002, motor 1.9 AVB 101cp
    Salutare.i-mi puteti spune va rog daca sunt buni parametrii la injectoare?
    Detin un audi a4 2002 1.9 pd 101 avb.
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Grupul 13 ,partea electrica e ok .
    Trebua sa postezi si 18-23 .
     
  12. Bogdan_fiscu

    Bogdan_fiscu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Siret
    Masina:
    Audi A4,2002, motor 1.9 AVB 101cp
    Multumesc..maine am sa vin cu restul
     
    Loliceru19 apreciază asta.
  13. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Salutare. Imi poate spune cineva despre aceste valori!? Sunt mari sunt mici!? La cilindru 3 am observat o scadere a valorii acestuia. Masina merge ok nu are trepidatii sau alte probleme. Valorile le-am luat dupa ce am efectuat o curatire a EGR-ului si a galeriei de admisie care aratau ingrojitor. Iar pe chiuloasa la admisie cilindrul 2 si 3 aratau ingrojitor. Se observa si in poza. Dupa ce am efectuat curatarea celor doua, am reusit sa scot "grosul" mizeriei afara din cele 2 canale, cu grija, dar nu au iesit chiar impecabil pana la "perete" dar acum volumul de aer absorbit categoric ar trebui sa fie altul. Dupa 500 km ar trebui sa reefectuez o strangere a suruburilor galeriei cu o forta de 25 Nm. Sa merg mai turat putin cu ea sa se "invete" cu noul volum de aer sau merg normal! Multumesc! (Masina are 265832 km reali)
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ar trebui sa tii sub observatie cilindrul 3.
    Orice valoare citita trebuie sa fie cu motorul la minim 80 grade. Altfel e irelevanta.
    Aia cu restrangerea suruburilor nu inteleg de ce crezi tu ca trebuie efectuat.
     
  15. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Cand am efectuat citirea temperatura apei era de 90°C. Am sa tin sub observatie cilindrul trei si maine dupa efectuarea unui drum de 550 km neintrerupti am sa mai fac o citire la bucuresti sa vad care sunt valorile. Dar faptul ca fantele de admisie la cei 2 cilindri nu au fost perfect curatare au cumva vre-o influenta asupra valorilor? Adica pe viitor sa incerc o curatare mai temeinica a acestora?
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu are nici o influenta asupra valorilor citite pe grupul 13. Tu citesti acolo cantitatea de motorina ce e injectata pe injectoare.
    Fantele partial obturate de la admisie impiedica aerul sa intre in cantitate normala, ceea ce duce la un estec mai slab cu motorina, ceea ce rezulta o putere scazuta a motorului. Insa repet, nu are influente cu valorile citite pe injectoare.
     
  17. Luygy79 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    A3 8P 2.0 140 hp BKD 2004
    Lasă canalul 13, vezi pe 23 ce-ți dă ![emoji6]

    Inviato dal mio Moto G (4) utilizzando Tapatalk
     
  18. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Ma poate ajuta și pe mine cineva?Mașină îmi tremura foarte tare la ralantiu.Pe tester am eroarea asta,iar valoarea injectorului 4 este 2.99.Care ar putea fi problema,e terminat injectorul 4 sau ar mai putea fi și altceva?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ar mai putea fi si altceva : axa came uzata, cablaje injector (aici vorbesc de toate cablajele, si pana in mufa rotunda din spate de pe chiulasa si de acolo pana la injectoare) intrerupte/largite fisele, oringuri neetanse, etc.
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuieste injectorul 4
     

Distribuie pagina asta