1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @Ursu Din ce am vazut pe site la bosch, ar merge sa schimbi 038130073BD cu BH, dar nimic altceva. Nu conteaza ca doar motoare au aceeasi putere, pot fi alte diferente.
     
  2. bogdan77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    oravita
    Masina:
    audi a4 1.9 pd 2001
    va salut! sunt nou pe acest site si am o problema! am un a4,motor avf si in sarcina respectiv 1.800-2.500 ture intrerupe si cel mai sesizabil este in vitezele 4 si 5
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ce constatari s-au facut pentru a identifica problema ?
     
  4. bogdan77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    oravita
    Masina:
    audi a4 1.9 pd 2001
    Cu VCDS-ul toate injectoarele au valori apropiate de zero. Precizez ca acum o luna am schimbat injectorul 3 care arata +2,6. Dupa ce l-am schimbat mecanicul cand a reglat injectorul 4 cred ca nu era tras pe cama fiindca la prim cheie a pocnit si cand am desfacut capacul surpriza: pastila din capul injectorului era sparta.
    A schimbat pastila si la test arata ca sunt toate cu valori intre -0.60 si +0.70. Este posibil sa fi scapat injectorul fara sa se avarieze ?
    Mi sa spus ca ar fi de la ambreiaj (volanta) dar eu cred ca sunt habarnisti fiindca in aceeasi plaja de turatii face si intrerupe si cand o turez pe loc dar se sesizeaza foarte putin si se simte cand e in forta.
    Altii spun ca e o supapa dar eu stiu ca supapa face figuri tot timpul. Cand trece de 2500 ture accelereaza si se duce lin. Sper sa ma ajutati cu o parere ca sincer m-a disperat.
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Refa reglajul injectoarelor,cu ceas comparator de data asta.
    Verifica daca merge pompa din rezervor si daca aduce motorina in filtru .
    Verifica daca distributia e pusa corect.
     
  6. bogdan77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    oravita
    Masina:
    audi a4 1.9 pd 2001
    Distributia e pusa corect, avansul e bine, injectoarele sunt reglate la 180 de grade.
     
  7. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Buna ziua
    Poate cineva sa-mi explice ce semnifica fiecare valoare ( cu ' + ' si cu ' - ') din canalul 23 si daca exista o legatura cu canalul 13 din VCDS ?
    Multumrd anticipat
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Unele sunt valori la cald obligatoriu 90 grade temperatura si cu motorul pornit asta pe canal 13 adica deviatie pozitiva injector aproape de blocaj si deviatie negativa injector care pulverizeaza prea mult. Oricum nu are relevanta pozitiv cu negativ pentru ca exista compensari intre injectoare.
    Valorile de pe canal 23 sunt valori doar electrice unde poți vedea uzura mecanica a injectoarelor. Când aceste valori depășesc 100 atunci se considera problema la ele. De ce te intereseaza asta ?
     
  9. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Vreau sa imi dau seama ce ce injectoare sunt defecte.
    Am vibratii pe anumite plaje de turatii care se resimt si mai tare in sarcina.
    Si fumul miroase ca cel “ raba”
     
    Ultima editare: 22 Dec 2017
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba faci teste cu VCDS-ul. Le demontezi si le probezi pe banc de proba. VCDS-ul iti arata doar niste marje aleatorii nu cele adevarate.
     
  11. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    offf , in conditiile astea trebuie sa ajung la buzau sa le fac pe toate.... :banghead:
    nu am gasit banc pentru pd in zona mea.
    pana atunci....
    Sarbatori fericite la toata lumea !!
     
  12. bogdan77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    oravita
    Masina:
    audi a4 1.9 pd 2001
    se pare ca ai aceleasi probleme ca si mine si pana acum nu a reusit nimeni sa ii dea de cap.daca rezolvi sa ma anunti si pe mine te rog.
     
  13. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Te tin la curent, vad ca incepe sa intrerupa mai simtitor acum, cat de curand trebuie sa le fac.
    La fix 1600 rpm cutremura toata masina
     
  14. bogdan77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    oravita
    Masina:
    audi a4 1.9 pd 2001
    La mine intre 1800 si 2500 merge in suturi.dupa aceea isi da drumul.astept sa vad cum o rezolvi tu si te urmez.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Va salut. Am luat legatura cu o persoana care are banc de testare a injectoarelor si mi-a spus ca injectoarele care le am pe masina cod motor AJM nu se testeaza pe banc ci doar se schimba garniturile si se regleaza la montare ? Sa scap doar cu asa ceva atata timp cat injectorul in anumite momente se simte ca "bate"?..
     
    Ultima editare: 3 Ian 2018
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba se testeaza pe banc. Cum VCDS-ul in unele cazuri este irelevant, numai pe banc poti afla daca injectorul pulverizeaza cantitatea corecta si inchide complet la oprirea motorului.
     
  17. LiviuMoise 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2001, 96 KW, 130 CP
    audi66
    Aveti dreptate doar pe banc puteti verifica injectoarele pompe duza unde se poate verifica duza (cantitatea injectata in capul pistonului) , element pompant, supapa retur si timp de raspuns al bobinei. Testarea cu VCDS iti arata corectie pe cilindru, aici este interpretabil, sunt cateva service-uri in tara care verifica pe banc Bosch destinat acestui model.
     
  18. bogdan77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    oravita
    Masina:
    audi a4 1.9 pd 2001
    stie cineva, pe grupul 18 in relanti imi arata 0.0 si in turatie 0.4. este in regula sau nu?
     
  19. Popa danut 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi automat an fabricatie 2009
    Salutare tuturor,
    Am un audi A4 B7 1.9 tdi din 2006 motorul este BRB. La cate grade se reglează injectoarele ? Multumesc.
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    180 grade
     

Distribuie pagina asta