1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor - probleme

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu fi zgarcit, spune-ne ce au schimbat. De unde problema asta cu scurgerea la toate injectoarele. Daca n-ai rezolvat cauza, ci doar problema, nu mai apare acest fenomen ? :detective2:
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Degeaba iti spune ce au schimbat ca nu le poti regla si testa corect decat pe banc.

    I-au reconditionat injectoarele folosind kit de reparatie (si/sau dupa caz, inclusiv diuzele).

    Sunt multe tipuri de injectoare care nu inchid complet sau "pisa" in loc sa pulverizeze.
     
  3. Eduard86 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Exact ce a spus si Audi66, ei s-au ocupat de ele, mi-au aratat cum functionau pe masina - punandu-le pe banc si dupa ce au schimbat si inlocuit la ele ce trebuia, mi le-au pus pe banc si era totul perfect, lucrau perfect.
    Va rog sa va uitati la valorile puse de mine de pe tester..ca sa va dati seama de ce merg masinile noastre chinuite. Mie nu imi venea sa cred cat de prost putea sa mearga masina mea (o masina buna, intretinuta). Nu mi-a gasit gram de eroare nimeni la niciun tester dar mie nu imi placea deloc, simteam cum chinui masina.
    Totul s-a rezolvat. Sunt foarte multumit.
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu am intrebat altceva.. daca nu poti spune ce au schimbat, ai spus ca ti-au explicat care-i cauza , poate unii dintre noi am vrea sa o stim. Cata garantie ai primit daca nu ai curatat tot sistemul de injectie?
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Ai scris atat de mult incat eu nu mai inteleg ordinea problemelor tale:shrug:: schimbat oringuri+ulei, aparut tzacanit, schimbat axa, tacheti+etc...ai scris ca masina mergea perfect, ca mai apoi sa ai motorina in ulei. In fine, ne bucuram ca ai gasit solutia si ca ai postat rezolvatea:rockwoot:
     
  6. Eduard86 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    TalosCosmin, am dat injectoarele jos la baietii de la Maracineni. Ei in prezenta mea au desfacut, mi-au aratat la banc, mi-au reconditionat injectoarele, mi-au aratat la banc iarasi, mi-au dat garantie 2 ani, am mentenanta gratuita din partea lor, sunt un om linistit care se bucura de un adevarat Audi A4 de toti cei 116cai.

    Sorin87, in disperarea mea am mai si gresit postarile ca si topic cred, probabil au fost mutate de moderatori(ocazie cu care vreau sa le multumesc).
    Recapitulez, chiar daca nu pot fi legate simtomele unele de altele, eu nu am vrut sa imi bat joc de mine si de masina mea...asadar..
    Am mers la mecanic-am cerut schimbare oring uri ca mi se parea ca uleiul meu creste--mi-a dat jos injectoare si mi-a montat oring-uri originale, a facut si o spalare cu un spray acolo-- a montat injectoarele si le-a reglat--am schimbat si uleiul..am bagat Motul cu norma PDF ca sa fie totul ok--- am pornit masina si bataie(tzacaneala de tachet)--am plecat cu masina asa cu gandul ca se amorseaza am facut cateva sute de km-- zgomotul acelasi, tzscaneala cald si rece la fel. Am dus masina peste tot, chiar si in reprezentanta, acelasi raspuns..tachet care nu se amorseaza.
    La recomandarea ca daca tot umblu la inlocuire tachet sa schimb tot ansamblu de acolo axa si cuzineti si tot...asa am si facut...am schimbat tot(desi uzura prezenta 1 tachet, max 2, axa era buna spre foarte buna..nimic spart..rupt). Am strans totul la cuplu conform manual pe codul meu motor. Am revenit la Castrol pentru DPF. Am pornit masina si masina nu mai clantzanea, nu mai batea nimic..se auzea ca inainte.
    Mentionez ca tragea si pornea la fel tot acest timp.
    Apoi, am facut 350 km, am verificat uleiul..totul perfect. Apoi am plecat in Rep Moldova, am pus peste ce aveam eu in rezervor 20L motorina de cea mai buna calitate de la ei, am mers pana la Chisinau, la intoarcere am facut full, am mai parcurs 900km si surpriza--motorina in ulei--nu multa, dar mirosea si la vreo 2 zile dupa ce am constat am simtit masina ca imi era "gatuita". Am mers la rompetrol, opresc, bag motorina 55, dau cheie si porneste pentru prima data cam "in nas". Prima data cand patesc(pornise la sfert la-15 si acum la 3 grade face deastea!?) M-am dat jos..era calda..vad ca scotea un abur intepator..desi nu facea asa la cald niciodata..doar caldura scotea la esapament inainte. Am mers la tester. Scanare toate modulele NIMIC. Scanare injectoare, in parametri dar parca ceva diferit fata de ce le stiam eu.. turbo corect, aer corect, tot corect. Pe la DPF mi-a zis ca e corect dar ca e la cenusa ceva valoare si ca isi facuse regenerare cu 160km in urma. Mi-a zis mergi mai turat. Am mers 100km si iar la tester..masina mea suferea clar incepea sa trepideze..scotea un abur mai spre fum inecacios si iute.
    Asa mi-a zis ca nu mai stau. Am ajuns la Maracineni, schimbat uleiul dupa..si acum totul este perfect. Am 150km facuti 140-150km/h..m-am dat la ea.uleiul e ulei si la nivel si totul este corect si normal. Aveti povestea mea cu sir complet de evenimente. Nu sunt bogatas, nu sunt mecanic dar am un Audi pe care mi l-am dorit si care nu m-a lasat la greu sau in pana niciodata ( chiar si cand era bolnav).
    Multumesc moderatorilor si poate povestea mea va mai descreti si alte frunti si va face si alte Audi-uri sa functioneze asa cum trebuie.
     
    Ultima editare: 20 Ian 2019
    tox și Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Aha...Ms de recapitulare.
    1. Parerea mea: schimba mecanicul. Ai facut o investitie inutila:axa cu came, tacheti +restul, pentru un tzacanit de injectoare. Cand el a schimbat injectoarele putea f usor sa verifice axa+tacheti, nu schimbam doar asa ca sa o luam prin eliminare. Din pacate asa fac 90% din 'mecanicii' din Romania (au invatat ca in occident, schimbam tot). Ma mir ca nu a zis sa schimbi si pompa tandem.
    App....mai ai axa veche sau a ramas la el ? Daca a ramas la el recupereaz-o cat mai repede, daca nu cumva e deja 'maritata'.
    2. La km tai e destul de ciudat ca toate cele 4 injectoare sa aiba probleme cu motorina in ulei. Si revin la pct. 1, toate au plecat de la schimbarea oringurilor. Le-a mai facut ceva (gen curatare cu solutii, periere...etc...s-au mai vazut pe aici)? Garniturile au fost date cu vaselina inainte de introducere ca sa nu le ciupeasca?
     
  8. Eduard86 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    La schimbare oring-uri a facut totul foarte bine. Curatat, vaselina, mi-a explicat. Eu nu dau vina pe niciun mecanic si le multumesc pentru ca au cautat sa ma ajute, asa cum au stiut.
    Vina am considerat ca este a mea pentru alegerea facuta si evident gandesc si la uzura masinii mele. Am toate componentele vechi..totul e la mine.
     
  9. Mironseptimiu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2019
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9tdi
    Salut,
    Am tot avut probleme cu injectoarele. De o saptamana am schimbat 2 bucati. Am facut in jur de 2.000 km si ieri dimineata cand sa pornesc masina s-a aprins senzorul ESP si a inceput sa tremure. Am desfacut capacul culbutori, am miscat de mufele de pe injectoare si a mers. Azi dimineata in schimb a facut la fel, am pornit-o, am mers 1 km dupa care am oprit-o si pornit-o in mers si si-a revenit. Se poate verifica undeva sistemul electric de pe injectoare daca face contact cum trebuie sau se pot schimba mufele ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Se pot schimba mufele, dar in prima faza strange pinii acestora.
     
  11. Mironseptimiu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2019
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9tdi
    Multumesc !
     
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca am deja un stage 1 mai necesita adaptare? Adaptarea se poate poate face cu Galletto ? :detective2:
    PS: Era vorba despre injectoare de AJM inlocuite cu AWX.
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    stage1 nu are legatura cu tipul de injectoare. Poti sa pui ce injectoare vrei, le calibrezi corect in soft si ai aceeasi putere. Galleto, mpps si altele sunt doar tool-uri cu care citesti sau scrii memoria ECU. Restul cu alte programe si e o munca f migaloasa. Asta i-am facut lui Stefan insa cu injectoare de ARL.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Inteleg, multumesc frumos! O sa ma limitez atunci la alt set de injectoare cu acelasi cod sau similar. Aveam avantajul ca cele de awx mi-au ramas prin garaj.
     
  15. remix

    remix Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Puteti vedea in clipul atasat, unde anume se produce uzura la injectoare si chiuloasa.
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Yep, de la faptul ca se prind intr-un singur surub...spre deosebire de 2.0!
     
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Sorin87 nu fi asa sigur. La mine cod motor 2.0 BKD am fixare in 2 suruburi a injectoarelor si la fel am uzura din aia. La mine injectoarele au ca un inel mai spre varf si ala e uzat, se vede pe el.
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Ai umblat la ele si nu ai schimbat suruburile de prindere?
     
  19. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Absolut totul a fost nou pus, kit de oringuri plus suruburi.
     

    Fișiere atașate:

Distribuie pagina asta