1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Buna seara,
    Ma poate ajuta cineva cu cupluriile de strangere a suruburilor la injectoare, la suruburile de la capacul de la cuzineti si mai important dinstantele de la injectoare pentru a le pozitiona corect.
    Audi A4 B7 1.9 tdi cod BRB
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
    Sebisebisebi și arazvan2002 apreciază asta.
  3. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Sal.colegii.cum rezolv si eu problema cu valorile astea pe injectoare?
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuindu-le cu unele cu mai putini km.
    Prima data verifica compresia ,axa came ,tachetii si oringurile
     
    Ultima editare: 4 Apr 2018
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Buna seara , daca stie cineva unde gasesc si eu acest kit de reparatie injectoare va rog lasa-ti un mesaj.

     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Era greu: http://www.profil.pl/ui-diesel/ ? :)

    Acum te intreb eu pe tine: ai mai umblat la injectoare adica sa le desfaci bucati nu doar sa le scoti de pe pozitie adica doar sa le demontezi de pe masina ? Ai presa si scule dedicate ?
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Multumesc frumos , dar din cate vad ( am gasit si eu aceasta pagina ) e doar o pagina de reclama , profil.pl nu este firma mama este un site de reclama. Iar ui diesel nu mai gasesc nici un site si nici produsele lor pe tot google..

    Nu am mai desfacut bucati un injector , dar nu am de gand sa il desfac bucati decat sa schimb acel parti din kit deoarece la 2 din injectoarele mele sunt rupte. Si da , pot face rost de presa si 2 surubelnite.

    Daca mai ai informatii , sau sfaturi le astept cu drag. Chiar tu spuneai ca nu cunosti pe nimeni care sa reconditioneze injectoarele ca la carte m-am hotarat sa caut eu rezolvarea la o camasa rupta. :3sadwalk:
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un mare (de fapt unul bun) vanzator de piese auto si stie el cum sa dea de astia care vand kit-ul ala. Bafta la reconditionare in cazul in care te incumeti dar sa stii ca nu este asa de simplu cum pare.
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sper sa reusesc sa gasesc cele doua camasi care tin arcul. Daca cunosti pe cineva care m-ar putea indruma exact spre acel kit mi-ar fi de mare ajutor. Pentru moment o sa vorbesc cu un var care lucreaza cu multi distribuitori dar nustiu cat cunoaste el "piata". Multumesc frumos !
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu gasesti in tara/am cautat si eu!
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E complicat de desfacut injectoarele PD, daca vrei sa schimbi si diuzele. Exista o probabilitate f mare sa le strici cand le desfaci. Trebuie tinuta fixa diuza si corpul si desfacut doar capacul ce tine diuza. Poti cauta si alte site-uri tot de prin Polonia.
     
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Razvan nu am zis nicaieri ca sunt inginer si ca vreau sa fac lucrurile astea. Vroiam sa scap mai ieftin pt ca eu aveam un zgomot de tacheti si am schimbat intai pinii si suruburile de reglaj oe( 300ron au fost toate ) fara sa schimb garnituri doar ca cv cv tot persista o bataie. Intai era un surub de reglaj batea in palaria injectorului pt ca erau foarte uzat surubul si pinul. Dar nici un mecanic nu mi-a spus treaba asta pe la care am fost 2 la numar. Iar acum cateva zile am citit pe vwforum o postare cu "pd imprastiat" si am zis hai sa vad chiar asa e , si cand am desfacut cama culbutorilor am observat ca arcurile nu mai stau comprimate si garniturile eu zic ca arata cam rau.Daca citesti si tu , ei reclama o bataie ca de tachet pentru ca , acel guler si ciuperca se lovesc in loc sa stea fixe.. O sa revin cu poze in jumatate de ora.

    Ca sa fac un mic rezumat a tot ceea ce s-a intamplat pana acum , desii o sa fiu putin offtopic rog sa nu se stearga postarea , doar o sa afirm ceea ce a spus Cristi de cateva ori despre cei care reconditioneaza injectoare. Pentru ceea ce veti vedea voi in pozele de mai jos ca defect , mi s-a cerut de firma de renume de care tot vorbea Cristi 6.5mil / injector pentru reparatie + reconditionat + montaj ( gratis ). La Zalau n-am insistat pentru ca au un limbaj de mahala prefer sa cumpar 5 seturi second decat sa ma duc sa le dau bani acelor "domni". Inca astept pe luni o oferta pentru schimbat aceea camasa.

    Saibele de foc din cate vad n-au fost etanse sau ma insel ? Mai sunt recomandari de serviceuri care repara injectoare , sau macar sa le curete diuzele?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mai 2018
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ai înțeles gresit mesajul meu. Eu doar te previn ca sa stii la ce vei expune injectoarele si ca risti sa se strice. Eu am pățit asta încercând sa pun diuze bosio pe ele si am sfârșit prin a le înlocui fiindcă nu mai functionau cum trebuie.
    La modelul tau de injectoare, fiind primul tip/serie facut de VW, probabil ceva e prost. Am mai văzut injectoare de ajm cu arcurile sarite si chestii rupte acolo. In locul tau as lua alte 4 injectoare mai mari, resoftare pt a le adapta si gata. O sa caut, daca nu e deja postat, daca sunt la fel cumva cele de AVB sau alt motor si sa nu mai necesite resoftare.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sa nu crezi ca te-am atacat cu ceva chiar iti multumesc pentru sfaturi doar ca daca reusesc sa cumpar kit-ul din Polonia o sa ma risc sa schimb aceea camasa. In partea de jos a injectorului nu o sa umblu. Masina are deja un stage 1 de cand am luat-o din Germania. Daca nu o sa mearga ok dupa schimbare camasii care e rupta acum o sa cumpar injectoare second sau mai trebuie sa astept o oferta pana luni sa vedem la ce pret mi le schimba un "mecanic". Masina mergea "bine" cu injectoarele acestea. Aveam o valoare mare pe inj 4 (1.10-1.20)si din cand in cand aveam un tremurat dupa ce o alergam dar dupa cum arata garniturile si saibele de foc tin sa cred ca de acolo vine problema tremuratului.Eu am dat jos injectoarele din cauza zgomotului de tachet care era semnalat pe vwforum. Daca era un injector infundat tremura cand porneam masina nu dupa ce o alergam.Te rog sa ma contrazici daca vorbesc balarii!!

    Ps: Multumec moderatorului ,pentru mine era tot una ca e in romana sau engleza.
     
    Ultima editare: 5 Mai 2018
  16. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Salutare,dupa ce am citit toate cele 22 de pagini si am inteles ca mi-ar trebuii injectoare cu aceeasi serie respectiv 038 130 073 AJ vin cu o intrebare mai stupida,daca schimb toate cele 4 injectoare cu unele 038 130 073 BD de pe BKE 116cp si nu modific softul ce se poate defecta?
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Merge prost motorul si apoi o sa vii sa intrebi de ce iti da fum alb/gri la ralanti, scoate fum negru in mers sau cine știe ce alte probleme. Ia ce cod trebuie pentru motorul tau. E plin internetul de masini dezmembrate.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
  18. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Nu am intrebat chiar aiurea,injectoarele le am deja si nu ma aflu in tara pentru a putea face o remapare.le-am pus doar de proba si in afara de un demaraj mult mai bun nu am sesizat nici o problema,probabil consumul va fii mai mare dar nici un pic de fum.masina a primit deja stage 1
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O sa ai doar probleme cu alte injectoare. Ce faci tu mai departe te priveste si procedezi cum doresti. Daca tot le-ai montat de ce ai mai intreabat dupa ? Ai pus o intrebare inutila. Intai intrebam, ne interesam si pe urma trecem la inlocuire si/sau reparatii.
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Buna ziua, dupa 2 saptamani revin cu feedback dupa schimbarea pieselor din imaginea de mai jos + garnituri injectoare. Motoru nu mai tremura , nu mai am acel zgomot metalic din zona injectoarelor. Injectorul l-am strans in menghina pe orizontala ca sa comprim arcul si camasile iar imbinarea celor doua fata de corpul injectorului am facut-o cu o surubelnita. Momentan nu va pot arata si valoriile pe injectoare pt ca vcds e stricat. O sa revin cu valorile inainte si dupa cand rezolv testatul. Multumesc tuturor pentru sfaturi.
     

Distribuie pagina asta