1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut !

    Verifica cablajele cum a zis nucu de la injectoare scoatere și curața-l cu spray
    Numai bine
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Poate incerca ce ai spus tu dar sansele de rezolvare sunt 10%.
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    2.99 ,eroare missfire .
    La cablaj intrerupt /contact imperfect da alta eroare (short to ...)
     
  4. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    [​IMG]

    Fiți atenți ce am făcut.Am dat jos capacul de la culbutori,și am început sa umblu puțin pe la reglaje.Am fost curios sa vad dacă se schimba cumva valorile,iar daca nu mai pornea o duceam direct in service si schimbam toate 4 injectoarele.Am incercat sa le reglez cat mai aproape de injectorul 3 care avea cele mai bune valori.Am pus la loc capacul,i-am dat cheie,am pus-o pe tester,iar valorile sunt cele din poza.Mașina nu mai tremură deloc.
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si cum ai vazut sa reglezi inj.4 aproape de inj.3??
    Care a fost reperul pe care l ai luat??
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @marian91 Lasa improvizatiile ,regleaza injectoarele la 180 grade
     
  7. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Asa o sa fac,asta e chestie de moment.O sa urmaresc îndeaproape injectoarele zilele astea și pe luni,marți săptămâna viitoare merg cu ele la reglat.Cu ocazia asta o sa schimb și garniturile pentru ca le-am cumpărat deja.
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Obligatoriu se inlocuiesc si surubutile care se strang la cuplu
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. Am facut o mica greseala deoarece nu am gasit injector pe codul meu, sau am gasit dar la persoane ce nu pareau prea serioase (pe net).
    Am 038130073 BA. Am inlocuit un injector cu alt cod si AK la sfarsit. Am inlocuit oringurile si culbutorii deoarece 4 erau uzati. Porneste, sta la ~900rpm dar trepideaza, inca nu am apucat sa fac test, va urma foarte curand. E posibil sa tremure din cauza ca nu e acelasi cod sau ca injectorul e defect? L-am inlocuit pe cilindru 4 deoarece imi scotea fum alb la pornire iar la valori ajungea pe la 1.5 1.6 si am zis ca e clar pe duca. La inlocuire am observat depuneri peste locasul duzelor pe acel injector.
    Sper sa ajung sa-i fac test cat mai rapid sa vad care-i problema. Acum scoate fum alb iarasi, e zgomotos motorul, trepideaza si se simte iun miros puternic de motorina nearsa. (gen ca era mai bun al meu decat asta).
    Deci reglajul pentru PD AVF e de 180*? Prima strangere parca era 8-9N iar apoi 180*.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    AVF 225° conf.elsa/strangere surub injector 3nm + 2× 90°
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Scrie deja pe topicul asta ce injectoare se pot interschimba la AVF. De ce ai luat unul de la un motor cu alta putere? E complet diferit 038130073AK fata de BA. Trimite pe al tau la reconditionat si pe ala da-l inapoi pana nu strici ceva mult mai costisitor ca un injector.

    Mecanicii respectivi iti platesc motorul dupa ce vei topi pistoane sau rupe biele? Daca nu, atunci documenteaza-te singur si te duci direct cu piesele. Ei se pare ca sunt nepriceputi.
    In primul rand, injectoarele AK nu vor merge fiindca au o constructie interna diferita, e alt tip de injector, respectiv PDE1.3 fata de , 073BA, 073AR, 073AQ care sunt oarecum similare de tip PDE1.1.

    Pe 1.9 130cp au mers cele de pd101 fiindca e posibil sa fi prins unele care defapt erau la fel. Cel putin se potriveste tipul de bobina si nu merge neregulat, dar nu ai aceeasi putere.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Sep 2017
  12. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Buna ziua
    Revin din nou pe forum ca nu ii mai dau de cap....
    Am schimbat ax cu came,compensatorii hidraulici(inna),cuzineti,segmenti ,distributie, reglat injectoare si acum imi inderpt atentia spre injectoare.
    Problema ar fi ca trepideaza cam tare la ralanti si porneste brusc(zmucit) ,nu scoate fum nici in sarcina nici la pronire.
    Si am consum foarte mare in ralanti 1.2l/h ....
    Am inlocuit injectorul 4 cu 3 si corectia mare a ramas tot pe 4
    E posibil ca injectorul 2 sa pulverizeze mai multa motorina?
     
    Ultima editare: 1 Oct 2017
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incearca sa "te joci" putin cu avansul, vezi ce rezultate vei avea .
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica/repozitioneaza distributia sau cum a spus @nucugheri modifica avansul.
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @lord1 Daca axa pusa e cea care trebuie problema e de la injectoare ,trebuie verificate pe banc
     
  16. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    M am jucat si cu avansul si pt un consum de 0.6 l/h trebuie sa il duc aproape de 5 si nu imi place cum raspunde la accelerare.
    Sincer nu cred ca sumt toate injectoarele terminate, dar cum fac sa aflu care e cu probleme?
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Tocmai ti am spus si eu si @EEXCALADE , verifica prima oara daca e pusa bine distributia apoi te gandesti sa verifici inj.pe un banc.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Avand consumul 0.4-0.6L/h eu zic ca e bine pusa, citisem undeva ca astea ar fi valorile ok la PD. Apropo, si al meu avea 0.6l/h.

    Cu greu am gasit un injector in tara, toti pe care-i sunam le-au dat sau le vand la set (lol, eu aveam nevoie de unul singur). L-am montat, totul ok, motor silentios, consum parca mai mic decat inainte.

    Vor urma curand si: cuzineti ax came (originali), ax came otel, simering ax VR. Am schimbat culbutorii deja cu altii noi INA.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. In urma cu vreo trei luni am verificat valoarea si era 0.6l/h. In urma cu vreo trei saptamani, hai patru sa zicem a inceput sa scoata fum alb la pornire si sa bata un injector. Am luat parametrii iar cel de pe c4 avea 1.6. Am gasit codul de pe el, am vazut ca au si culbutorii o uzura si i-am cumparat. Cand am schimbat culbutorii am vazut ca axul are doua came "atinse", iar cuzinetii nu erau toti in stare buna. Mi-am comandat restul de piese si urmeaza sa le inlocuiesc. Acum nu stiu ce valoare am, test nu pot face decat cu vcds-ul deoarece am incercat sa fac diagnoza cu doua hella gutman (un model mai vechi si unul nou din 2014-15) si nu pot.. nu stiu din ce cauza, mai demult se putea face cu testerul acela nou, iar de-un timp nu mai merge nici s-o bat; ii dau scanare si am lasat si o ora testerul si tot pe scanare a ramas.. cu vcds-ul instant a functionat.
    Cand am schimbat culbutorii, tot la distributie a fost blocat si doar in partea de sus a fost luata jos cureaua de pe pinionul axului. In mod normal nu s-a schimbat nimic (teoretic).
     

Distribuie pagina asta