1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor - probleme

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Schimbi injectorul in prima faza. Sau, ca sa fii sigur ca nu-i ok dai jos si verifici pe banc de proba.
     
    soryf apreciază asta.
  2. Storm21

    Storm21 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 1.9 Tdi, 2002
    Salut colegii, în legătură cu injectorul 3, se poate face reglaj?
     

    Fișiere atașate:

  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nimic. Asa il am si eu de peste 10 ani. Cautati probleme acolo unde nu sunt. Diagnoza se face cu VCDS de preferat original nu cu altceva.
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Verifica si canalu 23.
     
  5. Eduard86 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    La mine, la valoarea aceea, cand a fost montat pe banc, nu mai pulveriza ci doar picura. Mi-au spus si mi-au arătat(pe microscop) câte microparticule (şpan) era dar si cat zgariase acele particule componenta injectorului in cauza.
     
  6. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Revin cu rezolvarea din postul #500. Simptome: mers neregulat la ralantiu, pornire greoaie si zgomotoasa dimineata. Desfacut injectoare si schimbat oringuri, 3 dopuri tehnologice iesite din locasul lor, inlocuite cu unele facute la strung, conice diametrul la baza 6 mm si urca spre 6,15 mm.
    Rezultate: pornire dimineata ca-n vremurile bune, fara zgomot de tacheti, culbutori, pufait. Valoarea de pe injectorul cu problema pe VCDS a scazut de la 2,8 la valori mai omenesti.

    20190920_195619.jpg 20190921_183126.jpg
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  7. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Vin si eu cu o curiozitate
    Motor 1.9AVF
    Se da eroarea missfire pe cilindrul 4 si valoarea de 2.99.
    S-a inlocuit injectorul 4 cu 3, reglajul a fost efectuat la 180' problema ramane aceeasi, tot pe cilindrul 4.
    S-a inlocuit cablajul injectoarelor, si s-a verificat pana la ecu, totul e ok, s-a testat cu un alt ecu, aceeasi problema.
    De unde ar putea fi problema? Ce variante ar mai fi?

    Axul cu came la o prima impresie pare ok.
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Fa un test de compresie/verifica axa si tacheti
     
  9. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Multumesc. Compresia s-a verificat, este de 30 de bari.
    Maine o sa verifice mecanicul axa si tachetii amanuntit, desi, conform unei facturi au fost schimbate anul acesta.
     

Distribuie pagina asta